رئیسی دستور ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران ـ شمال را با مشارکت چینی‌ها صادر کرد

قطعه سوم آزاد راه تهران - شمال از پل زنگوله آغاز می‌شود تا منطقه دوآب در حوزه استحفاظی استان مازندران ادامه دارد. این آزادراه ۷۹  کیلومتر تونل و ۲۲ کیلومتر پل دارد که از چالوس تا رامسر امتداد دارد.

 سید‌ابراهیم رئیسی پس از افتتاح قطعه جدید آزادراه تهران ـ شمال، به استان مازندران رفت و ‌قطعه سوم آزادراه تهران ـ شمال را ‌کلنگ‌زنی کرد‌.

به گزارش تسنیم از ساری، در آیین کلنگ‌زنی قطعه سوم آزادراه تهران ـ ‌‌شمال که وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مستضعفان، استانداران‌ مازندران و البرز و مدیران کل نهادهای اجرایی این دو استان حضور داشتد، ‌قطعه سوم آزادراه تهران ـ شمال رسمنا کلنگ زنی شد.

رئیسی دستور ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران ـ شمال را با مشارکت چینی‌ها صادر کرد

‌‌قطعه سوم آزادراه تهران - شمال از پل زنگوله شروع می‌شود و تا منطقه دوآب در حوزه استحفاظی استان مازندران ادامه دارد که به گفته استاندار مازندران این قطعه با مشارکت چینی‌ها ساخته خواهد شد.

قطعه سوم آزادراه تهران - شمال از پل زنگوله آغاز می‌شود تا منطقه دوآب در حوزه استحفاظی استان مازندران ادامه دارد. این آزادراه 79  کیلومتر تونل و 22 کیلومتر پل دارد که از چالوس تا رامسر امتداد دارد.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران نیز  قطعه سوم آزادراه تهران - شمال را یکی از ابر طرح‌های راهداری کشور برشمرد و گفت: قطعه سوم در مقایسه با سه قطعه دیگر به لحاظ پیچیدگی خاص مهندسی بسیار مهم است.

قطعه سوم آزادراه تهران- شمال با مشارکت چینی‌ها ساخته خواهد شد. کار مطالعاتی قطعه سوم آزادراه تهران - شمال در حال انجام است و مذاکرات اولیه با چین انجام شده تا در قبال تهاتر نفت، مهندسی منطقه سه را بر عهده بگیرد و ساخته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان