معرفی فیلم ترسناک Pearl

در ماه مارس سال ۲۰۲۲ میلادی فیلم ترسناک ایکس (X) ساخته تی وست (Ti West) روی پرده سینماها اکران شد. این فیلم داستان زن جوانی به نام مکس مینکس با بازی میا گاث (Mia Goth) را دنبال می‌کند که به دنبال تبدیل شدن به بازیگری مشهور است

معرفی فیلم ترسناک Pearl

در ماه مارس سال 2022 میلادی فیلم ترسناک ایکس (X) ساخته تی وست (Ti West) روی پرده سینماها اکران شد. این فیلم داستان زن جوانی به نام مکس مینکس با بازی میا گاث (Mia Goth) را دنبال می‌کند که به دنبال تبدیل شدن به بازیگری مشهور است. او در سال 1979 میلادی به همراه تهیه‌کننده و نامزد خودش به نام وین با بازی مارتین هندرسون (Martin Henderson) و دیگر عوامل در تگزاس سفر می‌کند.

آن‌ها برای لوکیشن فیلمبرداری خود یک مزرعه مناسب را پیدا می‌کنند و از صاحب مسن آن به نام هاوارد نیز خانه‌ای را اجاره می‌کنند. پس از شروع فیلمبرداری نیز شاهد رفتاری عجیبی از سوی همسر این فرد به نام پرل هستند و در ادامه متوجه می‌شود که او دچار زوال عقل شده است. همین این موارد نیز سبب شدند تا فیلم «ایکس» بسیار شبیه به فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس (The Texas Chain Saw Massacre) به نظر برسد.

در پایان فیلم «ایکس» نیز اشاره‌ای به فیلم بعدی تی وست می‌شود که در حقیقت، پیش‌درآمدی برای همین فیلم تحت عنوان پرل (Pearl) است و داستان خاستگاه همسر این مزرعه‌دار را به تصویر می‌کشد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فیلم «پرل» بپردازیم.

داستان فیلم Pearl

فیلم «پرل» به عنوان پیش‌درآمدی برای فیلم «ایکس» توصیف شده و داستان خاستگاهی از شخصیتی به نام پرل از آن فیلم را روایت خواهد کرد. این فیلم روی زندگی پرل و دوران جوانی او تمرکز دارد که در سال 1918 میلادی و در دوران جنگ جهانی اول بسیار زیبا و جوان بوده است. این فیلم بیشتر به این شخصیت و همچنین انگیزه‌های او می‌پردازد که در ادامه باعث اعمال شوم او در فیلم «ایکس» شدند.

مزرعه و خانه‌ای که در فیلم «ایکس» نشان داده شده بود نیز در این فیلم دیده می‌شوند. در فیلم «پرل» شخصیت اصلی که به همین نام است، چیزی جز ترک کردن شهر کوچک خودش و تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ سینما را در ذهن ندارند و هیچ کس نیز نباید در سر راه او قرار بگیرد.

بازیگران فیلم Pearl

همانند فیلم «ایکس»، میا گاث بار دیگر نقشش به عنوان پرل در دوران جوانی‌اش را به تصویر می‎‌کشد. دیوید کورنسوت (David Corenswet) نیز نقش نسخه جوان‌تر همسر پرل به نام هاوارد را بازی خواهد کرد. تندی رایت (Tandi Wright)، متیو ساندرلند (Matthew Sunderland) و اما جنکینز پورو (Emma Jenkins-Purro) نیز از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «پرل» به شمار می‎‌روند که هنوز نقش آن‌ها در این فیلم مشخص نشده است. با توجه به تریلرهای منتشر شده برای فیلم «پرل»، متیو ساندرلند و تندی رایت نقش پدر معلول و مادر زورگوی پرل را بازی خواهند کرد. اما جنکینز پورو نیز احتمالا نقشی فردی را بازی خواهد کرد که در رقابت با پرل قرار دارد. همانند فیلم قبلی، تی وست علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه فیلم، روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته و کمپانی A24 سازنده و پخش‌کننده آن است.

تاریخ اکران فیلم Pearl

فیلم «پرل» قرار است در تاریخ 16 سپتامبر سال 2022 میلادی (جمعه 25 شهریور 1401) روی پرده سینماها اکران گردد. احتمالا این فیلم پس از اکرانش در سینماها روی سرویس‌های آنلاین نیز عرضه خواهد شد. نسخه دیجیتالی و بلوری فیلم نیز در تاریخ 8 نوامبر سال 2022 میلادی (سه‌شنبه 17 آبان 1401) پخش می‌گردد.

آینده فیلم‌های ترسناک تی وست

تی وست تایید کرده که برای ساخت فیلم «ایکس» از فیلم «کشتار با اره‌برقی در تگزاس» الهام گرفته است. هر چند، او در فیلم «پرل» سبک متفاوتی از ترس و وحشت را به نمایش در می‌آورد و بیشتر روی تاثیرگذاری فیلم‌سازی هالیوودی روی جامعه تمرکز دارد. او برای ساخت فیلم «پرل» از آثار کارگردان داگلاس سیرک (Douglas Sirk) در دهه 50 میلادی الهام گرفته است. تی وست همچنین اعلام کرده که او در حال ساخت سومین فیلم از این فرنچایز است که اتفاقات آن پس از اتفاقات فیلم «ایکس» جریان دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان