طرز تهیه ناگت هویج خوش طعم و رژیمی

ناگت هویج یک غذای بسیار خوشمزه است که در زمان کمی آماده می شود و نیاز به مواد اولیه زیادی ندارد. این ناگت هویج نسبت به ناگت های دیگر که با گوشت تهیه می شوند کالری کمتری دارد. در این مطلب با آشنا خواهید شد.

طرز تهیه ناگت هویج خوش طعم و رژیمی

ناگت هویج یک غذای کم کالری و رژیمی و بدون گوشت است که برای کودکان هم می تواند یک غذای عالی باشد. درست کردن ناگت هویج خیلی راحت است  که ما بجای گوشت از هویج تازه استفاده می نماییم. برای درست کردن ناگت هویج می توانید از چاشنی مورد علاقه خودتان استفاده کنید که خوردن غذا حس بهتری بدهد. در این مطلب با طرز تهیه ناگت هویج خوشمزه آشنا می شوید

ناگت هویج با کالری کم

گاهی اوقات به دلیل کار و … نمی توانید غذاهایی که زمان زیادی می برند را تهیه کنید به همین دلیل می توانید ناگت میگو، ناگت پنیری، ناگت سبزیجات و ناگت هویج را درست کنید. برای پخت راحت ناگت ابتدا هویج ها را پخته و رنده کرده و  همچنین برای سرخ کردن ناگت تا زمانی که رنگ آن طلایی شد کافی است زیرا از قبل هویج ها پخته شده اند پس زمان زیادی برای سرخ کردن نیاز ندارد.

مواد لازم

  • هویج رنده شده 300 گرم
  • تخم مرغ 1 عدد
  • پیاز 1 عدد
  • پودر سوخاری 40 گرم
  • آرد سمولینا 20 گرم
  • سیر 2 حبه
  • روغن 70 میلی لیتر
  • نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

ناگت هویج همراه بروکلی

طرز تهیه ناگت هویج  عالی

ابتدا مواد اولیه را آماده کنید. سپس هویج ها را پوست کرده و رنده کنید. یک عدد پیاز را نیز به صورت نگینی خرد کنید.

یک تابه مناسب بردارید و بر روی حرارت متوسط بگذارید و پیاز را با کمی روغن تفت دهید. زمانی که پیاز کمی طلایی شد هویج رنده شده را اضافه و سیر را له کنید و داخل همان تابه بریزید و به خوبی هم بزنید طوری که هویج له شود، حدود 10 الی 12 دقیقه طول می کشد تا هویج له شود سپس شعله گاز را خاموش کنید و صبر کنید تا خنک بشود.

زمانی که خنک شد داخل یک کاسه بزرگ بریزید و یک عدد تخم مرغ را همراه نمک، فلفل به میزان لازم ریخته و مواد را به خوبی هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

در مرحله بعدی طرز تهیه ناگت هویج باید آرد سمولینا را اضافه نمایید و دوباره هم بزنید. حدود 5 دقیقه صبر کنید تا آرد مواد را بخودش بکشد.

سپس با یک گوشت کوب مواد را مخلوط کنید تا یک دست شود البته نباید جوری هم بزنید که خمیری شکل بشود.

در مرحله آخر روغن را درون تابه بریزید و تا زمانی که داغ شود صبر کنید سپس کمی از مواد را بردارید و مانند دایره با ضخامت 1سانت یا کمتر درست نمایید و داخل تابه سرخ کنید تمام مواد را همین گونه سرخ نمایید. به پختن زیاد نیازی نیست همین که طلایی شد کافی است.

ناگت شما حاضر است برای سرو کردن در کنار آن می توانید با در نظر گرفتن ذائقه و سلیقه خود از سس و سبزریجات استفاده کنید.

طرز تهیه ناگت هویج

نکات طلایی تهیه ناگت هویج

  • داخل ناگت هویج علاوه بر چاشنی مورد علاقه می توانید از پودر سوخاری برای طعم دار کردن ناگت استفاده کنید.
  • پخت این غذا بسیار راحت می باشد و در زمان کمی حدود 20 الی 30 دقیقه آماده می شود.
  •  دقت فرمایید این دستور برای دو نفر می باشد اگر تعداد افراد بیشتر بود مواد اولیه را دو برابر کنید.
کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان