تزیین میز تلویزیون عروس، سادگی برام مهمه!

لوازم دکوری: یکی از مواردی که همواره تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر دکوراسیون داخلی دارد، جزییات ساده و پر کاربردی است که می تواند چهره ی دکوراسیون شما دگرگون کند این جزییات همان لوازم دکوری است که انتخاب درست آن ها می تواند جلوه ی دکوراسیون شما را تا حد زیادی جذاب تر کند

لوازم دکوری: یکی از مواردی که همواره تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر دکوراسیون داخلی دارد، جزییات ساده و پر کاربردی است که می تواند چهره ی دکوراسیون شما دگرگون کند این جزییات همان لوازم دکوری است که انتخاب درست آن ها می تواند جلوه ی دکوراسیون شما را تا حد زیادی جذاب تر کند. در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با تزیینات میز تلویزیون را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه ی شما عزیزان هم باشد پس با ما همراه باشید.

سوال: من یه تازه عروسم راهنمایی در زمینه وسایل و مجسمه تزیینی برای میز تلویزیون می خوام، نمی خوام زیاد شلوغ بشه تزیین میز تلویزیون با وسایل ساده مد نظرم هستش نظر شما در این باره چیه؟
پاسخ: برای تزیینات میز تلویزیون پیش از هر اقدامی باید به سبک و ترکیب رنگی دکوراسیون منزلتان توجه کنید مطلب لوازم دکوری که با سبک دکوراسیون منزل شما ست می شوند! در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. عروس خانم ها غالبا رنگ های سفید و روشن را برای سرویس مبلمان خود در نظر می گیرند اگر شما هم جزو این دسته از دوستان هستید برای تزیین میز تلویزیون عروس می توانید از دکوری هایی با ترکیب رنگ های شاد و پر رنگ تر از زنگ زمینه ی مبلمانتان استفاده کنید به طور کلی دکوری هایی با ترکیب رنگی هماهنگ با دکوراسیون خود انتخاب کنید. 

قاب عکس روز میزی

قاب عکس رومیزی

100000تومان
قاب عکس رزین فرشته سه سایز باهم

قاب عکس رزین فرشته سه سایز با هم

78000تومان
تصویر قاب مادر

قاب مادر گالری رویای شیرین

45000تومان

گلدان دکوری

گلدان دکوری

500000تومان
گلدان سفالی

گلدان سفالی

نامشخص
گلدان دست ساز شیشه ایی

گلدان دست ساز شیشه ایی

50000تومان

تصویر مجسمه چوبی طرح فانتزی

مجسمه چوبی طرح فانتزی

140000تومان
مجسمه صلح WILLOW TREE مدیسه

مجسمه صلح WILLOW TREE مدیسه

95700تومان
مجسمه دکوراتیو اکنون گالری

مجسمه دکوراتیو اکنون گالری

نامشخص

لوازمی مثل قاب عکس، گلدان های دکوری و یا مجسمه های کوچک برای تزیینات میز تلویزیون گزینه های بسیار مناسبی هستند که می توانید در ویترین کالاهای چیدانه و بخش لوازم دکوری نمونه های متعددی از آن ها مطابق با سلیقه و سبک دکوراسیون خود پیدا کنید و خریدی آسوده داشته باشید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر