ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه لوبیا پلو با میگو پرخاصیت و خوشمزه

در این بخش با طرز تهیه لوبیا پلو با میگو آشنا می شوید که بسیار خوشمزه است. این پلو با میگو تازه تهیه شده و دارای خواص بسیار زیادی می باشد.

طرز تهیه لوبیا پلو با میگو پرخاصیت و خوشمزه

میگو یک ماده غذایی پر خاصیت است که شما می توانید در این بخش با یک نوع غذای فوق العاده با آن آشنا شوید. در این بخش هم طرز تهیه لوبیا پلو با میگو قرار داده شده است که می توانید، مطالعه کنید.

تهیه میگو با شیوه های مختلف کار بسیار ساده ای است. در لینک نیز طرز تهیه میگو بندری و میگو یونانی قرار داده شده است که می توانید با نحوه تهیه این غذاهای خوشمزه دریایی آشنا شوید.

طرز تهیه لوبیا پلو با میگو

مواد اولیه:

  • برنج: 3 پیمانه
  • رب گوجه فرنگی: 2 قاشق غذاخوری
  • پیاز: 1 عدد
  • لوبیا سبز: 300 گرم
  • میگو: 300 گرم
  • هویج: 2 عدد
  • فلفل و نمک: به میزان لازم
  • فلفل قرمز و زردچوبه: به میزان لازم

مراحل تهیه لوبیاپلو میگو

طرز تهیه لوبیا پلو با میگو:

ابتدا باید لوبیا سبزها را بشویید و درون آبکش ریخته تا به خوبی آب آن کشیده شود. لوبیاها را به فرم و اندازه های دلخوهتان برش دهید. برنج را شسته و مقداری نمک روی آن بریزید. در این بخش باید هویج ها را بشویید و کنار بگذارید.

پوست هویج ها را کنده و به شکل خلالی و ریز برش دهید. در ادامه این مرحله از تهیه این غذا باید پیازها را خلالی خرد کنید. پیازها را درون قابلمه ای به همراه مقداری روغن تفت دهید. هویج های خلالی شده را هم درون تابه تفت داده تا کمی نرم شود. بعد از سبک شدن پیازها باید مقداری فلفل سیاه و زردچوبه هم اضافه کنید و مجدد تفت دهید.

در این مرحله از طرز تهیه لوبیا پلو با میگو باید رب گوجه فرنگی را درون تابه تفت داده تا بوی خامی آن از بین برود. در گام بعدی باید میگوها را خرد پوست کنده و بشویید و بعد از کشیده شدن آب آن باید میگوها را سرخ نمایید. لوبیا سبزهای خرد شده را هم درون تابه تفت داده تا کمی نرم شود.

مواد اولیه لوبیا پلو میگو

برنج را که از قبل خیس کرده اید، درون قابلمه ریخته و بعد ابکش کنید. کف قابلمه را مقداری روغن ریخته و نان لواش هم کف آن بگذارید. حالا مقداری از برنج ها را درون قابلمه ریخته و کمی از مواد تهیه شده را در میان برنج قرار دهید. همین مراحل را انجام داده تا برنج تمام شود. روی قابلمه را یک دم کنی قرار داده و روی حرارت ملایم بگذارید تا پخته شود.

مدت زمان پخت این برنج 40 دقیقه بوده و می توانید در نهایت نیز مقداری روغن روی برنج بریزید تا در صورت دلخواه چرب تر شود. این پلو را می توانید در کنار ترشی و یا ماست نیز سرو نمایید و طعم این غذا خوشمزه و عالی است.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان