جزئیات جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک توسط دولت/ کمک نقدی به ۳ دهک اول

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در کشور توضیح داد.

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اظهار کرد: دو سال است که اجرای این طرح آغاز شده و طرح اشاره شده در سه مرحله به صورت آزمایشی انجام شده و پایلوت سوم آن تقریبا کشوری بوده البته اگر قرار است به صورت سراسری و قطعی اجرا شود باید زیرساخت‌های مورد نظر فراهم شود.
 
به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه وزارت رفاه بالغ بر 90 درصد آمادگی اجرای طرح کالابرگ را به صورت سراسری دارد، گفت: در حال حاضر توانسته‌ایم حداقل در 48 هزار نقطه در کشور با فروشگاه‌ها و از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای به توافق برسیم.
 
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت بنا دارد که این طرح را به صورت جدی اجرا کند که به گروه‌های مختلف مخصوصا گروه‌های محروم و دهک‌های پایین کمک بکند البته وزارت رفاه نقطه‌یابی‌هایی را انجام داده و امیدواریم طی چند روز آینده میزان آمادگی‌مان به 95 الی 99 درصد برسد و اگر دولت اعلام بکند ما حاضریم زیر اجرای طرح برویم.
 
عسگریان همچنین گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال قبل از اتمام فصلی که در آن قرار داریم مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی را اجرا کنیم و در این مرحله به احتمال زیاد به غیر از یارانه مبالغی هم برای کمک به سه دهک اول پرداخت شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان