وندرهال براولی GTS؛ آفرودر الکتریکی

در براولی از سیستم ترمز احیاکننده استفاده می‌شود. ترمزاحیا کننده ساختار فناورانه‌ای است که در هنگام ترمز وسیله نقلیه؛ انرژی جنبشی را به عنوان انرژی الکتریکی بازیابی می‌کند.

وندرهال موتور ورکس کمپانی فعال در یوتا (آمریکا) به تازگی از تریم جی تی اس آفرودر براولی رونمایی کرده که در واقع یک جان سخت الکتریکی محسوب می‌شود. این محصول از رینگ‌های 18 اینچی و لاستیک‌های حجیم 35 اینچی ویژه آفرود استفاده می‌کند که مشابه آنرا می‌توان در جیپ رانگلر با پکیج Xtreme Recon مشاهده کرد.

در توسعه سیستم تعلیق خودروی مذکور از فناوری و تجهیزات فورد برانکو نیز استفاده شده تا مجموعا سیستم تعلیق 22 اینچی براولی بتواند سخت‌ترین مسیر‌ها را نیز پشت سر بگذارد.

در بالاترین تریم براولی یعنی GTS، وندرهال 4 موتور الکتریکی یعنی برای هر چرخ یک موتور مجزا را به کار گرفته تا مجموع خروجی پیشرانه برابر با 404 اسب بخار و گشتاور 651 نیوتن متر باشد.

نیروی مورد نیاز پیشرانه از باتری 40 یا 60 کیلووات ساعت (با توجه به انتخاب مشتری) تامین می‌شود که برد حرکتی بیش از 322 کیلومتر را در اختیار خودرو قرار می‌دهد. با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، 80 درصد ظرفیت باتری در کمتر از 1 ساعت شارژ می‌شود.

برای داخل کابین 4 صندلی، سقف جداشونده، گرم کن صندلی و سیستم تهویه درنظر گرفته شده است. همانطور که در تصایر مشاهده می‌کنید فضای داخل کابین کاملا به سبک مینیمال شکل گرفته است. در براولی از سیستم ترمز احیاکننده استفاده می‌شود. ترمزاحیا کننده ساختار فناورانه‌ای است که در هنگام ترمز وسیله نقلیه؛ انرژی جنبشی را به عنوان انرژی الکتریکی بازیابی می‌کند.

این محصول با مدل 2022 روانه بازار خواهد شد و البته قیمت دقیق آن مشخص نیست، اما پیش بینی می‌شود در مرز 40 هزار دلار قیمت گذاری شود.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان