طرز تهیه کمپوت گوجه سبز خوش طعم و خوشمزه در خانه

شما علاقه مندان به تهیه انواعی از میان وعده ها می توانید با طرز تهیه کمپوت گوجه سبز آشنا شوید. این کمپوت فوق العاده خوشمزه و عالی بوده که می توانید در این بخش تهیه کنید.

طرز تهیه کمپوت گوجه سبز خوش طعم و خوشمزه در خانه

اگر می خواهید، طعم عالی از یک کمپوت را تجربه کنید، می توانید در این بخش با طرز تهیه کمپوت گوجه سبز آشنا شوید. این کمپوت طعم فوق العاده ای داشته و برای میان وعده و عصرانه مناسب است.

تهیه انواعی از کمپوت های خانگی در آرگا کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در لینک با طرز تهیه کمپوت موز و کمپوت نارنگی آشنا شوید. این کمپوت ها با میوه های تازه خانگی تهیه می شوند و طعم بی نظیری دارند.

طرز تهیه کمپوت گوجه سبز

مواد اولیه:

  • گوجه سبز:  1 کیلوگرم
  • آب: 3 لیوان
  • شکر: 250 گرم
  • وانیل: 4.1 قاشق چای خوری

طرز تهیه کمپوت گوجه سبز:

برای داشتن یک کمپوت فوق العاده در این فصل بهتر است تا گوجه سبزها را ابتدا به خوبی شسته و کنار بگذارید تا آب آن کشیده شود. بهتر است در حین شست و شو نیز چوب های گوجه سبز را جدا کرده و به خوبی از آشغال ها و برگ ها پاک کنید.

تهیه کمپوت گوجه سبز

در این بخش می توانید، گوجه سبزها را برای تهیه یک کمپوت عالی آماده نمایید. شکر را درون مقداری آب ریخته و به خوبی حل کنید. ترکیب را روی حرارت قرار دهید تا شکرها به خوبی باز شده و حل شود. بعد از اینکه شکرها به خوبی در آب حل شدند، زمان دهید تا روی حرارت به خوبی بجوشد.

بعد از جوشیده شدن مخلوط شکر و آب باید گوجه سبزها را درون آن بیاندازید که در این مدت مواد از حالت جوش می افتد. در زمانی که مواد مجدد شروع به جوشیدن کردند، می توانید کف روی آن را برداشته و دور بریزید.

کمپوت گوجه سبز

کمی زمان دهید تا مواد مجدد بجوشد و گوجه سبزها کمی نرم شود. در این مدت بهتر است تا وانیل را مقداری اضافه کنید تا عطر و طعم بهتری داشته باشید. برای این کمپوت نیازی به افزودن آب لیمو ندارید. شما می توانید در این مرحله از طرز تهیه کمپوت گوجه سبز باید زمان دهید تا کمی سرد شود.

این کمپوت را می توانید در یخچال قرار دهید تا به خوبی خنک شود و نوش جان کنید. این کمپوت فوق العاده خوشمزه است و می توانید برای این فصل تهیه کنید. این کمپوت برای میان وعده ها نیز بسیار مناسب هستند.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان