ماهان شبکه ایرانیان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در گفت‌وگو با میزان مطرح کرد

اشراف کامل بر تحرکات گروهک‌های تروریستی/ گزارشی مبنی بر بازداشت عوامل تکفیری اعلام نشده است

شریفی گفت: با تلاش مداوم و جهادگونه نیروهای امنیتی، انتظامی و نیز ماموران سپاه پاسداران با همکاری دستگاه قضایی اشراف کاملی بر اوضاح و احوال منطقه وجود دارد.

اقدامات تروریستیحشمت الله شریفی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به وجود امنیت کامل در استان ایلام گفت: بحمدالله در استان ایلام تاکنون گروهک‌های تکفیری نتوانسته‌اند اقدامی در جهت برهم زدن امنیت و ارامش جامعه انجام دهند.

وی گفت: با تلاش مداوم و جهادگونه نیروهای امنیتی، انتظامی و نیز ماموران سپاه پاسداران با همکاری دستگاه قضایی اشراف کاملی بر اوضاح و احوال منطقه وجود دارد. این اشراف نه در حد شعار بلکه در واقعیت است و هرگونه اقدام احتمالی اگر بخواهد صورت بگیرد به طور دقیق و لحظه‌ای رصد خواهد شد.

این مقام قضایی بیان کرد: البته این رصد باعث امنیتی شدن فضای استان نشده است بلکه زندگی روزمره مردم در جریان است.

شریفی ادامه داد: حسن مردم این منطقه این است که با توجه به مرزی بودن استان، همکاری گسترده‌ای با ماموران دارند و در صورت مشاهده هر امر مشکوکی موضوع را به ماموران مربوطه گزارش می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در پایان گفت: به لطف خدا این گروهک‌ها تاکنون اقدامی در استان ایلام انجام نداده و نخواهند توانست انجام دهند و تاکنون هیچ گونه گزارشی از اقدامات این گروهک‌های تکفیری یا بازداشت عوامل این گروهک‌ها به دادسرای استان ایلام اعلام نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان