نحوه همکاری با آراد برندینگ

کریسمس امسال در پاریس باشید / اعزام رایگان ۷ نفر برای سفر به فرانسه

وب گردی ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ۰۰:۰۱ ۳۹۰۰۰۳۶

آراد برندینگ راهیست به سوی ثروت و سابقه ای بیش از 16 سال دارد. اعتقاد این مجموعه بر این بنا شده که ثروت زیاد در تجارت و صادرات است و دلیل فقر و نداری بسیاری از مردم اینست که در شغلشان هر چقدر هم که تلاش کنند و صادقانه انجام وظیفه نمایند هیچ رونقی نیست.

ما در شرکت آراد برندینگ هنر را در تجارت محصولات ایرانی به داخل و خارج از کشور می دانیم. توانمندی اصلی ما صادرات است و با واردات هم میانه خوشی نداریم. باور داریم اگر بتوانیم تولیدات ایران را به کشورهای دیگر بفروشیم هم چرخه تولید ما بهتر و هم اشتغال آفرینی می شود.

برای ریشه کن کردن فقر در ایران باید تعداد زیادی از مردم ایران به کمک صادرات محصولات ایرانی بیایند و اینگونه تمام مشکل کشور عزیزمان حل خواهد شد. ما در آراد برندینگ به صورت کاملا رایگان به هر کسی که خواهان کسب ثروت باشد یاد می دهیم چگونه تجارت کند. مسیر برندسازی ما کاملا رایگان است. آموزش های ما نیز در این زمینه بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

لازم به ذکر است شرکت ما با نام تجاری Arad Branding  امروزه با داشتن یک تیم 150 نفره از اقصی نقاط جهان و پوشش بیش از 14 زبان زنده دنیا، مشغول تجارت و صادرات می باشد؛ پس ما یک مسیر پول سازی را در اختیار کسانی که به دنبال درآمدزایی و کسب ثروت هستند قرار می دهیم.

پاریس

نحوه همکاری با آراد برندینگ

نحوه همکاری به این صورت است که شما ابتدا محصولی را برای تجارت خود انتخاب می کنید و سپس شروع به کار می کنید. طبیعتا پس از مدتی فعالیت، به سود در تجارت می رسید. ما تا زمانی که شما به سودی نرسیدید هیچ پولی از شما نمی گیریم. اما زمانی که به سود در تجارت رسیدید باید 20 درصد از سود تجارت خود را به ما بدهید تا بتوانیم این خدمات را بصورت مستمر برای شما فراهم نماییم.

سفر به فرانسه

آراد برندینگ خدمات ویژه ای را در نظر گرفته که همه شما می توانید از این امکانات استفاده کنید. بعنوان مثال یک فرصت ویژه برای سفر به فرانسه را در دستور کار خود قرار داده ایم که در نوع خود فرصتی بی نظیر است. نکته مهم و عالی اینکه تمام مخارج این سفر از پرواز، هتل، صبحانه، ناهار، شام و ترانسفر فرودگاهی و داخل شهری با آراد برندینگ خواهد بود.

برای اطلاع از جزئیات سفر به فرانسه به سایت و کانال تلگرامی ما مراجعه کنید. ما هر روز اخبار جذاب و داغی را برای شما داریم.

سایت آراد برندینگ

کانال تلگرامی آراد برندین

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان