ماهان شبکه ایرانیان

معرفی فیلم Blue Beetle از دنیای سینمایی دی‌سی

دنیای سینمایی دی‌سی تحت هدایت جیمز گان و پیتر سفران در حال تحول به چیزی کاملاً جدید است. با این حال، هنوز پروژه‌هایی از مدیریت قبلی دی‌سی وجود دارند که قرار است امسال روی پرده سینماها اکران شوند و یکی از همین آثار نیز فیلم بلو بیتل (Blue Beetle) است. این فیلم قرار است در تابستان امسال روی پرده سینماها اکران شود.

معرفی فیلم Blue Beetle از دنیای سینمایی دی‌سی

دنیای سینمایی دی‌سی تحت هدایت جیمز گان و پیتر سفران در حال تحول به چیزی کاملاً جدید است. با این حال، هنوز پروژه‌هایی از مدیریت قبلی دی‌سی وجود دارند که قرار است امسال روی پرده سینماها اکران شوند و یکی از همین آثار نیز فیلم بلو بیتل (Blue Beetle) است. این فیلم قرار است در تابستان امسال روی پرده سینماها اکران شود.

در فیلم «بلو بیتل» ستاره سریال کبرا کای (Cobra Kai) یعنی شولو ماریدوئنا نقش شخصیت اصلی داستان به نام جیمز ریس را بازی می‌کند که اولین ابرقهرمان لاتین شخصیت اصلی در یک پروژه از دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر سینمایی تازه دنیای دی‌سی بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Blue Beetle

انجل مانوئل سوتو سکان کارگردانی فیلم «بلو بیتل» را در دست دارد که اولین تجربه او در زمینه ساخت یک اثر ابرقهرمانی به شمار می‌رود. فیلم‌نامه این اثر را نیز گارث دونت آلکوسر قلم زده است. در ابتدا قرار بود این فیلم روی سرویس آنلاین مکس عرضه شود اما بعداً تصمیم گرفته شد تا روی پرده سینماها اکران شود و به همین دلیل نیز آزادی بیشتری در اختیار عوامل سازنده آن قرار گرفت.

داستان فیلم Blue Beetle

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «بلو بیتل» به شرح زیر است:

«جیمی ریس به‌تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده و با آرزوهای بسیار فراوان برای آینده‌اش به خانه بر می‌گردد اما متوجه می‌شود که خانه‌اش آن طور که قبلاً بوده، نیست. در حالی که او به دنبال پیدا کردن هدف خود در جهان می‌گردد، سرنوشت به طور غیرمنتظره‌ای در کار او دخالت می‌کند. جیمی به طور غیرمنتظره‌ای یک شی باستانی و بیوتکنولوژی بیگانه را پیدا می‌کند که اسکاراب نام دارد. اسکاراب نیز به طور ناگهانی جیمی را به‌عنوان میزبان هم‌زیست خود انتخاب می‌کند و به او یک زره باورنکردنی می‌دهد که قدرت‌های خارق‌العاده و غیر قابل پیش‌بینی دارد. با تبدیل شدن به ابرقهرمانی به نام بلو بیتل، سرنوشت جیمی برای همیشه متحول می‌شود.»

بازیگران فیلم Blue Beetle

یکی از مهیج‎‌ترین چیزها درباره فیلم «بلو بیتل» این حقیقت است که اولین فیلم ابرقهرمانی با حضور شخصیت اول لاتین دی‌سی به شمار می‌رود. ستاره سریال «کبرا کای» یعنی شولو ماریدوئنا نقش جیمی ریس را در این اثر سینمایی به تصویر می‌کشد که اولین تجربه سینمایی وی نیز محسوب می‌شود.

بازیگر برزیلی برونا مارکوئزین نیز در فیلم «بلو بیتل» نقش پنی را بازی می‌کند که رابطه عاشقانه‌ای با جیمی دارد. این اولین تجربه سینمایی این بازیگر برزیلی در هالیوود به شمار می‌رود و این در حالی است او در فیلم‌ها و سریال‌های برزیلی متعددی نقش‌آفرینی کرده است. شارون استون نیز در ابتدا قرار بود نقش شخصیت شرور ویکتوریا کورد را بازی کند اما در نهایت، این نقش به سوزان ساراندون رسید.

خواننده و بازیگر مشهور بکی جی نیز صداپیشگی شخصیت اسکاراب مرموز را در فیلم «بلو بیتل» انجام می‌دهد. از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «بلو بیتل» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به رائول مکس تروجیلو در نقش کونراد کاراپاکس، دیمین آلکازار و الپیدیا کاریلو در نقش پدر و مادر جیمی، بلیسا اسکوبدو در نقش خواهر جیمی، جورج لوپز در نقش عموی جیمی، آدریانا بارازا در نقش مادربزرگ جیمی و هاروی گویلن در نقش دکتر سانچز اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Blue Beetle

برخلاف فیلم بت‌گرل (Batgirl) که به طور کامل از دنیای سینمایی دی‌سی کنار گذاشته شد و برای همیشه به آرشیو رفت، فیلم «بلو بیتل» همچنان قرار است روی پرده سینماها اکران شود. این فیلم در تاریخ 18 اوت سال 2023 میلادی (جمعه 27 مرداد 1402) به روی پرده سینماها خواهد آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان