آغاز ثبت نام بیمه درمان تکمیلی قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور

بیمه درمان تکمیلی امسال صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش با حضور دکتر حسین شهریاری سرپرست صندوق و حسین فرجی مدیر اداره حمایتی آن با شرایط جدید و ویژه ای در دسترس ورزشکاران بوده و کار ثبت نام بیمه تکمیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعضای صندوق حمایت از ۲۲ خرداد تا ۷ تیر به دو صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) صورت می پذیرد.

از روز گذشته و با حضور تعداد زیادی از فهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور ، کار ثبت نام بیمه درمان تکمیلی آنان برای سال جدید آغاز شد.
 
به گزارش عصرایران، طی روز اول ثبت نام تعداد زیادی از چهره های مشهور و پیشکسوت ورزشی نظیر حسن روشن، حسین فرکی، اکبر کارگرجم، عباس نمازیان، رحیم عظیمی با حضور در محل دفتر حمایتی صندوق حمایت ار قهرمانان و پیشکسوتان نسبت به ارائه مدارک و تکمیل پرونده خود به جهت اخذ بیمه درمان تکمیلی اقدام نمودند.
 
بیمه درمان تکمیلی امسال صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با حضور دکتر حسین شهریاری سرپرست صندوق و حسین فرجی مدیر اداره حمایتی آن با شرایط جدید و ویژه ای در دسترس ورزشکاران بوده و کار ثبت نام بیمه تکمیلی 1403-1402 اعضای صندوق حمایت از 22 خرداد تا 7 تیر به دو صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) صورت می پذیرد.
 
 ثبت نام آنلاین (غیر حضوری) از طریق سامانه https://www.ghahremanann.ir امکان پذیر می باشد و همچنین ثبت نام حضوری نیز در همان تاریخ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 14:00 در واحد حمایتی صندوق انجام می‌پذیرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر