تنها نسخه آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو برای یک کلکسیونر

کارخانه زاگاتو در سال ۱۹۱۹ توسط یک مهندس ایتالیایی به نام اوگو زاگاتو در شهر میلان تاسیس شد. این کارخانه در دهه بیست میلادی برای آلفارومئو ماشین‌های مسابقه‌ای می‌ساخت.

تنها نسخه آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو برای یک کلکسیونر

زاگاتو، خودروساز ایتالیایی به مناسبت صد سالگی همکاری‌اش با آلفارومئو ماشینی براساس یکی از مدل‌های این کارخانه ساخته است. این ماشین که نامش آلفارومئو جولیا SWB زاگاتو است، به سفارش یک کلکسیونر آلمانی طراحی شده و تنها یک دستگاه از آن ساخته شده است.

کارخانه زاگاتو در سال 1919 توسط یک مهندس ایتالیایی به نام اوگو زاگاتو در شهر میلان تاسیس شد. این کارخانه در دهه بیست میلادی برای آلفارومئو ماشین‌های مسابقه‌ای می‌ساخت.

ماشین زاگاتو بر روی شاسی آلفارومئو جولیا ساخته شده است

ماشین زاگاتو بر روی شاسی آلفارومئو جولیا ساخته شده است

فعالیت شرکت در دهه پنجاه و شصت میلادی به اوج رسید و زاگاتو برای شرکت‌های معروفی مانند فراری، پورشه، آستون مارتین، جگوار و رنو ماشین‌های اسپرت طراحی کرد تا بتوانند در مسابقات شرکت کنند. از دهه هشتاد به بعد زاگاتو به ساخت ماشین‌های سفارشی مشغول است.

گاتو از این آلفارومئو تنها یک دستگاه ساخته است

گاتو از این آلفارومئو تنها یک دستگاه ساخته است

زاگاتوی جدید بر اساس مدل چهاردر آلفارومئو جولیا ساخته شده است. زاگاتو شاسی ماشین را کوتاه‌تر کرده و بدنه‌ای برایش طراحی کرده که از مدل‌های پیشین زاگاتو الهام گرفته است. ماشین از قوی‌ترین موتور آلفارومئو جولیا نیرو می‌گیرد که شش سیلندر است و 540 اسب بخار قدرت دارد.

زاگاتو قیمت ماشین و نام مالک آن را اعلام نکرده و تنها می‌گوید او مدل‌های زیادی از زاگاتو در کلکسیون خود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان