ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل حوزه ریاست جهاددانشگاهی:

شهید تقوی همواره به فکر خدمت به انقلاب بود

مدیرکل حوزه ریاست جهاددانشگاهی ضمن محکومیت حادثه تروریستی تهران، گفت: شهید تقوی همواره به فکر انقلاب بود و در زمان مدیریت بر خبرگزاری ایکنا، توانست ارتباطات خوبی را با حوزه علمیه قم برقرار و نواقص مرتبط را جبران کند.

شهید تقوی همواره به فکر خدمت به انقلاب بود

مهندس علیرضا زجاجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن محکومیت حملات تروریستی 17 خرداد تهران، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در اواخر دهه هشتاد برای اقامه نماز در سازمان فعالیت‌های قرآنی از نهاد نمایندگی رهبری درخواست امام جماعت می‌کند که مرحوم تقوی از آن زمان به عنوان امام جماعت وارد جهاد دانشگاهی می‌شود.

مدیرکل حوزه ریاست جهاد دانشگاهی افزود: ایشان اوایل تنها به عنوان امام جماعت در جهاد دانشگاهی حضور داشتند اما با توجه به اینکه طلبه خوش فکری بودند و همواره از مشاوره و نظرات ایشان استفاده می‌شد به عنوان مسئول سازمان فعالیت‌های قرآنی انتخاب شد.

وی ادامه داد: از طرفی با توجه به کسوت روحانیت و داشتن سوابق انقلابی و رزمنده بودن همواره به فکر خدمت به انقلاب بود.

معاون اسبق فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه شهید تقوی جانباز جنگ تحمیلی بود، گفت: در زمان مسئولیت خبرگزاری ایکنا به دلیل ارتباط خوبی که با جامعه روحانیت داشت توانست ارتباط موثری را با حوزه علمیه قم برقرار و نواقص موجود در این زمینه را جبران کند.

زجاجی ادامه داد: همچنین قرار بود پژوهشکده‌ای در دانشکده قم ایجاد کنیم که به دلیل تغییر مدیریت و خروج مرحوم تقوی از جهاد دانشگاهی، این مساله به سرانجام نرسید.

وی با بیان اینکه بعد از خبرگزاری ایکنا، شهید تقوی به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آمد، افزود: پس از مدتی مرحوم تقوی تقاضا کرد که به عنوان مامور فعالیت خود را در مجلس شورای اسلامی ادامه دهد.

مهندس زجاجی ادامه داد: مرحوم تقوی در مجلس به عنوان مشاور فرهنگی نمایندگان مشغول به خدمت بود که در نهایت نیز در حادثه تروریستی مجلس به مقام شهادت نائل آمد.

وی در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت 17 تن از شهدای حادثه تروریسیتی تهران، یادآور شد: روز چهارشنبه مراسم یادبود و تکریمی به مناسبت شهادت دو تن از اعضای جهاد دانشگاهی در این حادثه تروریستی در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان