معرفی فیلم They Cloned Tyrone

پس از پایان سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان (Star Wars)، ‌جان بویگا با پروژه‌هایی همچون مینی سریال Small Axe و همچنین فیلم کمدی Naked Singularity توانست شتاب ثابتی در روند بازیگری خودش حفظ کند

معرفی فیلم They Cloned Tyrone

پس از پایان سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان (Star Wars)، ‌جان بویگا با پروژه‌هایی همچون مینی سریال Small Axe و همچنین فیلم کمدی Naked Singularity توانست شتاب ثابتی در روند بازیگری خودش حفظ کند. در سال 2022، او توانست در آثار تحسین‌برانگیز و جذابی نقش‌آفرینی کند که شامل فیلم درام و هیجان‌انگیز Breaking و همچنین فیلم تاریخی و اکشن زن پادشاه (The Woman King) است.

جدیدترین اثر در لیست او نیز فیلم آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند (They Cloned Tyrone) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس است که نسبت به نقش‌های قبلی وی تفاوت دارد و در زمینه کمدی علمی تخیلی است. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر تازه بپردازیم.

اطلاعات کلی از فیلم They Cloned Tyrone

  • تاریخ اکران: 21 ژوئیه 2023
  • کارگردان: جوئل تیلور
  • بازیگران: جیمی فاکس، جان بویگا، تیونا پاریس و کیفر ساترلند
  • رده سنی: R
  • مدت زمان: 122 دقیقه
  • ژانر: اکشن، کمدی و معمایی

عوامل سازنده فیلم They Cloned Tyrone

فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» اولین تجربه کارگردانی جوئل تیلور به شمار می‌رود، کسانی که بیشتر به‌خاطر نوشتن فیلم‌نامه فیلم کرید 2 (Creed II) و فیلم هرج‌ومرج فضایی: میراث جدید (Space Jam: A New Legacy) شناخته می‌شود. جوئل تیلور علاوه بر اینکه سکان کارگردانی را در دست دارد، به همراه تونی رتنمیر فیلم‌نامه آن را قلم زده است.

فیلم‌برداری فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» نیز توسط کن سنگ انجام شده، کسی که سابقه کار در فیلم‌هایی همچون فیلم ددپول (Deadpool)، فیلم پروژه ایکس (Project X) و فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) را در کارنامه خودش دارد. موسیقی متن این اثر را نیز پیر چارلز می‌سازد که از جمله آثار اخیر وی می‌توان به سریال سرخوشی (Euphoria)، سریال بریجرتون (Bridgerton) و سریال جعل آنا (Inventing Anna) اشاره کرد.

داستان فیلم They Cloned Tyrone

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» به شرح زیر است:

«این اثر سینمایی یک اثر مرموز علمی تخیلی است که در آن، سه نفر که به طور غیرمنتظره با یکدیگر همراه می‌شوند، به بررسی مجموعه‌ای از رویدادهای ترسناک می‌پردازند و همین کار نیز آن‌ها را از یک توطئه شیطانی آگاه می‌کند که مستقیما زیر نظر آن‌ها پنهان شده است.

فونتین یک فروشنده مواد مخدر در محله است که توسط رقیب خودش به نام آیزاک به ضرب گلوله کشته می‌شود و بعد از اینکه روز بعد بدون هیچ آسیبی از خواب بر می‌خیزد، بسیار شوکه می‌شود. او به همراه اسلیک چارلز و یو یو شروع به بررسی این حادثه می‌کنند و جستجوی آن‌ها در نهایت آن‌ها را به یک مجتمع زیرزمینی وسیع هدایت می‌کند که در آن، یک آزمایشگاه تحت حمایت دولت در حال انجام آزمایش‌هایی روی جمعیت سیاه‌پوستان محلی است. فونتین با درک اینکه او یک کلون مصنوعی تحت کنترل نیکسون است، در ابتدا احساس ناامیدی می‎کند اما سپس تصمیم می‌گیرد که به‌خاطر محله‌اش باید در برابر این اربابان سفیدپوست بایستد.»

بازیگران فیلم They Cloned Tyrone

همانطور که در بالا ذکر شده بود، نقش اصلی فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» را جان بویگا بازی می‌کند، آن هم پس از اینکه برایان تایری هنری از این نقش کنار رفته بود. تیونا پاریس که اخیراً در نقش مونیکا رامبو در دنیای سینمایی مارول نقش‌آفرینی کرده و یکی از بازیگران اصلی فیلم مارول‌ها (The Marvels) است، در این فیلم نقش یو یو را بازی می‌کند.

جیمی فاکس نیز دیگر بازیگر اصلی فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» به شمار می‌رود که نقش اسلیک چارلز را به تصویر می‌کشد. از جمله دیگر بازیگران برجسته و بااستعداد این فیلم نیز می‌توان به کیفر ساترلند اشاره کرد که در حال حاضر نقشش در این فیلم مشخص نیست. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم نیز می‌توان به جی آلفونسه نیکلسون در نقش آیزاک، تامبرلا پری در نقش بیدی و مگان سوسا در نقش ری ری اشاره کرد.

تاریخ پخش فیلم They Cloned Tyrone

فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ 21 ژوئیه سال 2023 میلادی (جمعه 30 تیر 1402) روی این سرویس آنلاین عرضه شود. این فیلم روی پرده سینماها اکران نمی‌شود و منحصراً روی سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان