طرز تهیه قرابیه عسلی خانگی با دستور آسان

طرز تهیه شیرینی قرابیه در این بخش بسیار ساده است. این شیرینی مزه ای عالی داشته و با ترکیب ساده ای تهیه می شود. این شیرینی بسیار خوشمزه است.

طرز تهیه قرابیه عسلی خانگی با دستور آسان

قرابیه یک شیرینی بی نظیر و خوشمزه است که شما می توانید در این بخش دستور تهیه آن را مطالعه کنید. در این بخش شما می توانید با طرز تهیه قرابیه عسلی آشنا شوید که بسیار ساده است.

برای داشتن یک شیرینی فوق العاده خوشمزه می توانید در آرگا همراه ما باشید. در لینک نیز طرز تهیه قرابیه ارده و قرابیه شکلاتی قرار داده شده است که می توانید، مطالعه کنید.

طرز تهیه قرابیه عسلی

مواد اولیه:

  • تخم مرغ: 2 عدد
  • روغن مایع: 3/4 پیمانه
  • شکر: 1 پیمانه
  • عسل: 2 قاشق غذاخوری
  • شکلات چیپسی: به میزان لازم
  • نمک: نوک قاشق چای خوری
  • بکینگ پودر: 2 قاشق مرباخوری

مواد رومال:

  • زرده تخم مرغ: 1 عدد
  • پودر کاکائو: 1 قاشق چای خوری

مراحل تهیه قرابیه عسلی

طرز تهیه قرابیه عسلی:

شما برای داشتن یک قرابیه با طعم و مزه ای بی نظیر باید ابتدا درون یک کاسه تخم مرغ ها را بشکنید. به همراه مقداری شکر با یکدیگر ترکیب کرده و هم بزنید تا کمی حجیم و سفید شود. برای ترکیب این مواد می توانید از دور تند همزن استفاده کنید. مواد را به قدری هم زده تا ترکیبی کرمی رنگ و کشدار داشته باشد.

حالا در این مرحله باید روغن مایع را اضافه کنید. بعد از ترکیب شدن روغن مایع می توانید از مقداری عسل نیز استفاده کنید. مواد را مجدد با دور تند همزن به مدت 1 دقیقه بزنید تا ترکیبی یکدست داشته باشید. در این مرحله از طرز تهیه قرابیه عسلی آرد را به همراه بکینگ پودر الک کرده و به آرامی و در چند مرحله به ترکیب تخم مرغ ها اضافه نمایید.

دستور پخت قرابیه عسلی

در این بخش مقداری نمک افزوده و مقداری آرد بریزید تا ترکیب شما منسجم شود. مواد را مقداری ورز دهید تا منسجم شده و به یکدیگر نچسبد. فر را در دمای 170 درجه قرار دهید و زمان دهید تا گریل شود. قرابیه ها را به شکل گردو قرار دهید. مقداری از شکلات های چیپسی را روی شیرینی ها قرار داده و درون فر بگذارید.

روی قرابیه ها را را چنگال صاف کرده و با فاصله از یکدیگر قرار دهید. شما برای رومال این شیرینی می توانید از مقداری رومال تخم مرغ استفاده کنید. همچنین می توانید از مقداری پودر کاکائو برای روی این شیرینی استفاده نمایید. شیرینی ها باید به مدت 30 دقیقه درون فر باشد تا طلایی شود.

بعد از سرد شدن می توانید این شیرینی خوشمزه را با چای نوش جان کنید. این شیرینی فوق العاده خوشمزه بوده و می توانید برای داشتن این شیرینی با یک دستور تهیه عالی در این بخش آشنا شوید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان