رونمایی از نمایشگر فرانمای OLED ال‌جی در سیستم حمل و نقل ریلی

ال‌جی دیسپلی آخرین راه‌حل‌های OLED شفاف و فرانمای خود را برای وسایل نقلیه عمومی در نمایشگاه تجاری فناوری حمل‌ونقل InnoTrans ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته است.

رونمایی از نمایشگر فرانمای OLED ال‌جی در سیستم حمل و نقل ریلی

شرکت LG Display (زیر مجموعه ال‌جی گروپ) یک صفحه نمایش 30 اینچ OLED شفاف جدید برای کاربرد در حمل و نقل ریلی را به نمایش گذاشت.

ال‌جی دیسپلی آخرین راه‌حل‌های OLED شفاف و فرانمای خود را برای وسایل نقلیه عمومی در نمایشگاه تجاری فناوری حمل‌ونقل InnoTrans 2022 به نمایش گذاشته است.

این شرکت نمایشگرهای شفاف FHD با شفافیت 55 اینچ 38 درصدی خود را نیز معرفی کرد. این نمایشگرها در واقع قبلاً برای پنجره‌های مترو استفاده شده بود. جالب اینجاست که شرکت LGD از یک صفحه نمایش OLED شفاف جدید 30 اینچ کوچکتر که شفافیت بیشتر 45 درصدی دارد نیز رونمایی کرد.

در آگوست 2020، ال‌جی پنل‌های OLED شفاف 55 اینچی را عرضه کرد که روی پنجره‌های قطار مترو، در پکن (خط 6) و شنژن (خط 10) و بعداً در فوژو نصب می‌شوند. در سال 2021، متروی مسکو نیز OLED‌های شفاف را در یکی از خطوط آنها نصب کرد. شرکت LGD قطارهای زمینی شرکت راه آهن شرق ژاپن را به عنوان مشتری برای T-OLED خود فهرست می‌کند.

در آگوست 2021، گزارش شد که علاقه به OLED شفاف LGD در حال افزایش است و درخواست‌های زیادی برای نمایشگرهای OLED شفاف آن از سوی شرکت‌های قطار و اتوبوس، از اروپا و آمریکای شمالی وجود دارد.

در طول برگزاری نمایشگاه InnoTrans، ال‌جی‌دی و ال‌جی الکترونیکس با هم از نمایشگرهای OLED جدیدی رونمایی کردند که از شیشه هوشمند SPD (دستگاه ذرات معلق) شرکت Gauzy استفاده می‌کند. این شیشه سکوریت خاص در یک IGU (واحد شیشه‌ای عایق‌شده) تعبیه شده تا استحکام و دوام بیشتری برای غلبه بر ضربات و ارتعاشات قوی داشته باشد.

در فوریه 2019، ال‌جی دیسپلی تولید نمایشگرهای OLED تجاری شفاف 55 اینچ FHD با شفافیت 38 درصدی خود را آغاز کرد. بعداً این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تولید OLED شفاف خود را تا پایان سال 2019 دو برابر کند. زیرا کاربردهای احتمالی در ویترین مغازه‌ها، نمای ساختمان‌ها و فضاهای نمایشگاهی را مشاهده می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان