سریعترین زمان تحویل سفارش رولزرویس Spectre سال ۲۰۲۵ است!

خودروهای سفارشی ساخته شدهٔ رولزرویس ماه‌ها در دستان دقیق کارشناسان شرکت قرار می‌گیرند تا از کارخانهٔ رولزرویس در گودوود، انگلستان خارج شده و به صاحبانشان که انتظار می‌کشند تحویل داده شوند. این فرآیند به مدت ۱۲ تا ۱۵ ماه طول می‌کشد.

سریعترین زمان تحویل سفارش رولزرویس Spectre سال 2025 است!

خودروهای سفارشی ساخته شدهٔ رولزرویس ماه‌ها در دستان دقیق کارشناسان شرکت قرار می‌گیرند تا از کارخانهٔ رولزرویس در گودوود، انگلستان خارج شده و به صاحبانشان که انتظار می‌کشند تحویل داده شوند. این فرآیند به مدت 12 تا 15 ماه طول می‌کشد.

اما طبق گفتهٔ مدیرعامل رولزرویس، تقاضا برای اولین خودروی برقی این شرکت به‌علاوهٔ تقاضای قوی که در ژانویه گزارش دادیم، این زمان را فراتر انداخته است.

Rolls-Royce Spectre

Rolls-Royce Spectre

مولر-اتفوس در گفت‌وگویی با InsideEVs در جریان یک رویداد رسانه‌ای در Concorso D’Eleganza Villa D’Este در دریاچه کومو، ایتالیا روز شنبه گفت: “اگر امروز سفارش دهید، احتمالاً تا سال 2025 تحویل خواهید گرفت.” وی افزود: “قصد ما حدود 15 ماه است. طولانی مدت، ممکن است شاهد افزایش تقاضا باشیم، اما قصد من این نیست که مشتریانمان سال‌ها صبر کنند تا یکی از محصولات ما را تحویل بگیرند.”

تقاضای زیاد برای خودروهای الکتریکی باعث افزایش زمان انتظار بیش از هدف شرکت (15 ماه) شده است.

Rolls-Royce Spectre

Rolls-Royce Spectre

مولر-اتفوس همچنین در مورد درس‌هایی که شرکت از نمونه‌های الکتریکی گذشتهٔ خود، 102EX و 103EX، که در ساخت Spectre مؤثر بودند و چگونگی طراحی و مهندسی مدل تولیدی “به طور روشن تحت تأثیر بازخورد مشتریان قرار گرفته است”، صحبت کرد.

“ما دربارهٔ مسافت خیلی چیزها یاد گرفتیم. دربارهٔ زمان‌های شارژ کردن نیز خیلی چیزها یاد گرفتیم”، مولر-اتفوس گفت. “روشن بود که ما نیازی نداریم تا برای طی مسافت طولانی‌تر رقابت کنیم، اما بردی به میزان 500 کیلومتر (311 مایل) کاملاً کافی برای مشتریان ماست.”

وی افزود: “این ما را به منطق صحیحی در مورد اندازه باتری هدایت کرد. چقدر فضا باید در قالب بدنه قرار دهیم؟ خودرو به شکل کامل چگونه باید به نظر برسد؟ این تعادلی بسیار دقیق بین مسافت، اندازه باتری‌ها و سایر موارد است که در طراحی کلی خودرو بوجود می‌آید.”

مولر-اتفوس دربارهٔ استایلینگ توجهی ویژه‌ای دارد، زیرا Spectre الگوهای سنتی رولزرویس مانند گریل Pantheon آیکونیک را با زاویه‌دار شدن آن و تغییراتی در داخل خودرو بازنگری می‌کند.

“تصمیم ما واضح بود: می‌خواهیم گریل Pantheon را حفظ کنیم زیرا این قسمت به اندازهٔ قابل توجهی برای رولزرویس مهم است”، مولر-اتفوس توضیح داد. اما “این گریل بسیار متفاوت از آنچه تا کنون در رولزرویس دیده بودیم است. نوک‌های آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که باد به خوبی دور خودرو حرکت کرده و دیگر برای اهداف سرمایشی نیست.”

به عبارت دیگر، به گفتهٔ مولر-اتفوس، Spectre کارآیی بیشترین آیرودینامیک رولزرویس را دارد و او افزود: “همهٔ مشتریانی که یک Spectre سفارش داده‌اند، بسیار هیجان‌زده هستند.” همچنین، ما هم. خوشبختانه، ما نیازی به صبر برای 15 ماه نداریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان