ماهان شبکه ایرانیان

۲۰ مدل پرده پذیرایی جدید، روی مد باشید!

پرده و لوازم پارچه ای: پرده یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی منزل شما می باشد که نقش مهمی در چشمگیر کردن فضای داخلی شما ایجاد می کند

پرده و لوازم پارچه ایپرده یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی منزل شما می باشد که نقش مهمی در چشمگیر کردن فضای داخلی شما ایجاد می کند. یکی از مهمترین عواملی که پیش از انتخاب مدل و طرح و نقش پرده باید در نظر بگیرید ابعاد و اندازه مناسب پرده با توجه به فضای مورد استفاده آن می باشد چرا که پرده ها علاوه بر ایجاد زیبایی به فضای شما بعد و عمق می بخشند و انتخاب طرح و ابعاد مناسب آنمیتواند کمک زیادی به بلندتر نشان دادن سقف خانه و در نتیجه بزرگ تر دیده شدن فضای داخلی شما خواهد کرد. بنابراین نقش پرده در دکوراسیون منزلتان را جدی بگیرید. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با 20 مدل پرده پذیرایی از گالری عکس چیدانه آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. 

اگر شما هم تمایل دارید دستی به سر و روی پرده های منزل خود بکشید،پیشنهاد می کنم قبل از رفتن به فروشگاه های مختلف ابتدا سری به اهالی فن چیدانه بزنید و از بخش پرده، کرکره و تزیینات پارچه ای آن دیدن کنید و مناسب ترین آن را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید.

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان