رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با میزان:

پرونده اختلاس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دوباره به دادسرا بازگشت

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در خصوص آخرین وضعیت پرونده اختلاس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان گفت: این پرونده جهت رفع نقص به دادسرا بازگشت.

احمد علی انجم روز رییس دادگستری جیفرت درگفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در خصوص آخرین وضعیت پرونده اختلاس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان گفت: این پرونده جهت رفع نقص  به دادسرا بازگشت.

به گزارش خبرگزاری میزان، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت چندی قبل از وقوع یک فقره اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه 5 نفر به اتهام اختلاس روانه زندان شده‌اند.

احمدعلی انجم روز اظهار داشت: پس از گزارش اداره کل بازرسی استان کرمان مبنی بر اختلاس برخی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه سیستم قضائی قرار گرفته است.

این مقام قضائی تصریح کرد:در این رابطه 5 نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند که با احضار در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب جیرفت با تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت به اتهام اختلاس روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون مبلغ 445 میلیون 700 هزار تومان از وجوه مورد اختلاس به بیت المال برگشت داده شده است، اعلام داشت:پرونده همچنان در حال بررسی و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر