معرفی انواع ساعت کاسیو با سبک کلاسیک

وقتی اسم برند ساعت کاسیو میاد همه ما یاد ساعت جی شاک یا پروترک کاسیو میوفتیم. اما اگر کمی اهل دنیای ساعت باشید قطعا میدانید که در این برند سری خانواده‌های زیادی تولید و عرضه می‌شوند

معرفی انواع ساعت کاسیو با سبک کلاسیک

وقتی اسم برند ساعت کاسیو میاد همه ما یاد ساعت جی شاک یا پروترک کاسیو میوفتیم. اما اگر کمی اهل دنیای ساعت باشید قطعا میدانید که در این برند سری خانواده‌های زیادی تولید و عرضه می‌شوند. دلیل بوجود آمدن این سری خانواده‌ها، در برگرفتن انواع سبک سلیقه است. ممکن است شما بیشتر به سبک لباس‌های کلاسیک یا کژوال علاقه مند باشید! پس قطعا یک ساعت ورزشی با سبک اسپرت مانند جی شاک برای استایل شما مناسب نیست. اما اگر قصد خرید ساعت کاسیو با سبک کلاسیک دارید، باید سراغ کدام سری از خانواده این برند بروید؟ در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

ساعت ادیفایس کاسیو; لاین اختصاصی ساعت مردانه

خط تولید ادیفایس با هدف تولید ساعت‌های مردانه کلاسیک ایجاد شده. ادیفایس مانند سری ساعت جی شاک و پروترک، لاین اختصاصی تولید ساعت مردانه است. با این تفاوت که تنها لاین اختصاصی در کاسیو می‌باشد که سبک کلاسیک و نیمه اسپرت دارد. اگر شما جزو آن دسته از آقایانی هستید که اکثر لباس‌های شما کلاسیک‌اند و یا دنبال ساعتی برای استفاده روزمره هستید، ساعت ادیفایس مناسب شماست. هدف اولیه بوجود آمدن سری ادیفایس هم، تولید یک لاین اختصاصی برای آقایانی است که به سبک ساعت کلاسیک علاقه دارند، اما میخواهند ساعتشان از فناوری‌های به روز‌تری برخوردار باشد.

در ساعت ادیفایس، استفاده از فناوری‌های نوین و به روز بیشتر دیده می‌شود. فناوری‌های خاصی مانند بلوتوث، جی پی اس، امواج ماهواره‌ای و یا قابلیت سولار (خورشیدی). ساعت‌های سولار ادیفایس همانطور که باید انتظار داشته باشید از عملکرد و طول عمر خوبی برخوردارند. در مدل‌های پیشرفته‌تر سری ساعت ادیفایس، یعنی مدل‌های رادیویی (Radio-controlled) ساعت شما با امواج رادیویی که توسط 6 ایستگاه در سراسر جهان تعبیه شده، بصورت اتوماتیک زمان رو تنظیم و نمایش میدهد. قابلیت بلوتوث در بیشتر ساعت‌های جدید ادیفایس دیده می‌شود، که البته استفاده از این قابلیت بخاطر تقاضای مصرف کننده است. در اتصال بلوتوثی ساعت با تلفن همراه شما، نظارت بر روی تنظیم زمان به صورت سیستمی در بیشتر از 300 شهر در کل جهان برای شما آسان می‌شود. نظارت بر روی تنظیمات و عملکرد ساعت بلوتوث‌دار ادیفایس هم از طریق یک نرم افزار مخصوص روی تلفن همراه قابل رهگیری است. ویژگی دیگر که از اولین ساعت‌های ادیفایس تا جدیدترین مدل‌هایش بیشترین کاربرد را دارد، قابلیت کرنوگراف است. اکثر ساعت‌های ادیفایس از ویژگی کرنوگراف با دقت بالا بهره بردند.

بطور کلی می‌توانیم بگوییم عملکرد برند ساعت مچی کاسیو، برای تولید یک ساعت آنالوگ (یا ترکیب شده با صفحه دیجیتال) که سبک کلاسیک دارد و از فناوری‌های به روز پیروی میکند، با ایجاد ساعت ادیفایس موفقیت آمیز بوده. به عنوان مثال یک مدل ساعت ادیفایس مردانه کاسیو را که کامل‌ترین ویژگی‌ها را دارد در ادامه معرفی می‌کنیم:

ساعت مردانه ادیفایس کاسیو مدل ECB-900DB-1ADR: (عکس بالا)

این مدل ساعت مردانه ادیفایس، بخاطر سبک طراحی که دارد هم برای استایل کلاسیک، هم روزمره و هم اسپرت میتونه مورد استفاده آقایان خوش استایل باشد. همانطور که در توضیحات سری ادیفایس گفتیم، دور از ذهن نیست که این ساعت هم دارای ویژگی مانند بلوتوث، سولار و … باشد. قابلیت‌های بلوتوث، زنگ هشدار، تایمر، ساعت جهانی، نور پس زمینه، تقویم، زمان سنج و سرعت سنج در این ساعت خورشیدی سولار به کار رفته.

ساعت شین کاسیو; لاین اختصاصی ساعت زنانه

از آنجایی که ساعت‌های کاسیو جزو ساعت ارزان قیمت و اقتصادی بود، با درخواست زیادی از سمت مشتریانش مبنی بر تولید ساعت زنانه با کیفیت و مدرن رو به رو شد. ساعت‌هایی که طراحی جدید و جلب توجه کننده داشته باشند و در کنار کیفیت بالا، قیمت آنها معقول باشد. چرا که در زمان‌های قدیم، ساعت‌های زنانه با طراحی‌های شکیل بسیار گران قیمت و غیر قابل دسترس بودند. به همین منظور و با هدف تولید یک لاین مخصوص ساعت زنانه، سری ساعت‌های شین در کمپانی کاسیو ایجاد شد. شین به تولید ساعت زنانه شیک و ظریف که دارای فناوری‌های به روز است، خیلی زود در بین طرفداران کاسیو محبوب شد.

اگر قصد خرید ساعت زنانه جدید با فناوری‌های به روز مانند بلوتوث، سولار یا … را برای خودتان یا هدیه دادن دارید، ساعت شین کاسیو یک پیشنهاد خوب و اقتصادی است. ساعت زنانه شین برای استفاده در روزمره و  حتی مهمانی‌ها و جلسات، یک همراه جلوه دهنده به استایل شماست. اکثر مدل‌های شین، در حین سادگی طراحی مدرن و درخشانی دارند. در ادامه یک مدل ساعت زنانه کاسیو از این خانواده را معرفی می‌کنیم که جزو مدل‌های پرفروش هم می‌باشد:

ساعت زنانه کاسیو مدل SHB-100CGL-7ADR

ساعت زنانه کاسیو مدل SHB-100CGL-7ADR:

این مدل هم یکی از جدیدترین مدل‌های ساعت هوشمند کاسیو شین است. علاوه بر ظاهر زیبا و جذابی که دارد، قابلیت هوشمند هم دارد. نحوه اتصال ساعت با موبایل از طریق بلوتوث انجام می‌شود. ساعت جهانی، تقویم و شب نما از ویژگی‌های این ساعت خورشیدی زنانه است.

سری ساعت نوستالژی کاسیو

ساعت‌های نوستالژی کاسیو یا همان ساعت زنگی‌ها، جزو محبوب‌ترین ساعت‌های کاسیو هستند که هم آقایان و هم خانم‌ها بسیار از آنها استقبال می‌کنند. برخلاف اینکه اکثرا طرز تفکر ما از مفهوم کلاسیک در ساعت صفحه آنالوگ است، این سری ساعت‌ها صفحه دیجیتالی دارند; اما جزو سبک کلاسیک هم محسوب می‌شوند. ساعت‌های نوستالژی کاسیو با ساده‌ترین ویژگی‌ها مانند نمایش تاریخ، زنگ هشدار، تایمر و نور پس زمینه تولید می‌شوند. و طراحی این مدل ساعت‌ها برای استایل روزمره، سبک‌های مینیمالیست و حتی کلاسیک یک انتخاب زیباست. نکته مثبتی که در این سری ساعت‌های کاسیو وجود دارد، قیمت مناسب آنهاست و می‌توانید یک ساعت ست زنانه مردانه یا شریک خود داشته باشید. ست کردن مدل‌های این سری از ساعت‌های کاسیو بسیار راحت و با قیمت مناسب امکان پذیر است. معرفی دو مدل ساعت ست زنانه مردانه از سری ساعت زنگی کاسیو:

ساعت زنانه کاسیو مدل LA680WGA-9DF

ساعت زنانه کاسیو مدل LA680WGA-9DF:

یکی از پرطرفدار‌ترین مدل‌های ساعت زنگی کاسیو مناسب خانم‌ها و دختران جوان. این مدل به خاطر عرض قاب کوچکتر و نوع بند ظریفی که دارد برای دخترانی که مچ ظریف دارند مناسب است. همچنین یک انتخاب مناسب برای ساعت دانشجویی و استایل‌های مینیمالیست می‌باشد.

ساعت مردانه کاسیو مدل A168WG-9WDF:

این ساعت زنگی کاسیو به صورتی است که می‌شود هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل استفاده باشد. مخصوصا این مدل که جزو پرطرفدارترین ساعت دیجیتالی در بین بسیاری از بازیگران و افراد مشهور است.

خرید ساعت کلاسیک کاسیو

خرید ساعت کلاسیک کاسیو:

اگر به دنبال خرید ساعت اینترنتی کاسیو در سبک کلاسیک هستید، متنوع‌ترین و جدید‌ترین‌ها را می‌توانید در سایت فروشگاهی ایران تایمر پیدا کنید. ایران تایمر اولین سایت مرجع ساعت مچی در ایران است که با ویترینی بزرگ  و تنوع بیش از 2000 محصول در دسترس شما قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان