عطر و ادکلن گرلن پاریس مردانه و زنانه

گرلن یکی از برندهای معروف تولید کننده عطر و ادکلن در فرانسه می‌باشد که محصولات عطر و ادکلن عرضه شده توسط کمپانی گرلن فوق‌العاده معروف بوده و جایگاه خاصی را در دنیا عطر به خود کسب کرده است.

عطر و ادکلن گرلن پاریس مردانه و زنانه

گرلن یکی از برندهای معروف تولید کننده عطر و ادکلن در فرانسه می‌باشد که محصولات عطر و ادکلن عرضه شده توسط کمپانی گرلن فوق‌العاده معروف بوده و جایگاه خاصی را در دنیا عطر به خود کسب کرده است.

بسیاری از مدل‌های مختلف عطرهای زنانه و مردانه که امروز بسیار پرفروش و پرطرفدار هستند مختص به برند گرلن هستند، مخصوصاً عطر گرلن پاریس مردانه و زنانه جایگاه فوق‌العاده خاصی را در بین افراد شیک پسند پیدا کرده است.

از طرفی مناسب بودن قیمت عطر گرلن سبب شده است تا امکان خرید عطرهای اصل با کیفیت بالا و باقیمت مناسب برای بسیاری از افراد شیک پسند و خاص به‌راحتی امکان‌پذیر گردد.

همان‌گونه که می­دانید رایحه‌های مختلف عطر و ادکلن گرلن برای مکان‌های خاص مناسب می‌باشند

مخصوصاً عطر پاریس گرلن که برای بانوان و آقایان تولیدشده است دارای رایحه فوق‌العاده بی‌نظیر بوده و جزو محصولات ماندگاری می‌باشد که می‌توان با استفاده از این محصول یک امضاء خاص را برجای گذاشت.

معرفی عطر پاریس گرلن زنانه و مردانه

عطرهای زنانه و مردانه پاریس گرلن دارای رایحه‌های مختلف بوده و تمام افراد باسلیقه‌های مختلف می‌توانند مدل‌های پرطرفدار و پرفروش پاریس گرلن را خریداری نمایند.

در لیست زیر به چند نمونه از پرطرفدارترین و بهترین عطرهای گرلن زنانه و مردانه اشاره شده است:

عطر یا ادکلن گرلن بوگت د پاریس ادو پرفیوم زنانه

گرلن بوگت د پاریس بی‌نظیر دارای طبع تند و گرم بوده و گروه بویایی شرقی گل‌دار را دارد.

گرلن بوگت د پاریس دارای ماندگاری فوق‌العاده بالایی است و مناسب بانوانی می باشد که بسیار شیک پسند بوده و دنبال عطری خاص جهت استفاده در تمام فصول سال می‌باشند.

گرلن بوگت د پاریس در سال 2019 به بازار عرضه شده است و دارای رنگ طلایی است. لازم به ذکر می­باشد که در تولید بوگت د پاریس از نت اولیه هل، دارچین و پرتقال ماندارین استفاده شده است.

همچنین نت میانی بوگت د پاریس شامل: شاه درخت، گل رز و گل همیشه بهار می‌باشد.

و در نهایت نت پایه این عطر خاص برگرفته از: عنبر،چای سیاه، چوب صندل، دود و خس‌خس هست، که تمام این نت­ها در کنار هم سبب خلق رایجه­ای به یادماندنی شده است.

عطر یا ادکلن گرلن پاریس مون ادوپرفیوم

گرلن پاریس مون ادوپرفیوم بهترین گزینه برای استفاده روزانه بوده و مناسب بانوانی است که دارای استایلی متفاوت و خاص هستند و همیشه می­خواهند بسیار شیک و به‌روز باشند.

عطر گرلن پاریس مون دارای رایحه فوق‌العاده عالی بوده و باعث جذاب‌تر بیشتر بانوان می‌گردد. همیشه داشتن بوی خاص و جذاب می‌تواند باعث شود تا در یک محل بسیار متفاوت و خاص دیده شوید پس با خرید عطرگرلن مون به­راحتی می­توانید فرامون نشدنی شوید.

گرلن پاریس مون ادوپرفیوم دارای ماندگاری فوق‌العاده بالایی بوده و جزو پرفروش‌ترین عطرهای گرلن زنانه می‌باشد که امکان خرید این محصول بی‌نظیر از طریق مراکز عرضه معتبری مانند مرکز فروش ارشاکو امکان‌پذیر است.

عطر زنانه گرلن مون پاریس زنانه ادوپرفیوم در سال 2017 به بازار عرضه شده است و دارای طبع گرم می‌باشد.

گروه بویایی گرلن مون در دسته شرقی چوبی قرارا دارد و آنجلینا جولی در سال 2017 چهره تبلیغاتی این عطر بود.

در تولیدگرلن پاریس مون ادوپرفیومازنت‌هایفوق‌العادهخاصوعمیقکهبیانگر احساسات و جذابیت می‌باشد استفاده شده است.

اسانس اولیه گرلن پاریس مون ادوپرفیوم ترنج و اسطوخودوس می‌باشد. همچنین اسانس میانی می‌توان به زنبق و یاس اشاره نمود.

و درنهایت اسانس پایه گرلن پاریس مون ادوپرفیوم برگرفته از: دانه تونکا، وانیل و چوب صندل سفید هست.

عطر یا ادکلن گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم

 گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم در سال 2009 به بازار عرضه شده است که این عطر فوق‌العاده بی‌نظیر مردانه دارای طبع خنک بوده و بهترین گزینه برای افزایش جذابیت و ماندگاری افراد در ذهن‌ها می‌باشد.

رایحه گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم فوق‌العاده خاص بوده و بسیار هوس برانگیز و جاذب می‌باشد. گروه بویایی گرلن هوم اینتنس فوق‌العاده عالی، چوبی معطر است که ساخت کشور فرانسه بوده و بهترین گزینه برای آقایان به‌حساب می‌آید.

اسانس اولیه گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم از نعنا، ریواس و موهیتو است و اسانس میانی آن می‌توان به شمعدانی و ریواس اشاره نمود. و درنهایت اسانس پایه گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم برگرفته از: نعناع هندی، خس خس و سدر می‌باشد.

خوشبختانه باوجود مرکز فروش ارشاکو امکان خرید

گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم باقیمت فوق‌العاده عالی به‌راحتی امکان‌پذیر شده است.

لازم به ذکر است که طراحی شیشه گرلن هوم اینتنس ادو پرفیوم فوق‌العاده خاص و شیک بوده و پخش بوی فوق‌العاده عالی دارد و همچنین از رایحه‌ای فوق‌العاده عالی و ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشد.

عطر یا ادکلن گرلن لهوم آیدیل له اینتنس

لهوم آیدیل له اینتنس ساخت برند گرلن می‌باشد در سال 2018 به بازار عرضه شده است که دارای طبع گرم بوده و گروه بویایی شرقی چوبی را دارد.

وجود ادویه آتشین در کنار دانه‌های تونکا و دود، باعث ایجاد یک محصول فوق‌العاده بی‌نظیر شده است.

درواقع رایحه ادکلن گرلن لهوم آیدیل له اینتنس فوق‌العاده قوی و ظریف می‌باشد و بهترین گزینه برای افراد لاکچری است.

عطر گرلن لهوم آیدیل له اینتنس دارای اسانس اولیه: هل، فلفل قرمز شیرین و بادام می باشد و در اسانس میانی لهوم آیدیل له اینتنس، از گل رز، چرم و لابدانیوم استفاده شده است.

همچنین اساس پایه لهوم آیدیل له اینتنس برگرفته از: دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و دود است.

طراحی شیشه‌ لهوم آیدیل له اینتنس فوق‌العاده بی‌نظیر و لاکچری بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد و همچنین پخش بالایی داشته و باعث می شود تا آقایانی که از این عطر استفاده می کنند فراموش نشوند.

کسانی که جذابیت خاصی دارند و همیشه در مجالس مختلف جلب توجه می کنند، اکثرا از محصولات گرلن را استفاده می­کنند.

عطر یا ادکلن گرلن سانتال رویال

عطر گرلن سانتال رویال درسال 2014 به‌وسیله برند گرلن که ساخت کشور فرانسه است به بازار عرضه شده است.

طبع ادکلن گرلن سانتال رویال گرم بوده و برای آقایان و بانوان شیک پسند، گزینه فوق‌العاده عالی می‌باشد.

گروه بویایی گرلن سانتال رویال، شرقی چوبی بوده و دارای ماندگاری فوق‌العاده بالایی است.

عطر گرلن سانتال رویال یک گزینه خاص با رایحه‌ای بر مبنای دود می‌باشد که بهترین گزینه برای فصل‌های سرد به‌حساب می‌آید.

همچنین بطری سیاه و خاص عطر سانتال رویال با داشتن جزئیات طلایی باعث جلب‌توجه افراد خاص پسند شده است.

اسانس اولیه ادکلن گرلن سانتال رویال ، بهار نارنج و یاس بوده و در اسانس میانی از گل رز، دارچین و هلو استفاده شده است.

و اساس پایه گرلن سانتال رویال برگرفته از، مشک، کهربا، چوب صندل سفید، چرم و عود می‌باشد و به خاطر داشتن ماندگاری فوق‌العاده بالا فوق العاده پر طرفدار است.

پخش بوی بسیار عالی در ادکلن گرلن سانتال رویال سبب جلب‌توجه بسیاری از بانوان و آقایانی شده است که همیشه می‌خواهند استایل فوق‌العاده خاص داشته باشند.

عطر یا ادکلن گرلن لپتیت روپ نویر

ادکلن گرلن لپتیت روپ نویر بهترین گزینه برای بانوان است در سال 2012 به‌وسیله کمپانی گرلن به بازار عرضه شده است،

عطر گرلن لپتیت روپ نویر دارای طبع گرم بوده و در گروه بویایی، شرقی وانیلی قرار دارد. رایحه گرلن لپتیت روپ نویر بیانگر ظرافت و جذابیت بانوان بوده و باعث ایجاد حس هیجان و توجه می‌شود.

اسانس اولیه عطر گرلن لپتیت روپ نویر بی‌نظیر، تورنج، بادام دانه‌های قرمز و آلبالو می‌باشد.

همچنین اسانس میانی عطر گرلن لپتیت روپ نویر، گل رز، چای گل محمدی و شیرین بیان بوده و در اساس پایه عطر گرلن لپتیت روپ نویر از دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، زنبق و بادیان رومی استفاده شده است.

مخصوصاً بانوانی که اکثراازلباس‌هایمشکیاستفاده می‌کنند و کسانی که می‌خواهند بسیار متفاوت و خاص باشند به‌راحتی می‌توانند با خرید عطر گرلن لپتیپ روپ نویر در یادها ماندگار شوند.

قیمت انواع عطر و ادکلن گرلن زنانه و مردانه

خوشبختانه باوجود مراکز عرضه معتبر مانند مرکز فروش ارشاکو امکان دسترسی به انواع عطرهای زنانه و مردانه گرلن اورجینال، باقیمت مناسب به‌راحتی امکان‌پذیر شده است.

درواقع دیگر باوجود فروشگاه اینترنتی ارشاکو هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با دسترسی به عطرهای اورجینال گرلن باقیمت مناسب وجود ندارد.

تمام بانوان و آقایان شیک پسند و افرادی که دارای استایل خاص بوده و می‌خواهد با بوی عطر در مکان‌های متعدد در ذهن‌ها ماندگار گردند و کسانی که قیمت محصولات و کیفیت برای آن‌ها مهم است به‌راحتی می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی ارشاکو انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه گرلن را که برای سلیقه ها مختلف تولید شده­اند را خریداری نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان