گردهمایی چری آریزو ۵ در بوستان یاس تهران برگزار شد

در روز جمعه ۱۹ خردادماه ساعت ۲ بعدازظهر گردهمایی چری آریزو ۵ از سوی کلوپ آریزو سواران برگزار شد. در این گردهمایی، دارندگان و دوستداران این خودرو در پارکینگ بوستان جنگلی یاس تهران حضور به هم رساندند

در روز جمعه 19 خردادماه ساعت 2 بعدازظهر گردهمایی چری آریزو 5 از سوی کلوپ آریزو سواران برگزار شد. در این گردهمایی، دارندگان و دوستداران این خودرو در پارکینگ بوستان جنگلی یاس تهران حضور به هم رساندند.
برگزاری این همایش به منظور تبادل اطلاعات فنی و اطلاع‌رسانی دقیق در زمینه تجهیزات و همچنین بررسی نقاط ضعف و قدرت بین دارندگان این خودروی چینی بود.
چری آریزو 5 یکی از تازه واردهای کشور چین در بازار ایران است و این مدل از چری یک سدان سایز متوسط و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و ظاهری جذاب و به روز دارد. معمولاً چری از نظر طراحی خودروهای جذابی را تولید می‌کند اما به نظر می‌رسد از نظر کیفیت و متریال کابین خودرو، هنوز راهی برای رسیدن به سطح مطلوب وجود دارد.

گردهمایی چری آریزو 5

گردهمایی چری آریزو 5

چری آریزو 5 فعلاً در بازار ایران با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود که می‌تواند حداکثر 116 اسب بخار و 141 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. البته زمزمه ورود مدل توربو نیز به گوش می‌رسد و احتمالاً امسال شاهد عرضه نسخه توربو از چری آریزو 5 نیز خواهیم بود. گیربکس نصب شده روی آریزو 5 از نوع CVT است که اگرچه از نظر مصرف سوخت مدل مناسبی است اما این نوع گیربکس‌ها معمولاً شتاب اولیه مناسبی ندارند.
چری آریزو 5 از نظر سطح تجهیزات رفاهی خودروی خوبی در بین رقیبان است و روی آن ترمزهای دیسکی ABS در هر چهار چرخ، شیشه‌های برقی هر چهار درب، آینه‌های جانبی برقی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، کروز کنترل، کیسه هوا برای سرنشینان جلو و سنسور عقب، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سانروف، کولر برقی و استارت بدون کلید می‌باشد.
یکی از نکات جالب این گردهمایی و تفاوت آن با دیگر گردهمایی‌ها، حضور تعداد قابل توجه خودروهایی با رنگ‌های مختلف از جمله آبی و قرمز بین حاضرین بود که در بازاری که اکثراً متمایل به خودروهای سفید و یا مشکی هستند، نکته‌ای خوب و قابل توجه است.

آریزو 5 سواران

آریزو 5 سواران

چری آریزو 5 با توجه به چهره بروز، سطح تجهیزات و تسهیلات مناسبی که مدیران‌خودرو برای آن در نظر گرفته، توانسته فروش مناسبی را تجربه کند و به نظر می‌رسد با عرضه مدل توربو می‌تواند حضور خود را در بین رقبا تقویت کند. همانطورکه می دانید این خودرو قبلاً توسط خودروبانک تست شده و می توانید با این خودرو در صفحه تست و بررسی چری آریزو 5 بیشتر آشنا شوید.
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از این گردهمایی را مشاهده کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر