معرفی فیلم Disenchanted با بازی ایمی آدامز

فیلم افسون زده (Enchanted) در سال ۲۰۰۷ میلادی روی پرده سینماها اکران شد و توانست علاوه بر تحسین منتقدان و بینندگان، فروش خوبی نیز در گیشه داشته باشد و به اثری موفق تبدیل شود.

معرفی فیلم Disenchanted با بازی ایمی آدامز

فیلم افسون زده (Enchanted) در سال 2007 میلادی روی پرده سینماها اکران شد و توانست علاوه بر تحسین منتقدان و بینندگان، فروش خوبی نیز در گیشه داشته باشد و به اثری موفق تبدیل شود.

این فیلم با درخشش ایمی آدامز (Amy Adams) همراه بود و او توانست به لطف همین نقش‌آفرینی خودش به شهرت قابل توجهی دست پیدا کند و در ادامه در فیلم‌های بزرگ و برجسته‌ای همچون ورود (Arrival) و فیلم حقه‌بازی آمریکایی (American Hustle) نقش‌آفرینی کرد. با این حال، ایمی آدامز تصمیم گرفته بار دیگر نقشش به عنوان جیزل در دنباله فیلم «افسون زده» تحت عنوان فیلم افسون نزده (Disenchanted) بازآفرینی کند. در ادامه همراه با ما باشید.

عوامل سازنده فیلم Disenchanted

نویسنده فیلم اصلی یعنی بیل کلی (Bill Kelly) قرار نیست فیلم‌نامه فیلم «افسون نزده» را قلم بزند و با این حال، او همچنین در ساخت این فیلم دخیل است. در عوض، مسئولیت نگارش فیلم‌نامه این فیلم بر عهده بریجیت هیلز (Brigitte Hales) بوده است. آدام شنکمن (Adam Shankman) نیز به جای کارگردان فیلم اصلی یعنی کوین لیما (Kevin Lima) وظیفه کارگردانی فیلم «افسون نزده» را برعهده دارد.

آدام شنکمن تاکنون ساخت فیلم‌های مهمی را در کارنامه هنری خودش برعهده داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم اسپری مو (Hairspray)، فیلم دوران راک (Rock of Ages)، فیلم قصه‌های شبانه (Bedtime Stories) و فیلم آنچه مردان می‌خواهند (What Men Want) اشاره کرد.

داستان فیلم Disenchanted

فیلم «افسون نزده» داستان پانزده سال پس از اتفاقات فیلم اول را دنبال می‌کند و بیننده‌ها شاهد شخصیت‌های اصلی داستان یعنی جیزل با بازی ایمی آدامز، رابرت و مورگان هستند که از آن زمان به خانه جدیدی در مونروویل نقل مکان کرده‌اند. جیزل پس از اینکه طلسمی برای نجات زندگی فعلی‌اش اشتباه پیش می‌رود، باید وطن خود در پادشاهی اندلاسیا را نجات دهد و به روش واقعی و همیشگی آثار دیزنی، باید این کار را از قبل از اینکه ساعت به نیمه شب برسد، انجام بدهد.

از این داستان می‌توان متوجه شد که سازندگان فیلم «افسون نزده» قرار است از برخی از روایت‌های کلاسیک دیزنی استفاده کنند، روایت‌هایی که در فیلم اول به خوبی عمل کردند. با این حال، آن‌ها سعی دارند تا با ارائه شخصیت‌های جدید و داستان‌ها و موضوعات جذاب و تازه، بیننده‌های بیشتری را به این مجموعه جذب کنند.

فیلم اول پر از آهنگ‌های اوریجینال و جذاب بود، آهنگ‌هایی که از جمله دلایل موفقیت این اثر بودند. مطمئنا طرفداران فیلم اول خوشحال خواهند شد که بدانند فیلم «افسون نزده» نیز دارای هفت آهنگ خواهد بود و بدون شک، علاقه‌مندان به آثار موزیکال از تماشای این فیلم نیز لذت خواهند برد.

بازیگران فیلم Disenchanted

فیلمبرداری فیلم «افسون نزده» در ماه اوت سال 2021 میلادی به پایان رسیده بود و از آن زمان نیز مجله‌ها و وبسایت‌های خبری فیلم و سریال توانستند نام بازیگران این فیلم را اعلام کنند. همانطور که انتظار می‌رفت، بسیاری از بازیگران فیلم اول همچون ایمی آدامز، پاتریک دمپزی (Patrick Dempsey)، ایدینا منزل (Idina Menzel) و جیمز مارسدن (James Marsden) قرار است نقش‌های خود را در فیلم «افسون نزده» بازآفرینی کنند.

مایا رودولف (Maya Rudolph) بازیگری تازه در این فرنچایز به شمار می‌رود که قرار است نقش مالوینا مونرو را در فیلم «افسون نزده» بازی کند. در کنار او نیز اسکار نونز (Oscar Nuñez) دیگر بازیگر تازه‌وارد فیلم محسوب می‌شود که نقش شخصیتی به نام ادگار را به تصویر خواهد کشید.

این دو بازیگر طنز موفق و برجسته مطمئنا می‌توانند با استفاده از استعدادهای برجسته خود، به فیلم «افسون نزده» کمک کنند. از سوی دیگر، حضور این بازیگر کمدی حاکی از آن است که فیلم‌نامه این فیلم بسیار سرگرم‌کننده و خنده‌دار خواهد بود. در فیلم اصلی، ریچل کاووی (Rachel Covey) نقش مورگان فیلیپ را بازی کرده بود اما در فیلم «افسون نزده»، گابریلا باداچینو (Gabriella Baldacchino) وظیفه به تصویر کشیدن این نقش را برعهده دارد.

تاریخ پخش فیلم Disenchanted

قبلا اعلام شده بود که فیلم «افسون نزده» قرار است در روز شکرگزاری روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود اما بعدا پخش این فیلم به زمان زودتری موکول شد و حالا این فیلم قرار است در تاریخ 18 نوامبر سال 2022 میلادی (جمعه 27 آبان 1401) عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان