در گفتگو با مهر عنوان شد:

حالا نوبت مسئولان است به وعده خود درباره تیم ملی عمل کنند

پیشکسوت استقلال با تاکید بر اینکه پس از سالها بدون اما و اگر راهی جام جهانی شدیم، گفت: حالا نوبت مسئولان است که به وعده‌های خود عمل کنند.

حالا نوبت مسئولان است به وعده خود درباره تیم ملی عمل کنند

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز رضایت از پیروزی ایران برابر ازبکستان و صعود به جام جهانی گفت: خوشحالم از اینکه توانستیم یک بار دیگر در جام جهانی حضور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: امسال تنها سالی بود که بدون اما و اگر و بدون استرس راهی روسیه می شویم و باید از همین امروز خود را آماده این تورنمت بزرگ و حساس کنیم.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: ازبکستان مقابل ما شروع خوبی نداشت و تیم ملی ایران کاملا بر بازی مسلط بود و توانست به گل هم دست یابد. نیمه دوم باز هم حاکم توپ و میدان بودیم و حتی صاحب یک پنالتی هم شدیم که شجاعی نتوانست آن را به گل تبدیل کند. اما باز هم در دقایق پایانی یک گل را وارد دروازه ازبک ها کردیم تا با یک پیروزی خوب به جام جهانی صعود کنیم.

فنونی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در 20 دقیقه پایانی بازی ازبک ها تلاش زیادی از خود نشان دادند تا بتوانند به گل دست پیدا کنند اما دفاع خوب ما که صاحب یک رکورد بسیار خوب هم در گل نخوردن است، اجازه گل زدن به ازبک ها را نداد و توانستیم با هشت بازی بدون گل خورده راهی جام جهانی شویم.

وی در ادامه افزود: صعود ایران به جام جهانی قطعی شد. حالا نوبت مسئولان است که به وعده های خود عمل کنند. الان وقت حمایت از تیم ملی است، تیمی که متعلق به میلیون ها ایرانی است و آنها آرزو می کنند تیم محبوبشان در جام جهانی موفق باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان تمام تدارکات لازم را برای موفقیت در جام جهانی آماده کنند، اردوهای خوب، بازی های دستانه و آرامش کاری برای کادر فنی لازمه موفقیت تیم ملی ما در جام جهانی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر