بادامکی: خداداد کار اشتباهی انجام نداد

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان معتقد است کار سرمربی تیمش درست بوده و آن حرکت باعث تصمیم‌گیری درست داور شده است.

بادامکی: خداداد کار اشتباهی انجام نداد

حسین بادامکی هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان در گفت‌و گو با ایسنا درباره جنجال‌های ایجاد شده در دیدار تیمش و فولاد خوزستان  و همچنین داوری این دیداراظهار داشت: پنالتی که در ابتدا توسط داور اعلام شد صحیح نبود و گلی که تیم ما به ثمر رساند نیز صحیح بود. در صحنه پنالتی داور با مشورت با داور چهارم چنین نظری داد و این مربوط می‌شود به حرکت خداد عزیزی. خداداد کار اشتباهی نکرد و باعث شد داور بتواند بعد از مشورت کار درست را انجام دهد.

وی افزود: شما اگر خود را جای مربی بگذارید، متوجه می‌شوید چه فشاری روی سرمربی ماست. از طرفی تیم‌مان خوب بازی می‌کند و از طرف دیگر با اشتباه داوری نمی‌توانیم امتیازهای لازم را جمع کنیم و در منطقه سقوط قرار می‌گیریم. هفته گذشته مقابل سایپا گلی ناسالم وارد دروازه ما شد و این هفته نیز اگر خداداد آن‌ کارها را انجام نمی‌داد شکستی دیگر در کارنامه ما رقم می‌خورد. عزیزی تیم خود را بیرون کشید تا داور بتواند تصمیم درستی بگیرد و من این کار سرمربی‌ام را غلط نمی‌دانم.

هافبک سابق پرسپولیس درباره وضعیت مالی سیاه‌جامگان تصریح کرد: ما به اندازه کافی مشکلات داریم. دوست ندارم اشتباه‌های داوری به ضرر ما شود. مسئولین باشگاه و استان به‌هوش باشند. ما تنها 20 درصد از مبلغ قراردادهایمان را گرفته‌ایم که فکر کنم در بین تیم‌های لیگ برتری، کمترین دریافتی است درحالیکه مبلغ قرارداد بازیکن‌های ما قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیست و بسیار کم است. بازیکنانمان مظلوم واقع شده‌اند.

او ادامه داد: آن‌ها در زمین تلاش زیادی می‌کنند اما همین مشکلات و عدم تمرکز باعث می‌شود ما نتیجه لازم را نگیریم. مسئولان استانی و همچنین مدیران باشگاه باید تلاش کنند تا بتوانند تیم را باخیال راحت‌تری به زمین بفرستند. بی‌شک اگر دغدغه بازیکنان از بین رود، با تلاش آن‌ها سیاه‌جامگان در لیگ می‌ماند زیرا این تیم ریشه‌دار است و جایگاهش در لیگ برتر است.

بادامکی در پایان درباره اضافه‌شدن مهدی هاشمی‌نسب و میلاد میداوودی به مشکی و قرمزپوشان مشهدی نیز اظهار کرد: آقای هاشمی‌نسب از زمانی که به تیم اضافه شده، خیلی خوب و باانرژی کار می‌کند و انگیزه‌ی بازیکنان را بالا برده است. میلاد نیز باید آماده‌تر شود. او بدن خوبی دارد و اگر به آمادگی کامل برسد، می‌تواند خیلی به‌کار ما بیاید. او باید سخت تلاش کند تا مهره موثری برای تیم باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر