ماهان شبکه ایرانیان

چگونه انگیزه خود را در دوران ناامیدی حفظ کنیم؟

یکی از بهترین روش‌ها برای درمان افسردگی و رهایی از نا‌امیدی گرفتن انگیزه از محیط اطراف است

چگونه انگیزه خود را در دوران ناامیدی حفظ کنیم؟

یکی از بهترین روش‌ها برای درمان افسردگی و رهایی از نا‌امیدی گرفتن انگیزه از محیط اطراف است. این انگیزه را گاهی با شنیدن صحبت‌های یک فرد موفق به دست می‌آوریم، گاهی با مطالعه یک کتاب در باب موفقیت و گاهی با دیدن فیلم های انگیزشی که تقریبا بهترین روش برای زمان‌های نا‌امیدی است به دست می‌آوریم چرا که هم سرگرم کننده است و هم افکار ما را کاملا متمرکز می‌کند. حالا در اینجا ما قصد داریم 5 فیلم انگیزشی محبوب در جهان را به شما معرفی کنیم که دیدن آنها به شما انگیزه‌ی کافی را می‌دهد. در ضمن ما در مقاله‌ی بهترین فیلم های انگیزشی به صورت جدا گانه به بررسی این فیلم ها پرداخته ایم که با مراجعه به لینک مقابل می‌توانید با این فیلم ها آشنا شوید: https://hamyar.co/top-10-motivational-movies

چه چیزهایی باعث افزایش انگیزه می‌شود؟

همه ی ما روزانه اتفاقاتی را تجربه می‌کنیم که ممکن است باعث ناامیدی و یاس شود. این اتفاقات حتی می‌توانند ما از مسیری که در آن قرار داریم دور کند. اما باید به این نکته توجه داشت که مشکلات همیشه وجود دارند و این ما هستیم که با عزت نفس و اراده خود باید از سد مشکلات عبور کنیم. یکی از مواردی که در این مسیر به ما انگیزه و امید می‌دهد انجام کارهایی است که باعث افزایش انگیزه می شود. یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین کارهایی که می‌توانید در این مواقع انجام دهید مطالعه و دیدن فیلم های انگیزشی است. شما با دیدن فیلم های انگیزشی هم خود را سرگرم می‌کنید و هم یک درس مهم از این فیلم‌ها را می‌آموزید. در ادامه ما 5 فیلم برتر انگیزشی سینمای جهان را معرفی کردم که البته با مراجعه به لینک بالا نیز می‌توانید با تمامی این فیلم ها آشنا شوید.

در جستجوی خوشبختی

فیلم در جستجوی خوشبختی با نام انگلیسی The Pursuit of Happyness فیلمی در ژانر بیوگرافی و درام است و محصول سال 2006 کشور آمریکا به کارگردانی گابریل موکینو می باشد. «ویل اسمیت» بازیگر نقش اول این فیلم با بازی منحصر بفرد و استثنایی خود توانست یکی از شخصیت های انگیزشی سینمای هالیوود را خلق کند. او که در این فیلم نقش پدری را بازی می‌کند که در مشکلات زندگی غرق شده و هر روزه برای رهایی از مشکلات دست به کارهای مختلف می‌زند تا این که بالاخره به آنچه در ذهن ثروتمند خود دارد می‌رسد. این فیلم تلاش و کوشش فردی را به نمایش می‌گذارد که با تمام اتفاقات نا امید کننده که برایش رخ می‌دهد، همچنان کنار نکشیده و به راه خود ادامه می‌دهد تا آنجایی که به شغل دلخواهی که مدت‌ها انتظارش را کشیده بود و برای آن دست به هر تلاشی زده بود می‌رسد.

این فیلم یکی از بهترین فیلم های انگیزشی جهان است که در لیست بهترین فیلم های انگیزشی قرار دارد و دیدن آن را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شلاق

فیلم شلاق یا Whiplash فیلمی در ژانر درام و موزیکال است. در سال 2014 در کشور آمریکا به کارگردانی «دمین شزل» ساخته شده و جزو یکی از جذاب‌ترین فیلم‌هایی است که تا به امروز در حوزه شخصیت یک هنرآموز موسیقی تولید شده است. موضوع این فیلم به گونه‌ای است که یک هنرآموز موسیقی توسط استاد بزرگ موسیقی خود بسیار سخت تعلیم داده می‌شود که در آخر این فیلم، ستاره ما به یکی از بهترین موسیقی دان‌های نسل خود تبدیل می‌شود. در این فیلم تلاش شده تا نتیجه کوشش مستمر و نتیجه موفقیت را برای ما به نمایش در آورد.

این فیلم زیبا یک فیلم موزیکال و بسیار سرگرم کننده بوده که ما آن را به شما برای تقویت انگیزه خود پیشنهاد می‌کنیم.

فارست گامپ

فیلم انگیزشی فارست گامپ (Forrest Gump)، فیلمی در ژانر عاشقانه و درام با امتیاز 8.8 از imdb است که در سال 1994 تولید شده و جزو یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های زمانه‌ی خود به حساب می‌آمد که توسط رابرت زمکیس کارگردان مشهور، کارگردانی شده و با بازی بی نظیر تام هنکس کامل شده است. این فیلم پرهیجان درباره زندگی شخصی به نام فارست گامپ است که در همان ابتدا به شما می‌گوید که هرگز تسلیم نشوید و در هر شرایطی که هستید و هر چه در توان دارید به کار ببندید تا به موفقیت برسید. فیلم فارست گامپ با اقتباس از رمانی با همین عنوان، به قلم وینستون گروم ساخته شده و توانسته جوایز بسیاری را به دست آورد. تماشای این فیلم انگیزشی موفق را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

12 سال بردگی

فیلم زیبای 12 سال بردگی با بازی چویتل اجیوفور یکی از بهترین فیلم های جهان است که توسط استیو مک کوئین کارگردانی شده و موضوع این فیلم درباره فردی سیاه پوست است که سالیان سال با نواختن ویولن امرار معاش می‌کند. تا این که در یک شب توسط چند نفر اوباش مسموم شده و به عنوان برده فروخته می‌شود. او زمانی که به هوش می آید خود را در قفل زنجیر می‌بیند. این فیلم یکی از زیبا‌ترین موضوعات را در باب برده فروشی و نژادپرستی دارد که به خوبی نا‌عدالتی را به نمایش در می‌آورد و جزو فیلم هایی است که تماشای آن را به شما توصیه می‌کنیم.

دست نیافتنی ها

فیلم انگیزشی دست نیافتنی‌ها (The Intouchables) محصول کشور فرانسه است که در سال 2011 منتشر شد و نظر بسیاری از علاقه مندان به سینما را به خود جلب کرد. این فیلم در ژانر بیوگرافی و درام بوده که توسط دو کارگردان سر شناس با نام‌های الیور ناکاشه و اریک تولدانو کارگردانی شده است. موضوع این فیلم داستان یک نویسنده ثروتمند معلول است که برای مشکل معلولیت خود مجبور می‌شود که چند خدمتکار را برای خود استخدام کند. در بین این خدمتکارها یک فرد شوخ‌ طبع هم وجود دارد. این فرد باعث می‌شود تا فرد ثروتمند با دید دیگری به جهان نگاه کند و به او یاد می‌دهد که معلولیت او چیزی نیست که به خاطرش ناامید شود و از زندگی ناامید شود. این خدمتکار شوخ طبع به او یاد می‌دهد که معلولیت جسمی پایان زندگی یک فرد نیست و با وجود معلولیت نیز می‌توان بسیاری از کارها را انجام داد. این فیلم زیبا می‌تواند به ما یاد دهد که در هر مکان و زمان و با هر شرایطی می‌توان زندگی خود را تغییر داد. ما دیدن این فیلم طنر و انگیزشی را شدیدا به شما توصیه می کنیم.

چگونه امید خود را در زمان بحران کسب و کار از دست ندهیم؟

بهترین فیلم های انگیزشی برای توسعه فردی

در هر مرحه‌ای از کسب و کار، شرایطی ایجاد می‌شود که کسب کار روند نزولی را طی می‌کند و این باعث نا امیدی بسیاری از صاحبین کسب و کار می‌شود اما با مطالعه، آموزش دیدن، تماشای فیلم های انگیزشی و مشاوره با افراد موفق حوضه‌ی کاری خود بدون شک می‌توان امید خود را برگرداند. ما در وبسایت همیار آکادمی مقالات بسیار خوبی را در حوزه رشد فردی، کسب و کار و همچنین دیجیتال مارکتینگ برای شما عزیزان تولید کرده‌ایم که با مطالعه آن‌ها می‌توانید کمی به خود انگیزه بدهید و دانش خود را زیاد کنید تا از شرایط بحرانی فعلی خود به راحتی عبور کنید.

آیا دیدن فیلم های انگیزشی به تنهایی تاثیرگذار است؟ بدون شک فقط دیدن فیلم های انگیزشی، مطالعه کتاب های موفقیت یا مشاوره گرفتن از افراد موفق، به تنهایی تاثیر زیادی ندارد اما اگر با عمل همراه شود بدون شک ما را در مسیر موفقیت به حرکت در می‌آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان