اصول فنگ شویی چیدمان اتاق نشیمن

گر می خواهید چیدمان داخلی منزلتان را طوری طراحی کنید که آرامش و شادی را برایتان به ارمغان بیاورد، بهتر است از اصول و قوانین فنگ شویی بهره ببرید

اصول فنگ شویی چیدمان اتاق نشیمن
با فنگ شویی هر نوع نقصی که در چیدمان خانه داشته باشید می توانید به راحتی رفع کنید. از دیدگاه فنگ شویی خانه های ما آیینه احساسات درونی ما هستند. هدف فنگ شویی، هماهنگ کردن محیط با شخصیت و انرژی محیط با انرژی درونی خودتان است. هر چیزی که در داخل خانه شماست، انرژی دارد. حتی اشیای بی‌ جان. فنگ شویی نحوه مدیریت این انرژی را به شما یاد می دهد.

 بیشتر بخوانید:

با قدرت رنگ ها در دکوراسیون بیشتر آشنا شوید!

رنگ قرمز در دکوراسیون جادو می کند!



اصول فنگ شویی کاناپه در اتاق نشیمن
اصول فنگ شویی کاناپه در اتاق نشیمن,اصول فنگ شویی چیدمان اتاق نشیمن

کاناپه را پشت به دیوار و با فاصله زیادی از ورودی طوری قرار دهید که دید کامل به در ورودی داشته باشید. بین کاناپه و دیوار نیز باید کمی فضا باشد. اگر اتاق شما دیوار به اندازه کافی ندارد می توانید پشت کاناپه یک کنسول با چراغ یا شمعدانی های بلند و محکم بگذارید تا احساس امنیت کنید. برای اطمینان بیشتر یک آینه در مقابل قرار دهید تا بتوانید در آینه پشت سرتان را ببینید.

اشتباهات چینش کاناپه از نظر فنگ شویی این است که اگر کاناپه با فاصله زیادی از مبل های تک نفره و یا صندلی ها قرار بگیرد باعث می شود که شما نتوانید به راحتی با همدیگر صحبت کنید چون فاصله زیادی از هم دارید. در واقع فاصله مبل ها باید حداقل به اندازه ای  باشد که بتوان فنجان قهوه و یا کتابی را آنجا قرارداد.

 بیشتربخوانید:

دکوراسیون اتاق خواب براساس فنگ شویی

اصول فنگ شویی میز عسلی در اتاق نشیمن
اصول فنگ شویی میز عسلی در اتاق نشیمن,اصول فنگ شویی چیدمان اتاق نشیمن

درباره میزهای عسلی باید بگویم که اشکال مربع و مستطیلی به دلیل زاویه دار بودنشان مناسب نیستند، بهتر است که عسلی ها گرد باشند. چون باعث می شود انرژی بیشتری در جریان باشد؛ البته برای اتاق نشیمن ترکیبی از اشکال مختلف لازم است زیرا هرکدام سمبل یکی از عناصر طبیعت هستند؛ برای مثال مربع نماد کره زمین، مستطیل نماد چوب، مثلث نماد آتش و دایره و بیضی نماد فلز هستند.

اصول فنگ شویی رنگ ها در اتاق نشیمن
اصول فنگ شویی رنگ ها در اتاق نشیمن,اصول فنگ شویی چیدمان اتاق نشیمن

بیشتربخوانید:

فنگ شویی و اشتباهات رایج در دکوراسیون که بهتر است بدانید!

 

 رنگ های تند در قسمت های عمومی منزل مثل اتاق پذیرایی بسیار مناسب هستند. رنگ قرمز نیرو بخش و رنگ های آبی و بادمجانی انرژی بخش است. سعی کنید اتاق را پر از وسایل و دکوری هایی کنید که دارای مفهوم باشند. اگر نظرتان این است که با این کار اتاق شلخته می شود می توانید تمام آن ها را در قفسه ها و دکورها قرار دهید. اگر وسیله ای در اتاق هست که به آن علاقه زیادی دارید، آن را جایی قرار دهید که به راحتی دیده شود چون با دیدن آن انرژی می گیرید و آن انرژی را به کل اتاق بازخورد می دهید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان