شاسی‌بلند الکتریکی بنز

شاسی‌بلند EQE برخلاف نزدیک‌ترین رقیبش، ب‌ام‌و iX با خط‌هایی نرم و منحنی شکل گرفته و بسیار به شاسی‌بلند EQS، لوکس‌ترین مدل الکتریکی بنز شبیه است. ماشین از نظر فنی با مدل EQE سدان مشترک است. بنز می‌گوید EQE SUV با هر بار شارژ می‌تواند تا ۵۹۰ کیلومتر حرکت کند.

شاسی‌بلند الکتریکی بنز

بنز با رونمایی از یک شاسی‌بلند جدید، یک مدل دیگر به محصولات الکتریکی خود اضافه کرد. این ماشین که نامش EQE SUV است به خودروساز آلمانی کمک خواهد کرد تا با شاسی‌بلند محبوب الکتریکی ب‌ام‌و رقابت کند.

شاسی‌بلند EQE برخلاف نزدیک‌ترین رقیبش، ب‌ام‌و iX با خط‌هایی نرم و منحنی شکل گرفته و بسیار به شاسی‌بلند EQS، لوکس‌ترین مدل الکتریکی بنز شبیه است. ماشین از نظر فنی با مدل EQE سدان مشترک است. بنز می‌گوید EQE SUV با هر بار شارژ می‌تواند تا 590 کیلومتر حرکت کند.

شاسی‌بلند EQE با هر بار شارژ تا 590 کیلومتر حرکت می‌کند

شاسی‌بلند EQE با هر بار شارژ تا 590 کیلومتر حرکت می‌کند

دو مدل تقویت‌شده از این ماشین هم در زیرمجموعه AMG بنز ساخته خواهد شد که قدرت قوی‌ترین مدل 687 اسب بخار است. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این مدل که نامش EQE 53 است، 3/5 ثانیه و حداکثر سرعتش 240 کیلومتر در ساعت است.

Mercedes-Benz EQE

Mercedes-Benz EQE

بنز امیدوار است دو شاسی بلند الکتریکی‌اش بتوانند از رشد فروش ب‌ام‌و جلوگیری کنند. در حال حاضر ب‌ام‌و با مدل iX توانسته خریداران زیادی به خود جلب کند. قیمت پایه ب‌ام‌و در آلمان 77 هزار و 300 یورو (حدود 76 هزار دلار) است و انتظار می‌رود بنز هم EQE را در همین حدود به بازار عرضه کند.

Mercedes-AMG EQE

Mercedes-AMG EQE

Mercedes-AMG EQE

Mercedes-AMG EQE

رقابت در بازار شاسی‌بلندهای متوسط بین بنز و ب‌ام‌و بسیار نزدیک است و هر ماه یکی از این دو کارخانه با اختلاف اندکی از دیگری پیشی می‌گیرد. هر دو کارخانه همزمان نگران آمدن مدل‌های الکتریکی ولوو، پل‌استار و رنج‌روور به بازار هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان