طرز تهیه بستنی حصیری خانگی با روشی آسان

در این بخش می توانید با طرز تهیه بستنی حصیری فوق العاده آشنا شوید. این بستنی طعم و مزه ای عالی داشته و برای پذیرایی در مهمانی های شما نیز مناسب است.

طرز تهیه بستنی حصیری خانگی با روشی آسان

برای داشتن این بستنی فوق العاده و خوشمزه باید با دستور این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه بستنی حصیری بسیار ساده است و با آموزش های آرگا نیز این دستور تهیه برای شما راحت تر می شود.

تهیه انواعی از بستنی های خانگی خوشمزه کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در آرگا با طرز تهیه بستنی اسپرسو و بستنی عربی نیز آشنا شوید. این بستنی ها دسرهای فوق العاده خوشمزه ای هستند.

تهیه بستنی حصیری

مواد اولیه:

  • شیر: 1 لیتر
  • ثعلب: 1 قاشق غذاخوری
  • شکر: 1 پیمانه
  • وانیل: 1/2 قاشق چای خوری
  • گلاب: 1 استکان

طرز تهیه بستنی حصیری:

تهیه این بستنی خانگی بسیار ساده است. ابتدا باید شیر را بجوشانید. بعد از اینکه شیر داغ شد و جوشید، مقداری ثعلب و شکر را در یک ظرف مخلوط کرده و ترکیب نمایید. در مرحله بعد مخلوط ثعلب و شکر را به شیر اضافه کرده و با استفاده از یک همزن دستی مواد را خوب ترکیب کنید تا ثعلب در آن باز شود.

طرز تهیه بستنی حصیری

بعد از اینکه مواد مانند فرنی غلیظ شد، زیر حرارت را خاموش کرده و کنار بگذارید تا خنک شود. بعد از اینکه شیر خنک شد، مقداری وانیل و گلاب را اضافه کنید و هم بزنید. شما می توانید در این بستنی از ترکیبات دلخواهی مانند پودر کاکائو یا میوه های تاستانی مانند توت فرنگی استفاده کنید.

استفاده از ترکیب گردو در این بستنی فوق العاده می شود پس حتما امتحان کنید. حالا مواد را خوب هم زده و بعد از خنک شدن درون یخچال قرار دهید. این بستنی را باید هر یک ساعت هم بزنید تا تکه های یخ آن باز شود و بستنی حالت کشدار پیدا کند.

در این مرحله از طرز تهیه بستنی حصیری بستنی را مجدد داخل فریزر قرار داده و بعد از 4 ساعت باز هم بزنید. برای اینکه یک بستنی سنتی عالی داشته باشید، یک خامه صبحانه را کف سینی پهن کرده و در فریزر قرار دهید تا یخ ببندد. تکه های خامه یخ زده را می توانید درون بستنی بریزید.

مواد لازم برای بستنی حصیری

این بستنی تقریبا 8 ساعت و یا یک روز زمان نیاز دارد. حالا بستنی را می توانید روی مقداری نان بستنی حصیری بریزید و پهن کنید. یک لایه نان بستنی دیگر روی آن قرار دهید و نوش جان کنید. شما می توانید به طور دلخواه در این بستنی مقداری زعفان و پسته و … هم بریزید.

این بستنی برای فصل تابستان بسیار عالی بوده و می توانید به راحتی آن را در خانه تهیه کنید. این بستنی ساده و سالم بوده و برای کودکان نیز مناسب است. این بستنی بدون مواد طعم دهنده و نگهدارنده می باشد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان