طرز تهیه رول سوئیسی، شیرینی متفاوت با طعم عالی

برای اینکه طرز تهیه رول سوئیسی خوشمزه را آموزش ببینید، کافی است تا پایان این بخش از آشپزی همراه ما باشید. این رول طعم عالی دارد و بافت آن لطیف است. نحوه تهیه این شیرینی در خانه کار ساده و آسانی می باشد.

طرز تهیه رول سوئیسی، شیرینی متفاوت با طعم عالی

رولت یک شیرینی محبوب خانگی است که انواع مختلفی دارد. یکی از انواع رولت ها، رول سوئیسی است که در این بخش طرز تهیه آن را مطالعه می کنید. این شیرینی طعم و مزه ای عالی دارد. برای داشتن این رول عالی نیاز به مواد ابتدایی یک شیرینی دارید که در ادامه توضیح داده ایم.

تهیه انواع رول های خانگی با دستور پخت های آرگا کار بسیار ساده ای است. اگر می خواهید یک شیرینی رولی متفاوت داشته باشید، ضمن تهیه رول سوئیسی در این مطلب می توانید پخت رولت شکلاتی و رولت خامه ای را نیز امتحان کنید.

مراحل تهیه رول سوئیسی

مواد لازم

  • تخم مرغ: 6 عدد
  • شیر: 60 میلی لیتر
  • روغن مایع: 60 میلی لیتر
  • نمک: 1/2 قاشق چای خوری
  • کاکائو: 1 قاشق چای خوری
  • وانیل: 1 قاشق چای خوری
  • آرد: 120 گرم
  • سرکه: 1 قاشق غذاخوری
  • شکر: 120 گرم

مواد میانی

  • کرم شانتی: 1 بسته
  • شیر تازه: 1 لیوان

نحوه پخت رول سوئیسی

طرز تهیه رول سوئیسی عالی

برای داشتن این رولت خانگی خوشمزه باید ابتدا سفیده های تخم مرغ را از زرده ها جدا کنید. هر یک را درون ظرف های جداگانه ای ریخته و در ادامه نیز مقداری سرکه به ظرف سفیده ها اضافه کنید. حالا مقداری شکر اضافه کرده و به خوبی هم بزنید. برای پف کردن سفیده ها باید از دور تند همزن استفاده کنید.

5 دقیقه زمان برای پف کردن و سفید شدن مواد کافی است. زمانی که مایعی فومی شکل داشتید، باید به سراغ ترکیب دیگر مواد بروید. وانیل، شیر، روغن مایع و زرده تخم مرغ را با یکدیگر ترکیب کرده و به خوبی هم بزنید. بعد از چند دقیقه زدن مواد باید ترکیبی کرمی و کشدار داشته باشید.

فر را در دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کرده در این مدت آرد را به مواد رول خود اضافه کنید. آرد را به همراه کاکائو چند مرتبه الک کرده و در چند بار به مواد زرده تخم مرغ زده شده اضافه نمایید. با استفاده از لیسک مواد را به خوبی ترکیب کرده و به شکل دورانی هم بزنید.

در این مرحله از طرز تهیه رول سوئیسی باید سفید تخم مرغ زده شده را کم کم به مواد کیک اضافه کنید. مجدد با لیسک هم زده تا بافتی یکدست داشته باشید. برای نخوابیدن پف کیک باید هم زدن را آرام و به شکل دورانی انجام دهید. در این بخش باید مواد را به قالب منتقل کنید.

کف قالب را کاغذ روغنی انداخته و مایه را روی آن پهن نمایید. سینی را در طبقه میانی فر و در دمای 120 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه قرار دهید. بعد از پخت کیک باید آن را از فر خارج کرده کیک را روی یک پارچه نخی قرار داده و کمی پارچه را مرطوب کنید. با کمک پارچه و به آرامی کیک را رول نمایید. بعد از خنک شدن رولت باید مواد میانی را تهیه کنید.

شیر را به همراه کرم شانتی در ظرفی ریخته و با دور تند همزن چند مرتبه بزنید. زمانی که خامخ فرم گرفت و حجیم شد، خامه را با کاردک روی کیک پهن کنید. مجدد کیک را رول کرده و درون یخچال قرار دهید تا استراحت کند. برای تزئین روی این رول نیز می توانید از پودر نارگیل، پسته و گل های تزئینی استفاده کنید.

طرز تهیه رول سوئیسی

پس از پخت این شیرینی عالی به منظور آموزش تهیه انواع شیرینی شما می توانید روی این لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان