انواع تزیین غذای نذری ماه محرم و صفر

در این مطلب قصد داریم شما را با ایده های زیبا و منحصر به فردی از تزیین غذای نذری که در ماه محرم بسیار هم کاربردی می باشد آشنا کنیم.

انواع تزیین غذای نذری ماه محرم و صفر

حلیم از اصلی ترین و پرطرفدارترین غذاهای ماه محرم محسوب می شود که غیر از آن غذاهای نذری دیگری مانند خورش قورمه سبزی، خورش قیمه، آش، حلوا و یا شله زرد را نیز می توان تهیه نمود و به عنوان غذای نذری انتخاب کرد. همیشه پس از مرحله ی پخت، نوبت به مرحله ی تزیینات غذا می رسد که بسته به هر غذایی متفاوت می باشد. در مورد غذای نذری نیز همین موضوع صدق می کند. در این مطلب ایده های شیک و اشتها برانگیزی از تزیین غذای نذری را مشاهده می کنید.

34 ایده خاطره انگیز تزیین غذای نذری

ایده های زیبای تزیین غذای نذری

در ماه محرم طبخ غذا به نیت نذر و پخش آن یکی از بخش های سوگواری افراد به نیات مختلف شمرده می شود که در نقاط مختلف کشور عزیزمان صورت می گیرد. آماده کردن غذا در این ماه و سایر مراسم نذری به صورت گسترده و برای تعداد زیاد صورت می گیرد که به همین خاطر طبخ آن اغلب بر عهده ی آقایان می باشد. و اما تزیین این غذاهای خوشمزه و لذیذ را بانوان باسلیقه انجام می دهند که طعم بی نظیر و ظاهر خاطره انگیز آن تا سالهای سال در هر ذهنی جاخوش می کند.

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی

غذاهای نذری معمولا در مراسم و مناسبت های مذهبی همچون ماه محرم، روزهای تاسوعا، عاشورا، اربعین و یا شب های قدر در ماه رمضان و … آماده می شوند. تزییناتی که برای این قبیل غذاها انتخاب و به کار گرفته می شود بسته به نوع غذا و نیز روش میل کردن و در نهایت نحوه پخش کردن آن بستگی دارد. لیست متنوعی از غذاها پیش روی شما باز می شود که می توان به مانند تزیین عدس پلو، لوبیا پلو و سایر پلوهای ساده، خورشت ها، باقالی پلو، شیر برنج، آش ها، حلوا و شله زرد پیش روی شما باز می شود که می توانید که قطعا هر کدام روش تزیین متفاوتی را می طلبد.

34 ایده شیک و جدید دیزاین غذای نذری
تزیین غذای نذری به شکلی زیبا و اشتهاآور

تزیین غذاهای گوناگون نذری برای مناسبت های سوگواری

34 ایده شیک و ساده دیزاین غذای نذری

تزیین غذاهای خوشمزه به شکلی اشتهابرانگیزبرای نذر

34 ایده زیبا و ساده تزیینات غذای نذری

ایده های زیبایی از تزیین غذای نذری

34 ایده ایده آل و زیبا تزیین غذای نذری

تزیین غذاهای خوشمزه به شکلی خاطره انگیز برای نذر

ایده هایی زیبا و ساده از تزیینات غذای نذری

تزیینات ساده و دلپذیر غذاهای نذری

با توجه به اینکه غذاهای نذری معمولا برای تعداد بالا آماده می گردد, پیشنهاد می شود جهت دیزاین این غذاها از ایده هایی که ساده بوده اما در عین ساده بودن دارای زیبایی و اشتها برانگیزی بالایی می باشند، نظیر تزیین شله زرد نذری بهره برد. در ماه محرم برای پذیرایی از سوگواران و نذری دادن تنها مختص غذاهای مختلف نیست بلکه در این میان نوشیدنی های گرم و سرد همچون شربت، چای، شیر و شیر کاکائو و … را نیز استفاده می گردد.

ایده های خاطره انگیز از دیزاین غذای نذری

تزیینات جدید و ساده غذای نذری

تزیین غذای نذری برای نذری در ماه محرم

تزیینات ایده آل و شیک غذای نذری

تزیینات بینظیر و اشتهاآور غذای نذری

ایده های دلچسب و مجلسی از غذای نذری

34 ایده اشتهابرانگیز دیزاین غذای نذری

ایده های خاطره انگیز و زیبا از تزیین غذای نذری

ایده های منحصر به فرد از تزیینات غذای نذری

34 تزیین غذای نذری با طرح های متنوع و متفاوت

طرح هایی ساده و زیبا از تزیین غذای نذری

ایده هایی زیبا و شیک از تزیینات غذای نذری

طرح هایی متنوع و متفاوت از تزیینات غذای نذری

تزیینات زیبا و ساده غذای نذری

تزیینات زیبا و ساده غذای نذری

تزیینات دلچسب و متفاوت غذای نذری

نمونه هایی آسان و زیبا از تزیینات غذای نذری

ایده های زیبایی از تزیین غذای نذری

دیزاین غذای نذری برای نذری در ماه محرم

تزیین غذاهای مختلف نذری برای مناسبت های سوگواری

در مراسم عزاداری در ماه محرم بزرگترها همراه خود کودکانشان را نیز می برند که کودکان به دلیل اقتضای سنی بیشتر به خوراکی های نذری رغبت نشان می دهند. البته جدای از رفع تشنگی و یا گرسنگی در آن هنگام افراد به نیت متبرک بودن این غذاهای نذری به سمت این غذاها می روند که به همین دلیل هرساله غذاهای نذری با استقبال خوبی برخوردار بوده و باید با در نظر گرفتن همین نکته غذاهای نذری را به اندازه کافی تهیه کنید که هیچ سوگوار حسینی دست خالی بر نگردد. همچنین برای آشنایی با مجموعه ی ایده های تزیین غذا می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان