لیزر زیر بغل &#۸۲۱۱; هر آنچه باید راجع به لیزر موهای زائد زیربغل بدانید

امروزه از لیزر به عنوان یک روش دائمی برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف بدن، از جمله زیربغل استفاده می شود. با این روش می توانید در تنها ۴ الی ۶ جلسه برای همیشه با موهای زائد در این ناحیه از بدن خداحافظی کنید و زیربغلی صاف با رنگ پوست روشن داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا با تمامی جزئیات لیزر زیر بغل آشنا شوید.

لیزر زیر بغل – هر آنچه باید راجع به لیزر موهای زائد زیربغل بدانید

امروزه از لیزر به عنوان یک روش دائمی برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف بدن، از جمله زیربغل استفاده می شود. با این روش می توانید در تنها 4 الی 6 جلسه برای همیشه با موهای زائد در این ناحیه از بدن خداحافظی کنید و زیربغلی صاف با رنگ پوست روشن داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا با تمامی جزئیات لیزر زیر بغل آشنا شوید.

لیزر زیر بغل چیست؟

برای رفع موهای زائد در ناحیه زیربغل، روش های مختلفی وجود دارد. یکی از روش های رایج برای برطرف کردن موهای زائد در این ناحیه، شیو کردن است. شیو کردن برای بازه زمانی طولانی، پوست را حساس می کند، ضمن اینکه با برخی مشکلات از جمله رویش موهای زیرپوستی، برآمدگی ناشی از اصلاح با تیغ، زخم شدن پوست و … نیز همراه است.

فارغ از تبلیغات لیزر موهای زائد که همه جا دیده میشود . امروزه لیزر به عنوان یک روش دائمی و بدون عوارض، جایگزین مناسبی برای روش های سنتی و منسوخ شده است. لیزر زیر بغل نه تنها فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد و آن ها را برای همیشه از بین می برد، بلکه سبب می شود که پوست شما برای همیشه سالم و بدون آسیب باقی بماند.

به تدریج و با تکمیل جلسات لیزر، ملانین موجود در فولیکول های مو، آسیب می بینند و موهای زائدی که ناحیه زیربغل رشد کرده بودند، برای همیشه از بین می روند.

مزیت های لیزر موهای زائد زیر بغل

امروزه از لیزر به عنوان بهترین روش رهایی از موهای زائد زیربغل یاد می شود. دلیل این موضوع نیز مزیت های این روش است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • پس از لیزر نیازی به استفاده از تیغ و یا اجباری برای پوشیدن لباس های آستین بلند نیست. زیربغل برای همیشه صاف و تمیز باقی می ماند. چراکه نتایج لیزر دائمی است.
  • بر خلاف برخی روش های رفع موهای زائد بدن از جمله وکس و یا اپیلاسیون، لیزر بدون درد و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
  • به مروز و با رفع موهای زائد، پوست این ناحیه نرم می شود. صاف و نرم بودن پوست زیربغل برای مدت زمان طولانی باقی می ماند.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه می باشد ؟

لیزر به عنوان جدیدترین فناوری برای رفع موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد، اما عملکرد ساده ای دارد. لیزر پالس های انرژی نوری را به عمق پوست ساطع می کند تا اینگونه فولیکول های مو تخریب شوند. وقتی فولیکول های مو تخریب می شوند ، قادر به رشد مجدد نخواهند بود.

به طور کلی رشد مو دارای سه مرحله رشد فعال ، جایگزینی و استراحت است. لیزر موهای زائد زمانی موثر می باشد که مو در مرحله رشد باقی بماند. زمانی که موهای زائد در مرجله جایگزینی و یا استراحت هستند ، لیزر قادر به تخریب ریشه مو نمی باشد.

به همین دلیل زیباجویان باید برای دریافت نتایج ایده آل ، در 6 الی 8 جلسه درمانی با فواصل دو ماه در جلسات لیزر شرکت کنند. اینگونه به موهای زیربغل نیز فرصتی داده می شود تا در مرحله رشد قرار بگیرند.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زیر بغل

بسیار مهم است که زیباجویان پس از لیزر موهای زائد زیر بغل، به برخی مراقبت ها توجه داشته باشند تا بتوانند بیشترین اثربخشی را مشاهده کنند.

  • پس از لیزر، بهتر است از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.
  • از رفتن به سولاریوم بپرهیزید، چراکه منجر به خشک شدن و حساس شدن پوست شما می شود.
  • تا 48 ساعت پس از لیزر، از لباس های نخی و گشاد استفاده نمایید. ضمن اینکه از رفتن به استخر، جکوزی، سونا و همینطور فعالیت های فیزیکی بپرهیزید.
  • از دست زدن به زیربغل خود اجتناب کنید.
  • با آب ولرم و یا خنک دوش بگیرید. پس از لیزر برای دوش گرفتن از آب خیلی داغ و یا خیلی سرد استفاده نکنید.
  • در فواصل میان جلسات لیزر، پوست خود را لایه برداری کنید. با لایه برداری، پوست را برای مرحله بعدی لیزر آماده می کنید. اینکار منجر به تاثیر بیشتر لیزر و همینطور جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی می شود.

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل

برخی از افراد پس از اتمام جلسات لیزر ، دچار تحریکات پوستی می شوند. وجود قرمزی در پوست و تورم ، کمی عادی است و معمولا نیز پس از چند ساعت از بین می رود. می توانید در صورت احساس درد ، از کیسه آب یخ استفاده کنید.

گاهی نیز افراد پس از لیزر موهای زائد بدن خود ، تغییرات موقت رنگ دانه های پوستی را در ناحیه زیربغل مشاهده می کنند. ممکن است پس از لیزر ، پوست زیر بغل کمی روشن تر و یا تیره تر شود ، اما به تدریج به حالت طبیعی خود باز می گردد.

در برخی موارد نادر نیز افراد شاهد واکنش های شدیدی بر روی پوست خود شامل زخم ، تاول ، تغییر بافت پوست و … می باشند. احتمال بروز این عوارض جانبی وجود دارد ، اما نادر می باشد.

توصیه می کنیم برای اینکه عوارض لیزر را به حداقل برسانید ، حتما به یک متخصص پوست و در یک کلینیک که دارای مجوز وزارت بهداشت است، مراجعه نمایید.

نکات مهم و پایانی پیرامون لیزر زیربغل

در صورتی که تصمیم خود را برای لیزر موهای زائد زیر بغل گرفته اید، به نکات زیر توجه داشته باشید :

  • ممکن است در فرآیند لیزر موهای زائد زیربغل، کمی احساس درد داشته باشید. این درد در برابر وکس و یا درد ناشی از اپیلاسیون بسیار کم تر است.
  • قبل از اینکه برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد بدن اقدام کنید، حتما با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید. اینگونه می توانید از مراقبت های قبل و بعد از لیزر متناسب با شرایط پوستی خود مطلع گردید.
  • اگر کلینیکی را برای دریافت خدمات انتخاب کرده اید، از داشتن گواهی و مجوز های لازم اطمینان حاصل کنید.

بهتر است در جلسات مشاوره پیش از لیزر شرکت کنید تا مطابق با نظر پزشک، از دستگاه متناسب با رنگ و نوع پوست و موی شما استفاده گردد و بتوانید بهترین نتیجه را از لیزر زیر بغل دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان