هر آنچه از فیلم ترسناک Barbarian باید بدانید

همیشه نقل مکان کردن به مکانی تازه ترسناک و دلهره‌آور به نظر می‎رسد، به خصوص اینکه رویدادهای بدی قبلا در آنجا رخ داده باشد

هر آنچه از فیلم ترسناک Barbarian باید بدانید

همیشه نقل مکان کردن به مکانی تازه ترسناک و دلهره‌آور به نظر می‎رسد، به خصوص اینکه رویدادهای بدی قبلا در آنجا رخ داده باشد. ایر‌بی‌ان‌بی نیز باعث شده تا رویدادهای ترسناک و جالب‌توجهی در مورد اقامت در یک مکان شکل بگیرد و در سطح اینترنت پخش شود. نویسنده و کارگردان زک کرگر (Zach Cregger) نیز از همین موضوع در فیلم بربر (Barbarian) محصول استودیو قرن بیستم استفاده کرده است. در ادامه همراه با ما باشید.

عوامل سازنده فیلم Barbarian

همانطور که در بالا ذکر شده بود،‌ کارگردانی و نویسندگی فیلم «بربر» را زک کرگر در دست دارد که به عنوان یکی از خالقان و بازیگران سریال کمدی The Whitest Kids U’Know شناخته می‌شود. او سابقه کارگردانی فیلم کمدی خانم مارس (Miss March) را در کارنامه خودش دارد.

داستان فیلم Barbarian

فیلم «بربر» داستان زنی جوان به نام تِس را دنبال می‌کند که برای یک مصاحبه کاری به شهری سفر می‌کند و در آنجا، خانه‌ای را به صورت اینترنتی از ایر‌بی‌ان‌بی اجاره می‌کند اما به هنگام ورود به خانه متوجه می‌شود که شخص دیگری به نام کیت نیز آن را اجاره کرده و در آن ساکن شده است. در نهایت، هر دوی آن‌ها تصمیم می‌گیرند که بهتر است هر دوی آن‌ها در آنجا ساکن شوند. همین نیز شروع ماجراجویی‌های ترسناکی برای تِس می‌شود.

بازیگران فیلم Barbarian

بازیگر برجسته انگلیسی جورجینا کمپبل (Georgina Campbell) نقش اصلی فیلم «بربر» به نام تس را بازی می‌کند. این بازیگر سابقه بازی در قسمتی از سریال آینه سیاه (Black Mirror)، سریال سوءظن (Suspicion) محصول سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس، فیلم کمدی و ترسناک همه دوستانم از من متنفرند (All My Friends Hate Me)، فیلم حماسی و فانتزی شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword) و همچنین سریال کریپتون (Krypton) را در کارنامه خود دارد. او برای بازی در فیلم Murdered By My Boyfriend در سال 2015 میلادی توانست جایزه بفتا بهترین بازیگر زن را بدست بیاورد.

بازیگر سوئدی بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård) نیز نقش کیت را در فیلم «بربر» بازی می‌کند. او بیشتر برای ایفای نقش شخصیت منفی پنی‌وایز در فیلم اول و دوم آن (IT) شناخته می‌شود. فیلم هم‌پیمان (Allegiant)، سریال هلموک گرو (Hemlock Grove)، فیلم بلوند اتمی (Atomic Blonde)، فیلم ملت ترور (Assassination Nation)،‌ سریال کسل راک (Castle Rock) و … از جمله فیلم‌ها و سریال‌های او به شمار می‌روند.

او همچنین قرار است در فیلم جان ویک 4 (John Wick: Chapter 4) در مقابل کیانو ریوز (Keanu Reeves) بازی کند. از جمله آثار آینده او نیز می‌توان فیلم پسر جهان را می‌کشد (Boy Kills World) و ریبوت کلاغ (The Crow) را نام برد.

جاستین لانگ (Justin Long) یکی دیگر از بازیگران برجسته‌ای به شمار می‌رود که قرار است در فیلم «بربر» حضور داشته باشد. او در فیلم‌های مختلفی بازی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم ترسناک و بسیار موفق مرا به دوزخ بکشان (Drag Me To Hell) ساخته سم ریمی (Sam Raimi) و فیلم کمدی و ورزشی داج‌بال: داستان یک بازنده واقعی (Dodgeball: A True Underdog Story) اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Barbarian

فیلم «بربر» در ابتدا قرار بود در تاریخ 31 اوت سال 2022 میلادی روی پرده سینماها اکران شود اما در ادامه استودیو قرن بیستم و نیو رجنسی تصمیم گرفتند تا اکران آن را چندین هفته به تعویق بیاندازند. فیلم «بربر» در تاریخ 9 سپتامبر سال 2022 میلادی (جمعه 18 شهریور) روی پرده سینماها اکران شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان