خواص شومیز زنانه

قیمت شومیز گلدار ارزان شد

وب گردی ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۲۳:۲۳ ۳۹۰۴۶۶۵

 به پیراهن های خنک، راحت و نسبتا بلند زنانه شومیز می گویند که در مکان های مختلفی به کار می رود. شومیز ها همان پیراهن های مردانه ای هستند که جلوی آن ها دکمه می خورد و تن خور بسیار آزاد و راحتی دارند. مجموعه آراد برندینگ اقدام به فروش عمده ای این محصول با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت کرده است تا شما عزیزان بتوانید متناسب با نیاز و بودجه ی خود خرید خوبی را تجربه کنید. در صورتی که قصد خرید انواع شومیز زنانه قیمت مناسب را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی مجموعه اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

تاریخچه این گونه از لباس های زنانه به کشور فرانسه برمی گردد که در لغت فرانسوی به آن Chemise می گویند و شامل طیف گسترده ای از پیراهن های زنانه آستین بلند و آستین کوتاه، دکه دار یا جلو بسته، بلند یا کوتاه و یا حتی ژاکت های زمستانه می شوند. اما در کشور ما  کلمه شومیز را تنها برای نوع خاصی از لباس های زنانه به کار می برند و آن هم  به لباس هایی که معمولا آستین بلندی دارند  و مناسب برای مجالس و مهمانی ها هستند، شومیز گفته می شود. برخی شومیز ها وجود دارند که آستین کوتاه هستند و برای استفاده روزمره در منزل کاربرد دارند زیرا بسیار راحت و خنک می باشند.

خواص شومیز زنانه

از آن جایی که این گونه از لباس های زنانه کاملا پوشیده و رسمی هستند مورد استقبال بسیاری از خانم های محجبه ایرانی  قرار گرفته اند. شومیزهای نخی خواص بسیاری دارد از جمله این که بسیار خنک و راحت اند و تنها عیب آن ها این است که گاها چروک می شوند. این نوع بلوز های زنانه از جنس پارچه های مختلفی تولید می شوند که بنا به محلی که قرار است پوشیده شود، جنس پارچه آن نیز تغییر می کند.

قیمت شومیز گلدار

در صورتی که شما از طرفداران شومیزهای مجلسی و مدرن نیستید، شومیز های گلدار نخی زنانه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. همچنین قیمت شومیز گلدار بسیار مناسب می باشداین گونه شومیز ها بسیار سبک و نرم هستند که  برای خانم های باردار نیز مناسب است.

شومیز هایی که از جنس پارچه های نخی  و با سطح کیفی متوسط تولید می شوند، معمولا برای استفاده روز مره در محیط منزل به کار می روند که در طرح های ساده و گلدار موجود اند. پارچه هایی که برای دوخت انواع ساده و روزمره شومیزها به کار می روند عبارتند از: پارچه های نخی، کریشه، ابرو بادی، بابوس و غیره. شومیزهای  مجلسی و شیک را معمولا از پارچه های مرغوب و با کیفیتی تهیه می کنند که برای پوشیدن در مجالس، مهمانی ها و حتی جشن تولد ها مناسب باشند.

شومیز گلدار

به دلیل استقبال بیش از حد بانوان از شومیز ها، معمولا طرح گلدار این تولیدات از فروش قابل قبولی برخوردار می باشد شومیز گلدار همواره برای خانم هایی که علاقه به پوشیدن لباس های طرح دار دارند استفاده می شود. با توجه به این که انواع این شومیز ها بر اساس مطابقت با فرم و انحنای بدن طراحی می گردد مورد پسند بسیاری از خانم ها قرار گرفته و باعث ایجاد استایلی شیک و زیبا خواهد شد.

شومیز گلدار حریر

اغلب تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با ارائه با کیفیت ترین محصولات در بازار پیشتاز باشند و جهت تولید شومیز گلدار از پارچه های حریر استفاده می کنند که به دلیل دارا بودن مرغوبیت بالا از ماندگاری زیادی برخوردار می باشد. شومیز گلدار حریر عموما به دلیل نرم و ظریف بودن آن برای افراد چاق بسیار مناسب و زیبا می باشد.

یکی از لباس های متفاوت که در عین حال بسیار شیک و جذاب برای بانوان می باشد همین شومیز گلدار مجلسی است که به عنوان یک پوشش زیبا برای استفاده در مجالس رسمی یا مهمانی های خانوادگی  قابل استفاده می باشد. از جمله اطلاعات تکمیلی که در خرید این محصول می تواند به شما کمک کند انتخاب رنگ های خنثی نظیر سفید و کرم می باشد. استفاده از شومیز هایی با رنگ مشکی و سرمه ای نیز می تواند ظاهری کلاسیک و ترکیب عالی و مجلسی برای شما استایل و تیپ شما ایجاد کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان