طرز تهیه بستنی شیر شکلاتی خوشمزه و خوش طعم در خانه

اگر به دنبال یک طعم عالی از بستنی هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه بستنی شیر شکلاتی فوق العاده آشنا شوید که دستور تهیه ساده ای دارد.

طرز تهیه بستنی شیر شکلاتی خوشمزه و خوش طعم در خانه

بستنی در فصل تابستان یک دسر بسیار محبوب بوده که شما می توانید در این بخش با طرز تهیه بستنی شیر شکلاتی آشنا شوید. این دسر فوق العاده با طعم و مزه های متنوعی تهیه می شود.

تهیه انواعی از بستنی های خانگی کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در لینک با طرز تهیه بستنی اسپرسو و بستنی خرما نیز آشنا شوید. این بستنی ها طعم فوق العاده خوشمزه ای دارد.

دستور تهیه بستنی شیر شکلاتی

مواد اولیه:

  • شیر: 1/5 لیوان
  • شکر: 1/3 لیوان
  • نشاسته ذرت: 1 قاشق غذاخوری
  • خامه: 200 گرم
  • شکلات تخته ای: 1/3 لیوان

طرز تهیه بستنی شیر شکلاتی:

این بستنی تنها در چند گام ساده تهیه می شود. شما باید ابتدا شیر را به همراه مقداری شکر درون قابلمه ای ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید. بعد از اینکه شیر و شکر را روی حرارت هم زدید و شکر به خوبی حل شد، باید به سراغ اضافه کردن نشاسته ذرت بروید.

شیوه تهیه بستنی شیر شکلاتی

شما می توانید در این گام نشاسته ذرت را به آرامی و در چند مرحله به ترکیب شیر و شکر اضافه کنید. مواد را به آرامی ترکیب کرده تا بافت لطیف تری مانند فرنی داشته باشد. وقتی که مواد روی حرارت به غلظت کافی رسید، مایه بستنی شما آماده شده است.

حالا در این مرحله از طرز تهیه بستنی شیر شکلاتی می توانید، شکلات های تخته ای را درون بستنی بریزید. مواد را مجدد روی حرارت به آرامی قرار دهید تا شکلات به خوبی در مواد بستنی باز شود.

بعد از باز شدن، شکلاات تخته ای می توانید آن را از روی حرارت برداشته و زمان دهید تا سرد شود. حالا دو قاشق از مواد بستنی را برداشته و در صورتی که داغ است درون خامه ریخته تا به خوبی باز شود. بعد از اینکه خامه به خوبی باز شد، می توانید مواد بستنی را درون قالب بریزید.

طرز تهیه بستنی شیر شکلاتی

شما می توانید برای این بستنی یک قالب نیز داشته باشید. در صورت دلخواه نیز می توانید بستنی را با ظرف درون فریزر قرار داده و بعد سرو کنید. بستنی را  ساعت درون فریزر قرار دهید و بعد می توانید در ظرف های دلخواه سرو نمایید. روی بستنی را نیز می توانید مقداری شکلات تخته ای خرد شده بریزید.

این بستنی طعم فوق العاده ای داشته و شما می توانید با همین دستور تهیه انواعی از بستنی های خانگی را داشته باشید. افزودن مقداری اسپرسو نیز در این بستنی می تواند، طعم بهتری داشته باشد. این بستنی را حتما برای پذیرایی در مهمانی ها تهیه کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان