بهترین روغن موتور برای بنز

خرید روغن موتور اورجینال بنز و بی ام و از وارد کننده

وب گردی ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۰۹:۳۸ ۳۸۹۷۵۸۸

 با توجه به  بالا بودن هزینه های تعمیر خودرو، این موضوع برای خودروهای لوکس و گران بیشتر اهمیت پیدا می کند. اگر خودرو لوکس چون مرسدس بنز و bmw دارید یا به دنبال خرید روغن موتور بی ام و اورجینال برای خودروهای خود هستید پیشنهاد می کنیم که با ما همراه باشید.

برای انتخاب و خرید روغن موتور اورجینال بنز یا روغن موتور بی ام و نیاز به یک سری اطلاعات درباره روغن موتورهای موجود در بازار دارید قبل از اینکه بخواهید هرگونه اقدامی را جهت خرید انجام دهید.

شما عزیزان باید بدانید که آیا روغن موتوری که قصد خرید آن را برای خودرو بنز یا BMW خود دارید اصل و اورجینال می باشد ؟  مشکلی برای موتور خودرو شما به وجود نمی آورد ؟ اینکه آیا روغن موتور انتخابی شما می تواند کارایی عالی موتور خودرو شما را تضمین کند یا خیر؟!

خوشبختانه باید بگوییم که با خرید روغن موتور اورجینال بنز و بی ام و از وارد کننده  آن ها این اطمینان را بدست خواهید آورد که این روغن موتورها بسیار با کیفیت بوده و با اجزای موتور شما به خوبی آشنا هستند و به درستی از آن ها نگهداری می کنند.

خرید روغن موتورهای اورجینال از خوردگی و تشکیل رسوب در موتور خودروهای شما جلوگیری می کند و شما در زمان تعویض روغن موتور خود به این نتیجه خواهید رسید که استفاده از روغن موتور اورجینال بنز  یا BMW باعث افزایش عمر مفید موتور خودرو شما نیز شده است.

روغن موتورهای اورجینال که توسط واردکنندگان معتبر وارد کشور می شوند از جمله گزینه هایی هستند که باعث افزایش راندمان موتور خودرو در مقایسه با روغن موتورهای معمولی می باشد و خسارت های ناشی از اصطکاک و تبخیر را کاهش می دهند.

بهترین روغن موتور برای بنز

روغن موتور اصل و اورجینال برای خودرو بنز، MB 229.5 5W40 1L است. این روغن موتور با جدیدترین و مدرن ترین روش تولید ساخته شده است. این روغن موتور با روش تمام سنتتیک ساخته می شود. علاوه بر خاصیت روانکاری که این روغن موتور دارد، ضد زنگ بودن و ضد خوردگی هم از دیگر ویژگی هایش است. این روغن موتور دارای نشان SN است که به معنی بالاترین سطح کیفیت روغن موتور در جهان است.

روغن موتور MB 229.5 5W40 1L روغن موتور برای خودرو بنزینی است که همه قسمت های مهم در موتور خودرو را سالم و تمیز نگه داشته تا بهترین کارایی را داشته باشد. این روغن موتور به صورت خاص و انحصاری برای کمپانی مرسدس بنز ساخته و تولید شده است. از موارد مهم در استفاده این روغن موتور این است که به هیچ وجه، به صورت ترکیبی با دیگر روغن ها استفاده نگردد.

این روغن موتور بهترین روغن موتور مناسب برای مرسدس بنز است که برای همه مدل ها و کلاس های بنز استفاده می شود. در شرایط سخت و اب و هوایی و اقلیمی هم مقاومت بسیار بالا و قابل قبولی دارد.

مزیت خرید روغن موتور اصل و اورجینال خودرو بنز

  1. کاهش مصرف سوخت و افزایش عمر و عملکرد بهتر ماشین

  2. کارایی خوب در هر شرایط آب و هوایی

  3. ایجاد عملکرد بهتر برای استارت اولیه خودرو در هوای سرد

  4. جلوگیری از تجمع رسوب و لجن در موتور خودرو

  5. روانکاوی خوب و جلوگیری از ایجاد ازدیاد صدای موتور در گذر زمان

قیمت روغن موتور خودرو بنز

برای اینکه روغن موتور خودرو بنز را هم با کیفیت بالا و اصل و اورجینال و دیگر با قیمت مناسب خریداری نمایید، فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها را انتخاب نمایید. می توانید قیمت روغن موتور خودرو بنز را در وبسایت فقیهی، به روز شده مشاهده نمایید. با توجه به مدل و کلاس خودرو خود، بهترین روغن موتور و مقدار مناسب ان را انتخاب نمایید.

 بهترین روغن موتور برای بنز و بی ام و

بهترین روغن موتور برای بنز و بی ام و

روغن موتور مدل BMW Longlife-04 5W30 یکی از بهترین روغن موتورهایی است که توسط واردکنندگان به نام وارد کشور می شود. این روغن موتور بی ام و از ترکیب 80 درصدی روغن موتورهای با کیفیت به همراه 20 درصد مواد افزودنی مدرن و جدید می باشد. برای تولید لین روغن موتور از جدیدترین و به روزترین روش های تولید برای روغن موتور، یعنی روش تمام سنتتیک استفاده شده است.

لازم به ذکر است که روغن موتور بی ام و مدلLonglife-04 5W30 علاوه بر روانکاری، دارای خواصی مانند: ضد زنگ بودن و ضد خوردگی نیز می باشد. این روغن موتور دارای حجم یک لیتر می باشد که برای خودروهایی با تکنولوژی موتور TwinPower Turbo تولید شده اند.

مزایای روغن موتور BMW Longlife-04 5W30 

حال که متوجه شدید یکی از بهترین روغن موتورهای اورجینال برای BMW کدام روغن موتور می باشد بد نیست درباره ویژگی ها و مزیت های این روغن موتور نیز بیشتر بدانید.

  •  افزایش طول عمر مفید موتور خودرو

  • با کیفیت تر و با شاخص آلاینده کمتر نسبت به روغن موتور BMW Longlife-01

  •  دارای نشان SN یعنی بالاترین سطح کیفیت روغن موتور بنزینی 

  • حفاظت و پوشش عالی موتور در برابر سایش 

  • تامین عملکرد بهتر استارت های اولیه خودرو در هوای سرد  

  • مواد افزودنی تمیزکننده جلوگیری از رسوب

  • روان کاری بسیار سریع سراسر قطعات موتور

قیمت روغن موتور بی ام و اورجینال

برای خرید روغن موتور اورجینال بنز و بی ام و از وارد کننده توجه به کیفیت و اصل بودن کالا می تواند بر قیمت آن تاثیر زیادی داشته باشد. پس بهترین کار این است که شما به فروشگاه ها و وب سایت های معتبر همچون فقیهی کار مراجعه کنید که سال ها است در این زمینه فعالیت دارد و می توان به جرات گفت که نیم بیشتری از عرضه کنندگان روغن موتور بنز و بی ام در ایران از این نمایندگی روغن موتورهای مورد نیاز خود را تهیه و خریداری می کنند.

توصیه می کنیم که قبل از هر گونه اقدامی برای خرید روغن موتور اورجینال بنز و بی ام و از وارد کننده سری به وب سایت faghihicar.com زده تا از قیمت روز روغن موتور بنز و بی ام که مد نظرتان می باشد مطلع شوید و از کارشناسان آنها نیز مشورت و راهنمایی های لازمه را دریافت کنید.

مزایای خرید روغن موتور بنز و بی ام و از وارد کننده

شرکت های وارد کننده روغن موتور بنز و روغن موتور بی ام و همچون شرکت بازرگانی فقیهی کار که کار آن ها در حقیقت وار کردن انواع لوازم مصرفی، بدنه و لوازم یدکی خودروهای آلمانی می باشد تمامی روغن موتور های وارد شده را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به دست مشتریان خود در جای جای کشور عزیزمان می رساند.

اولین مزیت خرید روغن موتور اورجینال بنز و بی ام و از وارد کننده کسب اعتماد و اطمینان از اصل بودن کالا می باشد. مهم ترین مزیت برای خرید روغن موتور اورجینال بنز و بی ام و از وارد کننده می باشد قیمت مناسب است.و اینکه همیشه و هر زمان می توانید سفارش بدهید

فقیهی کار از جمله وارد کنندگان روغن موتور بنز و بی ام و اورجینال می باشد که در زمینه ترخیص کالا از کمرگ نیز علاوه بر قطعات خودرو فعالیت دارد پخش کننده این قطعات و لوازم جانبی نیز می باشد. بسیاری از تعمیرگاه ها و شرکت های ایرانی با این وارد کننده ارتباط مستقیم دارند و بدون واسطه روغن موتورهای ذکر شده را در اختیار دارند.

به همین خاطر است که با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری آن را به مشتریان خود ارائه می دهند.

.قیمت روغن موتور اورجینال

قیمت روغن موتور اورجینال

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان