غش کردن سربازان انگلیسی از گرما در دمای ۲۸ درجه (+عکس)

علاوه بر گرما، یکی دیگر از دلایل غش کردن سربازان انگلیسی گارد تشریفات کاخ باکینگهام نوع و جنس لباس هایی است که بر تن دارند.

3 سرباز گارد تشریفات کاخ باکینگهام انگلیس در مراسم تمرینی سالگرد تولد پادشاهی انگلیس موسوم به "تروپینگ دِ کالر"  در حضور شاهزاده ویلیام ولیعهد انگلیس، به دلیل گرمای هوا غش کردند.

به گزارش عصرایران به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که روز شنبه ( دیروز) دمای هوای لندن بین 28 تا 30 درجه بود، حداقل 3 سرباز در جریان رژه نظامی معروف به Colonel’s Review، که در آن بیش از 1400 سرباز پیاده نظام و 300 گارد اسب سوار از توپخانه سلطنتی شرکت داشتند، غش کردند.

این مراسم به افتخار سان دیدن شاهزاده ویلیام ولیعهد انگلیس برگزار شده بود. ویلیام که عنوان "سرهنگ افتخاری گارد ولز" است، در این مراسم از 1400 سرباز پیاده گارد تشریفات و 300 گارد اسب سوار سان دید.

پس از آن ویلیام در توییتی نوشت: " یک تشکر بزرگ از همه سربازانی که امروز صبح در گرما در مراسم شرکت کردند. شرایط سختی بود اما همه شما واقعا خوب کار کردید."

این رویداد تمرینی برای این سربازان گارد تشریفات کاخ باکینگهام بود تا در روز 17 ژوئن و در مراسم جشن تولد رسمی پادشاهی انگلیس (موسوم به تروپینگ دِ کالر) در حضور پادشاه انگلیس رژه نظامی برگزار کنند.

طبق یک سنت ولیعهد انگلیس به عنوان سرهنگ افتخاری گارد ولز، رییس گارد تشریفات سلطنتی انگلیس است و این عنوان پیشتر از سال 1975 تا 2022 در اختیار چارلز سوم  پادشاه کنونی انگلیس و ولیعهد سابق بوده است.

در 17 ژوئن امسال قرار است چارلز سوم در نخستین مراسم رسمی جشن تولد پادشاهی انگلیس به عنوان پادشاه جدید انگلیس شرکت کند و از رژه نظامی گارد تشریفات سلطنتی سان ببیند.

پیشتر نیز در مراسم مختلف دربار انگلیس بارها سربازان گارد تشریفات انگلیس غش کرده اند.

یکی از دلایل غش کردن سربازان نوع و جنس لباس های سنگینی است که بر تن دارند.

 لباس های گارد تشریفات سلطنتی انگلیس از جنس پشم بوده و کلاه های خاص بلند آنها از پوست خرس است و در هوای گرم تابستانی سنگینی و گرمای ناشی از این لباس ها دمای بدن آنها را بالا می برد.

عکس ها: آسوشیتدپرس و رویترز
1
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان