هر آنچه درباره فیلم The Portable Door باید بدانید

کریستوف والتز یکی از بازیگران برجسته و درخشان سینما به شمار می‌رود که فیلم‌های فوق‌العاده‌ای را بازی کرده است. جدیدترین فیلم وی نیز فیلم درب انتقال (The Portable Door) نام دارد. این فیلم فانتزی و ماجراجویی همچنین با نقش‌آفرینی سم نیل در کنار کریستوف والتز است. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

هر آنچه درباره فیلم The Portable Door باید بدانید

کریستوف والتز یکی از بازیگران برجسته و درخشان سینما به شمار می‌رود که فیلم‌های فوق‌العاده‌ای را بازی کرده است. جدیدترین فیلم وی نیز فیلم درب انتقال (The Portable Door) نام دارد. این فیلم فانتزی و ماجراجویی همچنین با نقش‌آفرینی سم نیل در کنار کریستوف والتز است. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

فیلم «درب انتقال» داستان یک کارآموز ساده به نام پل کارپنتر را دنبال می‌کند که در نهایت به شغلی در یک شرکت مخفی لندنی می‌رسد که توسط کارفرمایان غیرمتعارف از جمله مدیر عامل مرموز و یک مدیر میانی اداره می‌شود. در میان محیط سفت و سخت شرکتی، پل و همکارش سوفی متوجه می‌شوند که دنیایی جادویی در پشت درب‌های بسته شرکت پنهان شده است و مدیر عامل شرکت تلاش دارد تا با شیوه‌های تجاری مدرن خود آن را مختل کند.

فیلم «درب انتقال» قرار است بهار امسال روی پرده سینماها اکران شود و یک اثر استرالیایی محسوب می‌شود که سکان کارگردانی آن را جفری واکر در دست داشته است و اقتباسی از مجموعه کتاب‌هایی به همین نام نوشته رمان‌نویس بریتانیایی تام هولت است. این مجموعه کتاب شامل هفت کتاب است که پیچیش‌های خارق‌العاده‌ای دارند و داستانی جالب را بازگو می‌کنند.

عوامل سازنده فیلم The Portable Door

فیلم «درب انتقال» بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام است و سکان کارگردانی آن را جفری واکر در اختیار دارد. فیلم‌نامه این فیلم را نیز لئون فورد قلم زده است. واکر که یک بازیگر استرالیایی به شمار می‌رود و تبدیل به یک فیلمساز شده، بیشتر برای نقش‌آفرینی‌اش در سریال‌هایی همچون Ocean Girl، Mirror, Mirror و Thunderstone شناخته می‌شود.

او به عنوان یک کارگردان نیز در پروژه‌های مختلفی همچون راک جوان (Young Rock)، همسایه‌ها (Neighbours)، خانواده مدرن (Modern Family) و مواردی دیگر کار کرده است. لئون فورد نیز یک نویسنده، بازیگر و کارگردان است که سابقه طولانی در بازیگری و ساخت فیلم و سریال دارد.

داستان فیلم The Portable Door

داستان فیلم «درب انتقال» بر محوریت پل کارپنتر است، یک کارآموز ساده که در شرکتی مستقر در لندن به نام J.W. Wells & Co کاری را پیدا می‌کند. این داستان عناصر فانتزی دنیای ماوراء الطبیعی را با فانتزی شهری ترکیب کرده و روایتی جالب‌توجه و درخشان را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

زمانی که پل کارش را در این شرکت شروع می‌کند، متوجه می‌شود که دیگر کارکنان این شرکت عجیب به نظر می‌رسند، به خصوص مدیر آن یعنی دنیس تانر و همچنین مدیر عامل شرکت هامفری ولز. پل با کارآموز دیگری به نام سوفی دوست می‌شود و آن‌ها شروع به تحقیق درباره عجیب بودن این شرکت و افراد آن می‌کنند.

آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند که دو مدیر اصلی شرکت سعی دارند تا با اجرای شیوه‌های مدرن شرکتی و کنار گذاشتن روش‌های قدیمی، دنیایی جادویی را مختل کنند. بنابراین، هر دو کارآموز تصمیم می‌گیرند تا دستور کار واقعی مدیران ارشد این شرکت و معنای پشت آن را برای همه فاش کنند.

بازیگران فیلم The Portable Door

کریستوف والتز، سم نیل، پاتریک گیبسون، سوفی وایلد و میراندا آتو از جمله بازیگران اصلی فیلم «درب انتقال» به شمار می‌روند. در این فیلم، کریستوف والتز و سم نیل نقش شخصیت منفی داستان به نام هامفری ولز و دنیس تانر مدیران ارشد شرکت J.W. Wells & Co را ایفا می‌کنند. هر دو بازیگر از جمله افراد برجسته صنعت سینما به شمار می‌روند و این اولین باری است که این دو در یک پروژه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

کریستوفر والز که دو بار جایزه اسکار را بدست آورده بیشتر برای نقش‌آفرینی‌اش در فیلم حرامزاده‌های لعنتی (Inglourious Basterds) و فیلم جانگوی رها شده (Django Unchained) شناخته می‌شود که هر دو اثر از کوئنتین تارانتینو هستند. او همچنین در فیلم آلیتا: فرشته جنگ (Alita: Battle Angel) و فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) و تعداد زیاد دیگری حضور داشته است.

سم نیل نیز بیشتر برای نقش‌آفرینی‌اش به عنوان دکتر آلن گرنت در فیلم‌های پارک ژوراسیک (Jurassic Park) و دنیای ژوراسیک (Jurassic World) شناخته می‌شود. او همچنین در سریال‌هایی همچون تودورها (The Tudors)، آلکاتراز (Alcatraz) و پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) نقش‌آفرینی کرده است.

تاریخ پخش فیلم The Portable Door

فیلم «درب انتقال» در تاریخ 7 آوریل سال 2023 میلادی (جمعه 18 فروردین 1402) روی پرده سینماهای آمریکا اکران شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان