طرز تهیه سالاد رشته فرنگی با طعم خاص و متفاوت

سالاد رشته فرنگی یک سالاد فوق العاده است که شما می توانید در این بخش طرز تهیه این سالاد رشته فرنگی را مطالعه کنید. این سالاد جدید و متنوع است.

طرز تهیه سالاد رشته فرنگی با طعم خاص و متفاوت

اگر می خواهید، یک سالاد متنوع برای مجالس خود داشته باشید، می توانید در این بخش با طرز تهیه سالاد رشته فرنگی آشنا شوید. این سالاد طعم فوق العاده ای داشته و برای پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب است.

طرز تهیه سالاد رشته فرنگی

تهیه انواع سالاد در منزل کار بسیار ساده ای است. شما در این مطلب آشپزی می توانید علاوه بر آموزش تهیه سالاد رشته فرنگی با دستور تهیه سالاد بورلوتی و سالاد رنگارنگ نیز آشنا شوید و این سالادهای خوشمزه را برای پذیرایی در مهمانی های خود مورد استفاده قرار دهید.

مواد لازم

سینه مرغ پخته شد: 1 عدد
فلفل دلمه ای: 2 عدد
کاهو: 1 عدد
پیازچه: 3 عدد
لیمو ترش: 1 عدد
کره بادام زمینی: 2 قاشق غذاخوری
عسل: 2 قاشق غذاخوری
سویا سس: 2 قاشق غذاخوری
زنجبیل رنده شده: 2 قاشق چای خوری
روغن کنجد: 2 قاشق غذاخوری
سیر رنده شده: 2 حبه
اسفناج: 1 دسته
رشته فرنگی: 1 بسته

مراحل تهیه سالاد رشته فرنگی

طرز تهیه سالاد رشته فرنگی متفاوت

برای تهیه این نوع سالاد خانگی فوق العاده خوشمزه باید ابتدا سینه مرغ را بپزید و به همراه مقداری کاهو، فلفل دلمه ای و اسفناج به تکه های دلخواه خرد کنید. حالا نودل یا رشته فرنگی تهیه شده را به مدت 5 دقیقه درون مقداری آب جوش بریزید تا نرم شود. بعد از آن آبکش کرده و کنار بگذارید.

حالا نوبت به تهیه یک سس فوق العاده خوشمزه می رسد. افزودن این سس می توانید، طعمی فوق العاده به غذای شما بدهد. سویا سس را به همراه مقداری کره بادام زمینی، کنجد، زنجبیل خرد شده، عسل و مقداری سیر رنده شده به همراه آب لیموی تازه ترکیب کرده و درون یک ظرف بزرگ بریزید.

مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده و کنار بگذارید تا به یکدیگر مزه دهند. حالا در این مرحله از طرز تهیه سالاد رشته فرنگی باید اسفناج، کاهو، پیازچه، فلفل دلمه ای، رشته فرنگی و سس دستی آماده شده را با یکدیگر ترکیب کنید. مواد را خوب مخلوط کرده تا سس به تمام مواد آغشته شود.

حالا سالاد خوشمزه آماده سرو است. این سالاد را می توانید برای یک عصرانه و دورهمی فوق العاده تهیه کنید. این سالاد برای وعده ناهار و شام نیز گزینه مناسبی می باشد. در صورتی که می خواهید، غذایی رژیمی داشته باشید، مرغ را در این غذا حذف کنید.

سالاد رشته فرنگی

شما همچنین می توانید از دیگر سبزیجات معطر و خوشمزه در این سالاد خوش رنگ هم استفاده نمایید. این سالاد ترکیبات فوق العاده ای داشته و برای کودکان نیز گزینه مناسبی است. افزودن مقداری فلفل در این سالاد نیز طعم فوق العاده ای به آن می دهد که کاملا به ذائقه شما بستگی دارد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان