معرفی فیلم A Good Person با بازی فلورنس پیو

رشد تصاعدی سینما در طول قرن بیست و یکم میلادی ظاهرا توقف‌ناپذیر بود و در اواخر دهه ۲۰۱۰ میلادی نیز توانست بر انواع مشکلات و موانع غلبه کند. از آنجایی که دنیای سینما از همیشه متنوع‌تر است و اکران‌های جدید گیشه رکوردها را سال به سال می‌شکنند،‌ مطمئنا متوقف شدن آن نیازمند رویدادی بسیار بزرگ بود.

معرفی فیلم A Good Person با بازی فلورنس پیو

رشد تصاعدی سینما در طول قرن بیست و یکم میلادی ظاهرا توقف‌ناپذیر بود و در اواخر دهه 2010 میلادی نیز توانست بر انواع مشکلات و موانع غلبه کند. از آنجایی که دنیای سینما از همیشه متنوع‌تر است و اکران‌های جدید گیشه رکوردها را سال به سال می‌شکنند،‌ مطمئنا متوقف شدن آن نیازمند رویدادی بسیار بزرگ بود.

متاسفانه در سال 2020 میلادی این رویداد رخ داد و همه‌گیری کرونا باعث ایجاد مشکلات فراوان در صنعت سینما در سراسر جهان شد. در ابتدا، ترس از فروپاشی مالی صنعت سینما بسیار وحشتناک به نظر می‌رسید و مطمئنا امید داشتن به آینده به نبوغی تزلزل‌ناپذیر و خلاقانه نیاز داشت. در حقیقت، میزان پیشرفت صنعت در طول این مدت مصیب‌بار و وحشتناک، بسیار الهام‌بخش است و همین موضوع نیز سبب خلق داستان‌های تازه‌ای شده است.

چه راهکارهای مبتکرانه برای فعال نگه داشتن تولیدات سینما و چه صرف زمان در دوران قرنطینه در داخل خانه‌ها برای نوشتن یک فیلم‌نامه عالی، همه تمام تلاش خودشان را کردند تا مطمئن شوند که صنعت سینما شکست نخورد. یکی از همین افراد که به نوشتن فیلم‌نامه در دوران کرونا روی آورده، زک براف نام دارد.

او وقت بسیار زیادی به هنگام دوران کرونا داشته و همین نیز سبب شده تا این فیلم‌نامه خودش را بارها بازنویسی کند که نتیجه آن فیلم‌نامه‌ای به نام یک آدم خوب (A Good Person) است. این فیلمساز که سابقه همکاری در سریال تد لسو (Ted Lasso) و کاش اینجا بودم (Wish I Was Here) را دارد، در این مدت به جای کارگردانی بیشتر روی نویسندگی متمرکز بوده و روی فیلم‌نامه تازه خودش وقت زیادی گذاشته است. در ادامه همراه با ما باشید تا با فیلم «یک آدم خوب» آشنا شوید و داستان، بازیگران و تاریخ اکران آن را بدانید.

داستان فیلم A Good Person

تریلرها و تیزرهای منتشر شده برای فیلم «یک آدم خوب» جنبه‌های زیبا و مختلف این اثر را به نمایش گذاشته‌اند اما باید گفت برای این اثر که به شدت روی محتوای خودش متمرکز است، داستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه خلاصه داستان این فیلم قرار دارد:

«آلیسون زنی جوان است که نامزد فوق‌العاده‌ای دارد، حرفه‌اش در حال شکوفایی است و خانواده و دوستانش نیز حامی وی هستند. با این حال، هنگامی که او از یک تراژدی غیر قابل تصور جان سالم به در می‌برد، دنیایش در یک چشم به هم زدن فرو می‌ریزد و همین نیز باعث می‌شود تا او با اندوهی حل نشده و اعتیاد به مواد افیونی دست و پنجه نرم کند. پس از بهبود از اعتیاد، او در سال‌های بعد با پدر شوهرش به نام دنیل دوستی غیرمنتظره‌ای را شکل می‌دهد که به او فرصتی دوباره می‌دهد تا زندگی‌اش را دوباره جمع کند و به جلو پیش برود.»

همانطور که از خلاصه داستان منتشر شده برای فیلم «یک آدم خوب» پیدا است، این اثر به تراژدی‌ای غیر قابل تصور می‌پردازد که باعث می‌شود داستان بسیار احساسی باشد. همین نیز سبب می‌شود تا انتظارات از این اثر بسیار بالا باشد.

بازیگران فیلم A Good Person

زک براف جدای از اینکه فیلم‌نامه‌ای برجسته و درخشان برای فیلم «یک آدم خوب» قلم زده، بازیگران برجسته و با استعدادی را نیز به خدمت گرفته است. مورگان فریمن و فلورنس پیو دو ستاره این فیلم به شمار می‌روند که قرار است نقش شخصیت‌های اصلی داستان به نام آلیسون و دنیل را بازی کنند.

از جمله دیگر بازیگرانی که قرار است در فیلم «یک آدم خوب» نقش‌آفرینی کنند نیز می‌توان به سلست اوکانر در نقش رایان، مولی شانون در نقش دایان، چینازا اوچه در نقش نیتن، زوئی لیستر جونز در نقش سیمون و جکی هافمن در نقش بلیندا اشاره کرد. فیلم «یک آدم خوب» از حضور بازیگران بسیار توانمندی بهره می‌برد که مطمئنا می‌تواند در جذاب‌تر شدن آن بسیار تاثیرگذار باشد.

تاریخ اکران فیلم A Good Person

در ماه سپتامبر سال 2021 میلادی کمپانی ‌ Metro-Goldwyn-Mayer حق پخش فیلم «یک آدم خوب» را بدست آورده و مدتی کوتاه پس از آن نیز اعلام کرد این فیلم قرار است در تاریخ 24 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 4 فروردین 1402) روی پرده سینماها اکران شود. فعلا تاریخی برای پخش این اثر روی سرویس‌های آنلاین منتشر نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان