طرز تهیه ماست بستنی یک بستنی رژیمی فوق العاده عالی

در فصل تابستان نمی توان از خوردن بستنی گذشت، شما می توانید، بستنی را با بهترین و آسان ترین روش در منزل تهیه نمایید، و از خودن بستنی که خودتان تهیه کرده اید لذت ببرید.

طرز تهیه ماست بستنی یک بستنی رژیمی فوق العاده عالی

درست کردن ماست بستنی بسیار ساده می باشد، به طوری که می توانید آن را با ذائقه خودتان در منزل تهیه نمایید، معمولا برای کش دار شدن بستنی از پودر ثعلب استفاده می شود، اما شما می توانید در منزل بدون پودر ثعلب نیز بستنی خوشمزه و خوش طعمی را برای افراد خانواده تهیه و سرو کنید. در ادامه با طرز تهیه ماست بستنی همراه ما باشید.

طرز تهیه ماست بستنی

 بستنی یک خوراکی بسیار خوش مزه و خوش طعم است که دارای ارزش غذایی مطلوبی است، بستنی شکلاتی و بستنی وانیلی از جمله بستنی های پر طرفدار می باشد،  از میان فصل ها در تابستان این میان وعده خوشمزه و در عین حال مفید و مغذی بسیار وسوسه انگیز می باشد و در بیشتر مواقع درون یخچال ها یافت می شود که می توان به سادگی در منزل تهیه نمود یا آن را از بیرون خریداری کرد. پیشنهاد ما در این مطلب تهیه ماست بستنی در منزل می باشد.

مواد اولیه:

  • شکر : نصف پیمانه
  • شاتوت : 1 پیمانه
  • توت فرنگی : 1 پیمانه
  • وانیل : 1 قاشق چای خوری
  • ماست وانیلی کم چرب : 2 پیمانه
  • آبلیموی تازه : 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه ماست بستنی:

ابتدا ظرفی را برداشته، ماست، وانیل، آب لیمو، شکر و یک پیمانه از میوه های درشت خرد شده را درون ظرف بریزید، وقتی همه مواد به این صورت آماده شدند، تمام مواد داخل ظرف را درون مخلوط کن و یا غذاساز بریزید، مخلوط کن را روشن کرده و صبر کنید تا مواد نرم و یک دستی به وجود آید. طرز تهیه ماست بستنی

 

درست کردن ماست بستنی

سپس بقیه میوه ها را به مخلوط کن اضافه کرده در صورتی که به قطعات ریز تبدیل شوند، ( خیلی ریز نشوند )آن ها را باهم مخلوط کنید، مخلوط ماست بستنی به دست آمده را داخل قالب های بستنی یخی ریخته، و به مدت چهار ساعت درون فریزر قرار دهید. ( در صورت استفاده نکردن از میوه بستنی یک رنگ مانند عکس زیر به وجود می آید)

آماده کردن ماست بستنی

برای ایجاد رنگ های جذاب در ماست بستنی هم می توانید از بستنی های میوه ای استفاده کنید که در تصویر نمونه های آن را مشاهده می کنید.

تهیه ماست بستنی

تهیه ماست بستنی

در روش درست کردن بستنی وانیلی توجه داشته باشید که زمان قرار دادن بستنی در درون فریزر به قدرت سردکنندگی فریزر بستگی دارد و ممکن است، زمان بیشتری طول بکشد. در صورت تمایل می توانید برای تهیه بستنی با طعم های مختلف به بخش انواع بستنی مراجعه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان