چطور به هنگام سفر رستوران مناسب پیدا کنیم؟

هنگامی که به سفر می‌روید، امتحان کردن غذاهای محلی و همچنین بازدید از رستوران و کافه‌های مختلف می‌تواند بسیار خوب و جذاب باشد. با این حال، پیدا کردن یک مکان خوب برای خوردن غذا می‌تواند دشوار باشد و گاهی اوقات گشت‌وگذار برای پیدا کردن رستوران و کافه خوب ممکن است شما را به دردسر بیندازند و وقت شما را بگیرد.

چطور به هنگام سفر رستوران مناسب پیدا کنیم؟

هنگامی که به سفر می‌روید، امتحان کردن غذاهای محلی و همچنین بازدید از رستوران و کافه‌های مختلف می‌تواند بسیار خوب و جذاب باشد. با این حال، پیدا کردن یک مکان خوب برای خوردن غذا می‌تواند دشوار باشد و گاهی اوقات گشت‌وگذار برای پیدا کردن رستوران و کافه خوب ممکن است شما را به دردسر بیندازند و وقت شما را بگیرد.

از سوی دیگر، ممکن است برای اینکه در رستورانی خوب رزرو بگیرید، مشکل داشته باشید چراکه خیلی دیر نسبت به انجام این کار اقدام کرده‌اید و میزهای آن‌ها از مدت‌ها قبل رزرو شده‌اند. با این حال، در ادامه همراه با ما باشید تا به نکاتی بپردازیم که برای پیدا کردن رستوران‌های مناسب برای غذا خوردن لازم دارید.

از TripAdvisor استفاده کنید

سایت tripadvisor.com یکی از وب سایت‌های بسیار خوب و مفید به شمار می‌‎رود که برای مسافرت بسیار کارآمد است. در این وب سایت بیش از 4.3 میلیون رستوران لیست شده‌اند و این در حالی است که افراد بسیار زیادی پس از غذا خوردن در این رستوران‌ها در این وب سایت نظرات و نقدهای خود را قرار داده‌اند. همین نیز به شما این امکان را می‌دهد تا با خواندن نظرات آن‌ها، دیدی کلی نسبت به رستوران داشته باشید و به این نتیجه‌گیری برسید که آیا این رستوران مطابق سلیقه یا ذائقه شما هست یا خیر.

در این وب سایت همچنین شما قادر خواهید بود تا رزرو نیز انجام بدهید و این در حالی است که با استفاده از جستجوی پیشرفته آن می‌توان بر اساس غذاها،‌ قیمت‌ها و موارد دیگر به جستجو پرداخت. یکی از نکات مهم که هنگام استفاده از وب سایت باید رعایت کرد، توجه به تعداد نقدهایی است که برای یک رستوران ارائه شده است چراکه هر چه تعداد آن بیشتر باشد، می‌توان دید کلی بهتری از آن به دست آورد.

پیشنهادات وب سایت‌ها را بخوانید

وبلاگ‌های سفر منبع بسیار خوبی برای پیدا کردن برخی از بهترین رستوران‌ها در یک مقصد خاص به شمار می‌روند. در این وبلاگ‌ها ممکن است پست‌هایی را بیابید که در آن، رستوران‌های مختلفی توسط وبلاگ‌نویس توصیه شده‌اند یا اینکه ممکن است پستی را پیدا کنید که به جزئیات درباره یک رستوران خاص صحبت کرده است.

یک سایت عالی با مطالب مختلف درباره رستوران وب سایت SilverSpoon London است. این سایت توسط بلاگر سفری به نام انجی ساخته شده، کسی که تجربه شخصی خودش از رفتن به هزاران رستوران را در اینجا ارائه کرده است. بسیاری از این رستوران‌ها در لندن هستند اما مقاصد دیگری نیز در این وب سایت وجود دارند.

استفاده از گوگل مپ

یکی دیگر از وب سایت‌ها و ابزارهایی که می‌توان با استفاده از آن‌ها هنگام سفر رستورانی مناسب پیدا کرد، گوگل مپ (Google Maps) است؛ در داخل آن می‌توان عبارت رستوران‌ها در مقصد مورد نظر را جستجو کرد که در نتیجه برای شما فهرست بلندبالایی از رستوران‌ها را فراهم می‌آورد. در اینجا شما قادر خواهید بود تا جزئیات تماس با رستوران، نظرات درباره آن و گاهی اوقات تصاویری از داخل و مشتریان قبلی آن را شاهد باشید.

گوگل مپ یکی از بهترین برنامه‌های سفر به شمار می‌رود که باید در گوشی خود آن را داشته باشید. این ابزار نه‌تنها به‌صورت آنلاین کار می‌کند بلکه می‌توانید از آن به‌صورت آفلاین نیز استفاده کرد و همین نیز کارایی آن را دو چندان می‌کند.

از هتل خود سؤال کنید

در محلی که اقامت دارید، چه هتل باشد یا استراحتگاه یا هاستل، می‌توانید از کارکنان و راهنمایان آن درباره محل‌های مناسب برای غذا خوردن سؤال کرده و توصیه‌هایی را دریافت کنید. معمولاً مواردی که این افراد پیشنهاد می‌کنند، می‌توانند بسیار خوب و فوق‌العاده باشند و اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزنند.

راهنماهای سفر محلی را بخوانید

راهنماهای سفر محلی نیز منابع بسیار خوبی برای پیدا کردن بهترین رستوران‌ها در مقصد مورد نظر شما به شمار می‌روند. این راهنماها معمولاً محدوده قیمت، مکان‌ها و غذاهای مختلف را در یک راهنما ارائه می‌دهند. علاوه بر رستوران‌ها، این راهنماها ممکن است بازارها و مکان‌های خوب برای لذت بردن از غذاهای خیابانی را نیز معرفی کنند.

از دوستان خود کمک بگیرید

اگر دوستان شما قبلاً از مقصد مورد نظر بازدید کرده‌اند، از آن‌ها بخواهید تا به شما رستوران‌های خوب را معرفی کنند. دوستان از جمله قابل اعتمادترین منابع برای پیدا کردن رستوران‌های خوب به شمار می‌روند و معمولاً نیز از سلیقه و ذائقه شما آگاه هستند و از همین رو می‌توانند بسیار مفید و کارآمد باشند.

از مردم محلی سؤال کنید

اگر در سفر خود فرصت آن را پیدا کردید تا با مردم محلی صحبتی داشته باشید، بهتر است که از آن‌ها درباره رستوران‌های خوب اطراف سؤال کنید. مطمئناً آن‌ها شناخت بسیار خوبی از شهر دارند و می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان