معرفی فیلم Knock at The Cabin ساخته ام نایت شیامالان

فیلم در کابین را بزن (Knock at The Cabin) جدیدترین اثر ساخته ام نایت شیامالان به شمار می‌رود که ترسناک و دلهره‌آور به نظر می‌رسد. این فیلمساز در فیلم پیر (Old) محصول سال ۲۰۲۱ میلادی با کمپانی یونیورسال همکاری داشت و این فیلم تازه نیز حاصل همکاری بین آن‌ها به شمار می‌رود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر تازه آشنا شوید.

معرفی فیلم Knock at The Cabin ساخته ام نایت شیامالان

فیلم در کابین را بزن (Knock at The Cabin) جدیدترین اثر ساخته ام نایت شیامالان به شمار می‌رود که ترسناک و دلهره‌آور به نظر می‌رسد. این فیلمساز در فیلم پیر (Old) محصول سال 2021 میلادی با کمپانی یونیورسال همکاری داشت و این فیلم تازه نیز حاصل همکاری بین آن‌ها به شمار می‌رود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر تازه آشنا شوید.

فیلم «در کابین را بزن» بر اساس رمانی به نام کابینی در انتهای جهان (The Cabin at the End of the World) محصول سال 2018 میلادی و نوشته پل جی ترمبلی ساخته شده، رمانی که دومین جایزه برام استوکر را برای این نویسنده به ارمغان آورد. این نویسنده رمان‌های ترسناک مختلفی را نوشته اما این رمان وی، اولین اثری است که در دنیای سینما اقتباس می‌شود.

ام نایت شیامالان با اولین فیلم خودش به نام فیلم حس ششم (The Sixth Sense) در سال 1999 میلادی به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کرد ولی از آن زمان برای اینکه بتواند با آثار خودش بیننده‌ها را به وجد بیاورد، با مشکل روبه‌رو بود تا اینکه در سال 2015 میلادی و با فیلم ملاقات (The Visit) توانست خودش را به اوج بازگرداند.

از آن زمان نیز او با فیلم شکافته (Split) و فیلم شیشه (Glass) که دنباله‌ای برای فیلم آسیب‌ناپذیر (Unbreakable) محسوب می‌شوند، توانست موفقیت‌های بیشتری کسب کند. در ادامه او سریال خدمتکار (Servant) را برای سرویس آنلاین دیزنی پلاس خلق کرد و سپس فیلم «پیر» را ساخت. حالا نیز قرار است در سال 2023 میلادی فیلم «در کابین را بزن» را به روی پرده سینماها بیاورد.

داستان فیلم Knock at the Cabin

فیلم «در کابین را بزن» داستان زوجی به نام اندرو و اریک و دختر خوانده جوان‌شان را دنبال می‌کند که برای گذراندن تعطیلات به کابینی در داخل جنگل می‌روند. با این حال، خوشی تعطیلات آن‌ها زیاد طول نمی‌کشد و چهار نفر به سمت آن‌ها می‌روند که نوید اتفاقاتی بد برای آن‌ها محسوب می‌شود.

این چهار نفر با سلاح‌های مختلف به سمت کلبه روانه می‌شوند و با زور خود را به داخل آن می‌رسانند و این خانواده را گروگان می‌گیرند. یکی از این چهار نفر به آن‌ها توضیح می‌دهد که او و گروهش کار بسیار مهمی را باید انجام بدهند که ممکن است مهم‌ترین کار در کل تاریخ جهان باشد. او به این خانواده می‌گوید که آن‌ها باید تصمیمی بگیرند و اگر این کار را انجام ندهند، آخرالزمان رخ خواهد داد.

در حال حاضر جزییات بیشتری از داستان فیلم «در کابین را بزن» در دست نیست اما باید گفت که اشاره‌های موجود در داستان این اثر به آخرالزمانی و چهار اسب‌سوار آخرالزمان همگی نوید اثری جذاب، مهیج و پر از اشاره‌های مرموز را می‌دهند.

رده سنی فیلم Knock at the Cabin

ام نایت شیامالان قبلا فیلم‌های مختلفی را با رده سنی PG-13 ساخته است ولی به تازگی آشکار شده که فیلم «در کابین را بزن» رده سنی R خواهد داشت. دلیل این رده سنی نیز وجود خشونت و تکلم نامناسب در این اثر است.

بازیگران فیلم Knock at the Cabin

از آنجا که داستان فیلم «در کابین را بزن» درون یک کابین جریان دارد و کاراکترهای آن کم هستند، بازیگرانی کمی نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند اما آن‌ها کاملا بااستعداد هستند. دیو باتیستا نقش یکی از چهار گروگان‌گیر به نام لئونارد را بازی می‌کند.

با اینکه این بازیگر به دلیل سابقه حضورش در کشتی، بیشتر در نقش‌های فیزیکی و اکشن همچون مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) در دنیای سینمایی مارول انتخاب می‌شود. اما نقش‌آفرینی درخشان دیو باتیستا در فیلم بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) سبب شده تا ام نایت شیامالان این بازیگر را برای نقش اصلی فیلم جدید خودش انتخاب کند.

بن آلدریج و جاناتان گراف نقش اندرو و اریک را در فیلم «در کابین را بزن» بازی می‌کنند. آلدریج بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال فلیبگ (Fleabag) و دختر ما (Our Girl) شناخته می‌شود. گراف نیز کارنامه هنری بسیار خوبی دارد و بیشتر برای حضور در نقش مامور اف‌‍‌بی‌آی در سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) شناخته می‌شود. نقش دختر این زوج به نام ون را نیز کریستن کوی بازی می‌کند. این بازیگر تازه‌وارد اولین تجربه بازیگری خودش در دنیای سینما را در فیلم «در کابین را بزن» تجربه خواهد کرد.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «در کابین را بزن» می‌توان به روپرت گرینت در نقش ردموند، نیکی آموکا بیرد در نقش آدرین و ابی کوئین در نقش سابرینا اشاره کرد که نقش سه نفر دیگر از گروگان‌گیرها را به تصویر خواهند کشید.

تاریخ اکران فیلم Knock at the Cabin

فیلم «در کابین را بزن» ابتدا برای اکران در تاریخ 17 فوریه برنامه‌ریزی شده بود اما بعدا اکران آن دو هفته جلوتر آمد و حالا قرار است در تاریخ 3 فوریه سال 2023 میلادی (جمعه 14 بهمن 1401) به روی پرده سینماها بیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان