دکتر کلانتری خبر داد:

کارگروه هم آفرینی البرز هوشمند ایجاد شد

کارگروه هم آفرینی البرز هوشمند در سطح استان البرز به عنوان به عنوان پایلوت کشوری تشکیل شده تا با هم دلی و هم افزایی مسولین استان به تحقق این مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بپردازد.

پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری رویداد ملی عصر امید در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء به ریاست دکتر حسین کلانتری خلیل آباد و با حضور روسای کمیته های اجرایی برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ، دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در این جلسه گفت: به منظور استفاده از ظرفیت های هوش مصنوعی؛ کارگروه هم آفرینی البرز هوشمند به عنوان پایلوت کشوری ایران بزرگ در ایران کوچک تشکیل شده است.
 
 دکتر حسین کلانتری افزود: نظر به ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه حل مسئله، کارآفرین و تربیت کننده قوه عاقله در کشور و در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه، این دانشگاه اقدام به نوآوری و پیشتازی در حوزه هوش مصنوعی و متاورس (فراجهان) در سطح کشور نموده است.
 
کارگروه هم آفرینی البرز هوشمند ایجاد شد
 
 وی ادامه داد: در این راستای کارگروه هم آفرینی البرز هوشمند در سطح استان البرز به عنوان به عنوان پایلوت کشوری تشکیل شده تا با هم دلی و هم افزایی مسولین استان به تحقق این مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بپردازد.
 
دکتر کلانتری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اولین دانشگاه پیشرو در تاسیس دانشکده هوش مصنوعی در کشور محسوب می شود، گفت: این دانشگاه تمام ظرفیت علمی و تخصصی خود را برای پیاده سازی و استفاده از هوش مصنوعی در امور اجرایی استان البرز به کار خواهد بست.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز افزود: همانطور که از نامگذاری کارگروه مشخص است، به دنبال هم افزایی در بخش های مختلف استان هستیم و امیدواریم با همکاری و تعامل تمامی مقامات و دستگاه های استان هوشمندسازی البرز محقق گردد.
 
کارگروه هم آفرینی البرز هوشمند ایجاد شد
 
دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی البرز تاکید کرد: امیدواریم با یاری همه بخش های دولتی و خصوصی، نخبگان و فرهیختگان استان، آینده هوشمند البرز را فراهم کنند تا الگوی مناسبی برای کل کشور باشد.
 
وی ادامه داد: از دیگر اهداف راه اندازی این کارگروه، تهیه نقشه راه هوشمندسازی و متاورسی شدن استان البرز، راه اندازی شبکه هوشمند رسانه ای و همچنین تشکیل صندوق نوآوری و شکوفایی هوش مصنوعی و متاورس می باشد. دکتر کلانتری در پایان اظهار داشت: این مهم یک فرصت تاریخی برای استان البرز به شمار می رود تا بتواند با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، برای چالش های کنونی و آینده استان، راه حل های هوشمند ارائه دهد و بتواند موجب خلق آینده هوشمند ایران بزرگ باشد.
 
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان