ماهان شبکه ایرانیان

هر آنچه از فیلم Transformers: Rise of the Beasts باید بدانید

برای سال‌ها است که قهرمانان و شخصیت‌های شرور فرنچایز تبدیل‌شوندگان یا ترنسفورمز (Transformers) موفق شدند تا توجه مخاطبان را به خودشان جلب کنند

هر آنچه از فیلم Transformers: Rise of the Beasts باید بدانید

برای سال‌ها است که قهرمانان و شخصیت‌های شرور فرنچایز تبدیل‌شوندگان یا ترنسفورمز (Transformers) موفق شدند تا توجه مخاطبان را به خودشان جلب کنند. حالا جدیدترین فیلم از این مجموعه یعنی فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts) قرار است داستان این فرنچایز را از نو راه‌اندازی کند و ادای احترامی نیز به انیمیشن سریالی محبوب آن داشته باشد.

سکان کارگردانی فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» را استیون کیپل جونیور در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز دارنل متایر، اریک هیوبر، جان هیوبر و جاش پیترز بر اساس داستانی از جوبی هارولد قلم زده‌اند. فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» هفتمین فیلم در این فرنچایز به شمار می‌رود و این فیلم تازه نیز به نحوی دنباله‌ای برای فیلم بامبلبی (Bumblebee) است و کاراکترهای جدیدی را معرفی خواهد کرد. برای اینکه بیشتر با عوامل سازنده، داستان، بازیگران و تاریخ اکران فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» آشنا شوید، در ادامه همراه با ما باشید.

ماکسیمال‌ها، پرداکان‌ها و ترورسان‌ها که هستند؟

ماکسیمال‌ها و پرداکان‌ها برای اولین بار در اواخر دهه میلادی و در سریال انیمیشنی جنگ جانوران: تبدیل‌شوندگان (Beast Wars: Transformers) معرفی شدند و مرحله بعدی تکامل سایبرترونیان‌ها و پس از آتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها هستند. برخلاف آتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها، ماکسیمال‌ها و پرداکان‌ها به جای خودرو به حیوانات و پرندگان تبدیل می‌شوند. این دو گروه برای مدتی طولانی روی سیاره زمین حضور داشتند.

این در حالی است که ترورسان‌ها که شخصیت‌های شرور اصلی فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» هستند، معمولاً به‌عنوان یک جناح در داخل گروه دسپتیکان‌ها توصیف می‌شوند و یک گروه مستقل هستند که سعی در شکار و نابودی آتوبات‌ها و ماکسیمال‌ها دارند.

داستان فیلم Transformers: Rise of the Beasts

فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» ادامه جنگ میان آتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها را به نمایش در می‌آورد و در همین حین نیز ورود ماکسیمال‌ها، پرداکان‌ها و ترورسان‌ها مسیر این جنگ را تغییر می‌دهد. با اینکه هنوز خلاصه داستان رسمی برای این اثر منتشر نشده اما تاکنون مشخص شده که این اثر یک فیلم ریبوت خواهد بود.

در این فیلم، نوآ با آتوباتی به نام میراژ آشنا می‌شود و از طریق وی نیز با آتوبات‌های دیگر ملاقات می‌کند و این در حالی است که النا به دنبال پیدا کردن یک شیء است و همین کار نیز باعث می‌شود او متوجه ماکسیمال‌ها شود که برای مدتی طولانی در سیاره زمین پنهان بودند. با ورود دسپتیکان‌ها، پرداکان‌ها و همچنین ترورسان‌ها، احتمالاً در پایان فیلم شاهد همکاری ماکسیمال‌ها و آتوبات‌ها برای شکست آن‌ها خواهیم بود.

بازیگران فیلم Transformers: Rise of the Beasts

از جمله بازیگرانی که در فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» حضور دارند می‌توان به آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، لونا لورن ولز و توبی انویگوه اشاره کرد. از جمله صداپیشه‌های حاضر در این اثر نیز می‌توان به پیتر کولن، پیتر دینکلیج، پیت دیویدسون، لیزا کوشی،‌میشل یئو،‌ کریستو فرناندز، جان دیماجیو، دیوید سوبولوف، مایکلا جائه رودریگز و ران پرلمن اشاره کرد.

کاراکترهای اصلی فیلم Transformers: Rise of the Beasts

کاراکترهای بسیار زیادی در فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» حضور دارند که در ادامه به تفکیک به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

انسان‌ها:

آنتونی راموس در این فیلم نقش یک متخصص برق و نظامی سابق به نام نوآ را بازی می‌کند که به همراه مادر و برادر کوچکترش در بروکلین زندگی می‌کند. لونا لورن ولز نیز نقش مادر وی را به تصویر می‌کشد. دومینیک فیشبک نیز نقش النا را ایفا می‌کند، زنی بسیار با استعداد که به‌عنوان محقق آثار باستانی موزه مشغول به کار است. النا در کارش فوق‌العاده است اما رئیسش دائماً اعتبار کار او را برای خودش بر می‌دارد و همین نیز النا را وارد می‌کند تا راهی برای برجسته کردن خودش بیابد.

آتوبات‌ها:

پیتر کولن صداپیشگی شخصیت آپتیموس پرایم و رهبر آتوبات‌ها را در دست دارد. شخصیت بامبلبی نیز یکی دیگر از آتوبات‌ها است که صداپیشگی آن را در فیلم اختصاصی‌اش دیلن اوبرایان برعهده داشته باشد. پیت دیویدسون نیز صداپیشگی شخصیت میراژ را برعهده دارد. لیزا کوشی نیز صداپیشگی یک آتوبات زن به نام آرسی را در دست دارد که یک جنگجوی نترس و سربازی وفادار است. کریستو فرناندنز در نقش یک دانشمند آتوبات به نام ویلجک و جان دیماجیو در نقش استراتوسفر نیز از جمله دیگر صداپیشه‌ها هستند.

ماکسیمال‌ها:

ران پرلمن در نقش آپتیموس پریمال، دیوید سوبولوف در نقش رینهوکس و میشل یئو در نقش ایریزور نیز از جمله دیگر صداپیشه‌هایی حاضر در این اثر هستند که گروه ماکسیمال‌ها را صداپیشگی خواهند کرد.

ترورسان‌ها:

پیتر دینکلیج در نقش رهبر ترورسان‌ها به نام اسکورج، مایکلا جائه رودریگز در نقش نایت‌برد و دیوید سوبولوف در نقش بتلترپ نیز از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی این گروه شرور فیلم را برعهده دارند.

تاریخ اکران فیلم Transformers: Rise of the Beasts

فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» در ابتدا قرار بود در سال 2022 میلادی روی پرده سینماها بیاید ولی اکنون قرار است در تاریخ 9 ژوئن سال 2023 میلادی (جمعه 19 خرداد 1402) اکران شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان