طرز تهیه کوکو قندی خوشمزه و محبوب در خانه

طرز تهیه کوکو قندی بسیار ساده است. برای داشتن این کوکو باید مواد سیب زمینی پوره را با شکر و هل ترکیب نمایید. روی این کوکو را باید مقداری شهد بریزید تا به خورد مواد برود.

طرز تهیه کوکو قندی خوشمزه و محبوب در خانه

یکی از انواع شیرینی های خوشمزه که می توانید در این بخش دستور تهیه ان را مطالعه کنید، کوکو قندی است. طرز تهیه کوکو قندی بسیار ساده بوده و یک میات وعده اصفهانی با طعم عالی است که می توانید در کنار چای نوش جان کنید.

شما می توانید در آرگا با نحوه تهیه انواعی از میان وعده های خوشمزه آشنا شوید. در لینک نیز طرز تهیه نان قندی و نان دارچینی را هم مطالعه کنید. این میان وعده ها فوق العاده خوشمزه و مقوی هستند.

مراحل تهیه کوکو قندی

مواد اولیه:

  • سیب زمینی: 3 عدد بزرگ
  • شکر: 1 پیمانه
  • تخم مرغ: 4 عدد
  • زعفران دم کرده: به میزان لازم
  • آب و گلاب: 1 پیمانه
  • پودر پسته و گل محمدی: به میزان لازم
  • نمک: ب مقدار لازم

طرز تهیه کوکو قندی:

برای داشتن این میان وعده عالی و خوشمزه باید ابتدا سیب زمینی ها را آب پز کنید و بعد از سرد شدن، با رنده ریز خرد کنید. شما می توانید از گوشت چرخی برای خرد کردن این سیب زمینی ها نیز استفاده نمایید. در ظرفی دیگر باید تخم مرغ ها را شکسته و به خوبی آن را هم بزنید.

دستور تهیه کوکو قندی

بعد از اینکه زرده و سفیده به خوبی ترکیب شد و کف کرد، دو قاشق شکر به آن اضافه نمایید. مواد را مجدد هم زده تا به خوبی یکدست شود. شما می توانید برای ترکیب سریع تر مواد از همزن برقی هم استفاده کنید. ابتدا تخم مرغ ها را با همزن دستی به خوبی ترکیب کرده تا یکدست شده و به خوبی کف کند.

تخم مرغ های هم زده را به سیب زمینی ها اضافه کنید. در مرحله بعدی نیز مقداری نمک و روغن اضافه نمایید. بعد از اینکه مواد به خوبی ترکیب شد، ادامه دهید تا خمیر شما ترکیبی یکدست داشته باشد. در این مرحله از طرز تهیه کوکو قندی باید تابه ای را روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن درون تابه بریزید.

طرز تهیه کوکو قندی

بعد از داغ شدن روغن مواد کوکو را درون آن بریزید. حرارت را کم کرده تا مواد به خوبی پخته شود. بعد از اینکه یک طرف کوکو سرخ شد، روی دیگر آن را سرخ نمایید. در مرحله بعدی نیز شربت این کوکو را باید تهیه کنید. درون قابلمه ای دیگر باید شکر، زعفران و مقداری گلاب را ترکیب نمایید. مواد را روی حرارت قرار داده تا کمی بجوشد و شکر باز شود.

بعد از سرخ شدن دو طرف کوکو باید شربت را روی کوکو بریزید. زمان دهید تا با حرارت ملایم شربت به خورد کوکوها برود. روی این کوکو را می توانید با مقداری پ.در پسته و گل محمدی تزیین نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان