طرز تهیه شیرینی بادام هندی گزینه مناسب برای پذیرایی از مهمان ها

ما می توانیم شیرینی را با مواد اولیه ساده و به ساده ترین و خوشمزه ترین روش در خانه تهیه کنیم و شیرینی انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها شیرینی بادام هندی است که معمولا این شیرینی را برای عید در خانه تهیه می کنند.

طرز تهیه شیرینی بادام هندی گزینه مناسب برای پذیرایی از مهمان ها

شیرینی انواع مختلف و خوشمزه ای دارد که بعضی از شیرینی ها را می توان با مواد اولیه کمی و در کوتاه ترین مدت تهیه کرد مانند شیرینی بادام هندی که نیاز به مواد اولیه بسیاری ندارد و در مدت زمان کمی تهیه می شود. این شیرینی خوشمزه همانطور که از اسمش معلوم است با استفاده از بادام هندی تهیه می گردد. طرز تهیه شیرینی بادام هندی در این مطلب قرار دارد.

برای تزئین شیرینی بادام هندی می توان از زعفران و یا می توان بادام هندی را از وسط به دو نیم تقسیم کرد و بر روی شیرینی گذاشت و یا بادام هندی را کمی له کرد و بر روی آن ها پاشید که البته تزئین این به خود شما بستگی دارد و حتی می توانید از بادام هندی کامل استفاده نمایید.

شیرینی بادام هندی خوشمزه

مواد لازم

  • آرد 100 گرم
  • پودر قند 60 گرم
  • روغن جامد 60 گرم
  • بادام هندی 160 گرم
  • زرده تخم مرغ 1 عدد
  • پودر هل 1/2 قاشق چایخوری
  • شربت باریا عسل 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه شیرینی بادام هندی خوشمزه

ابتدا برای تهیه شیرینی بادام هندی خوشمزه 50 گرم از بادام هندی ها را برداشه و به همراه 2 الی 3 قاشق آرد درون آسیاب بریزید و تا زمانی که کاملا پودر شوند آسیاب کنید و بقیه بادام هندی را از وسط برای تزئین به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.

در مرحله دوم یک کاسه مناسب بردارید و درون آن پودر قند، هل و روغن جامد بریزید و با یک قاشق تا حدی که کاملا مخلوط شود هم بزنید. حالا باقی مانده آرد و پودری که از آسیاب کردن بدست آمده است را هم بی افزایید و مخلوط کرده تا یکدست شوند.

حالا خمیر بدست آمده در مرحله ی قبل را به مدت 40 دقیقه استراحت دهید تا خوب خودش را بگیرد. در ادامه پس از گذشت 40 دقیقه خمیر را بین دو نایلون باز نمایید و کاتر بزنید. در سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید و خمیر های کاتر زده را بچینید.

در مرحله آخر شربت را با زرده تخم مرغ مخلوط کنید و با استفاده از یک برس مناسب بر روی شیرینی ها بزنید و بعد یک نیم تکه از بادام هندی را بر روی هر یک بگذارید و کمی فشار دهید. شیرینی ها را در فری با دمای 180 درجه به مدت  50 الی 55 دقیقه قرار دهید.

طرز تهیه شیرینی بادام هندی خوشمزه

پس از گذشت این مدت زمان شیرینی ها را از فر خارج کنید و بعد از خنک شدن درون ظرف مورد نظر بچینید و نوش جان. برای مشاهده و تهیه انواع شیرینی های خوشمزه با طعم و عطر های مختلف بر روی لینک قرار داده شده در مطلب کلیک کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان