لوستر پذیرایی، ۲۰ مدل لوکس و زیبا

نورپردازی: یکی از موثرترین عوامل در جلوه ی فضای داخلی نورپردازی می باشد. نورپردازی می تواند به عنوان بخشی از معماری فضای داخلی در فضای شما ایجاد شود

نورپردازی: یکی از موثرترین عوامل در جلوه ی فضای داخلی نورپردازی می باشد. نورپردازی می تواند به عنوان بخشی از معماری فضای داخلی در فضای شما ایجاد شود. یکی از عناصری که می تواند علاوه بر کاربرد روشنایی جلوه ی دو چندانی به زیبای فضای داخلی شما ببخشد لوسترها می باشند. در انتخاب لوسترها دقت داشته باشید که ارتفاع آن ها متناسب با ارتفاع سقف شما باشند تا سقف شما را کوتاهتر و در نتیجه فضای داخلی شما را کوچکتر نشان دهد. یکی دیگر از عواملی که باید در انتخاب لوسترها دقت داشته باشید هماهنگی مدل، جنس و طرح لوستر با سایر مبلمان می باشد. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با 20 مدل لوستر پذیرایی از گالری عکس چیدانه آشنا کنیم پس با ما همراه باشید تا بتوانید به سادگی لوستر مناسب فضای داخلی تان را انتخاب نمایید. 

نورپردازی مطلوب به شما کمک می‌کند فضا را کامل و درست درک کنید، کارهای‌تان را بدون خدشه‌ای انجام دهید و فضا را مطابق نیازتان تغییر دهید و تزیین کنید. برای طراحی نورپردازی خوب و استاندارد می توانید به طراحان نورپردازی در اهالی فن چیدانه مراجعه کنید.

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر