طرز تهیه برگر مرغ سوخاری سالم و خوشمزه با روش رستوران ها

برگر مرغ سوخاری نوعی غذای فست فودی بسیار خوشمزه و محبوب است که به راحتی و خوشمزگی در خانه به روش رستورانی تهیه می شود. با استفاده از چندین مواد اولیه می توان دارای یک غذای بسیار خوشمزه و لذیذ شد.

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری سالم و خوشمزه با روش رستوران ها

برگر نوعی فست فود بسیار محبوب است که در طعم ها و با استفاده از مواد اولیه گوشتی متفاوتی و به راحتی تهیه میشود. برگر در منو اکثر فست فودی ها قرار دارد که می توان برگر مرغ سوخاری را به راحتی با تهیه مواد اولیه آن در خانه تهیه و سرو کرد. تمامی برگر ها با استفاده از یک نان گرد تهیه می شود که همین باعث متفاوت بودن آن با دیگر ساندویچ ها و غذاهای فست فودی شد. طرز تهیه برگر مرغ سوخاری، با روشی بسیار آسان در این مطلب قرار دارد.

برگر انواع مختلفی از جمله برگر ماهی و برگر سالمون دارد که ممکن است تمامی این برگر ها را با روش رستورانی در خانه تهیه کنید. برگر مرغ سوخاری یکی از برگر های مفید و بسیار محبوب است که به دلیل داشتن مرغ و سوخاری بودن آن است. در تهیه این برگر باید حتما از سینه مرغ استفاده کرد که بدون استخوان باشد و اگر نیاز به برگر مرغ سوخاری بیشتری داشتید می توانید مواد اولیه را دو یا سه برابر کنید.

برگر مرغ سوخاری خوشمزه

مواد لازم

  • سیر 2 حبه
  • تخم مرغ 2 عدد
  • سینه مرغ 1 کیلوگرم
  • نان همبرگر 12 عدد
  • آرد سوخاری 1 لیوان
  • برگ ذرت 1 لیوان
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
  • ادویه کاری به مقدار لازم
  • روغن مایع به مقدار لازم

برگر مرغ سوخاری با روشی آسان

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری به روش رستورانی

ابتدا برای تهیه برگر مرغ سوخاری، سینه مرغ را به خوبی بشویید و با استفاده از یک چاقو تیز آن را به تیکه های متوسط تکه کنید. سپس مرغ ها را به همراه 2 حبه سیر بدون پوست درون خرد کن بریزید تا مواد به خوبی یکدست شوند. بعد از یکدست شدن مواد آن را در کاسه ای مناسب بریزید و ادویه ها را اضافه کنید، با دست مواد را مخلوط کرده و به 12 قسمت مناسب تقسیم کنید و با استفاده از دست به آن ها شکل دهید.

در ادامه برگه ذرت را هم درون مخلوط کن بریزید و زمانی که مقداری خرد شد و اندازه آن به صورت متوسط و نه خیلی ریز در آمد به آرد سوخاری در یک کاسه دیگر بی افزایید و هم بزنید. یک کاسه مناسب دیگر بردارید و تخم مرغ ها را درون آن بریزید و با استفاده از یک چنگال هم ئبزنید تا از حالت لختگی خارچ شود. برگر ها را ابتدا در تخم مرغ و بعد در مخلوط آرد سوخاری بغلتانید. یک عدد تابه مناسب همراه مقداری روغن بر روی حرارت مناسب بزارید و برگر ها را سرخ کنید.

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری لذیذ

در نهایت برگر های مرغ سوخاری را درون نان همبرگر به همراه گوجه، کاهو و خیار شور به دلخواه بگذارید و گرم سرو کنید. برای مشاهده انواع برگر های خوشمزه و لذیذ بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان